Salosta tai seudulta??

Laita vaikka yv:ä tai kirjoittele tänne jos olet tänne suuntaan tulossa =) Mua kiinnostaa Turun kirppiksetkin, muttei niihin yksinään tule lähdettyä.. Seikkailupuistoseuraakin vois meistä saada jos siellä käytte?

Voi hitsikkä. Teitä näyttää olevan kivasti siellä Salon suunnalla. Tänne Turun suuntaakin tarvittaisiin äityleitä. Meillä 3 poikaa, 8v, 6v ja 8kk.
 
Löysin sitten tämän jo kauan sitten aloitetun ketjun ja ajattelin ilmoittautua mukaan :) Mulla on kaksi pientä tyttöstä ja kolmas lapsi haaveissa, ihan keskustassa ei asuta mutta sosiaalista piiriä olisi ihan kiva laajentaa :) Saataisiinko tämä ketju aktivoitua ja mahdollisesti livetreffit sovittua?
 
Sitä vaan, että rohkeasti sopimaan treffejä, kivaa jännitystäkin elämään. Jos tutustumisen jälkeen ei jutut oikein sovi yksiin niin ei siitäkään kannata masentua. Mimmimamista sain uuden ystävän, tavataan ihan säännöllisesti. Sitä vaan ihmettelen miksi niin mukavalla naisella uupuu kavereita.
 
Moikka,olen 37v. äiti, mulla on edellisestä liitosta kaksi lasta 15v ja 9v lapset ja nykyisen miehen kanssa odotan hänelle esikoista La on 11.9. Mä oon paljonkin aikanaan pyörinyt salossa salomammoissa yms. vajaa kymmenen vuotta sitten mut sit se jäi kun lähdin takaisin työelämään pojan jälkeen. Nyt taas ois kiva saada uusia tuttavuuksia odottavista äideistäja pienten lasten äideistä kun tuntuu ettei mun kaveripiirissä enää ole paljoa pieniä lapsia ;)
 

Yhteistyössä