Sano sinä, viisaampana

Tulin tapaamaan ystävää matkan pääast, että voitiass järjestää jotain
Olin matkasta väsynyt eka päivänä ja hänella oli tekemistä toisena päivänä,
.
Pitäiskö mun unohtaa koko asia , mahdollisesta tulevasata ystävyydestä , vai unohtaa koko asia?
 
Pähkismama
Miksi unohtaa? Toisinaan ihmisillä on tekemistä, joskus jopa yllättäen. Ei aina kannata luovuttaa niin helposti ja samantein.

Sovitte vaan uudet treffit.

Miltäs Suomi tuntui taas pitkän poissaolon jälkeen?
 
Mitään viisautta en pysty jakamaan, Mutta jos kiinnostus on sitä laatua, että ystävyyttä haluat, niin uusi ajankohta tapaamiselle harkintaan. Jos sama toistuu kuin aiemmin, niin lopeta.
 
vierailija
Miksi harmaannuit?Elenan syytäkö se on?Vei sinulta miehen täällä?
Pähkinämamahan ilmoitti The Ketju-Kirjautuneille ketjussakin lähtevänsä koska Ellu ja kiusaaminen. Jokainen voi tästä päätellä syyn harmaantumiselle. :whistle:(y);):(

Sääli, niin mukava ihminen jopa erään Ellun ihastumisen kohteenkin mielestä. :whistle::whistle::whistle::whistle:

Missä muuten Ellu ja tämä kyseinen sankari ovat, aika hiljaisia ovat kumpikin? :geek::sneaky::rolleyes::giggle:
 
Pähkinämamahan ilmoitti The Ketju-Kirjautuneille ketjussakin lähtevänsä koska Ellu ja kiusaaminen. Jokainen voi tästä päätellä syyn harmaantumiselle. :whistle:(y);):(

Sääli, niin mukava ihminen jopa erään Ellun ihastumisen kohteenkin mielestä. :whistle::whistle::whistle::whistle:

Missä muuten Ellu ja tämä kyseinen sankari ovat, aika hiljaisia ovat kumpikin? :geek::sneaky::rolleyes::giggle:

Hei kuule sinä, kuka sit oletkin.

Mä tiedän sivuston missä on suhteita. Ja lisää suhteita ja erilaisia suhteita ja salasuhteita ja pettämisiä ja polyamoriaa ja vaiks mitä jännää. Siellä ois varmasti paljon mielenkiintoisempaa toimia salapoliisina ja paljastaa kaikille kaiken mitä saat päivien aikana ratkaistua! Annako osoitteen?
 
vierailija
Hei kuule sinä, kuka sit oletkin.

Mä tiedän sivuston missä on suhteita. Ja lisää suhteita ja erilaisia suhteita ja salasuhteita ja pettämisiä ja polyamoriaa ja vaiks mitä jännää. Siellä ois varmasti paljon mielenkiintoisempaa toimia salapoliisina ja paljastaa kaikille kaiken mitä saat päivien aikana ratkaistua! Annako osoitteen?
Anna se Ellulle,taitaa tarvita sitä enemmän kuin me muut yhteensä.Raukka ei ole päässyt yli siitä että Päättömällä on kiinnostusta toiseen.
 
Anna se Ellulle,taitaa tarvita sitä enemmän kuin me muut yhteensä.Raukka ei ole päässyt yli siitä että Päättömällä on kiinnostusta toiseen.

Ei Ellulla ole tapana puida täällä suhteita joita olettaa muilla olevan. Sulla on! Ja se on ärsyttävää. Palsta on ku, vittu, joku juorupaskalehden etusivu. Anna olla! Ei meitä muita kiinnosta!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kenen? Olen puhunut Ellusta. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::poop:

Ellu parka josta kukaan ei välitä. (n)(n)(n)(n)
Ymmärrät tahallaan väärin?

Pointtini oli, ettei normaalia ihmistä (kuten mua) kiinnosta toisten (kuten sinun) olettamukset siitä, mitä tai miten joku toinen (tässä tapauksessa Ellu) jonkun asian kokee.

Osoita tukesi suoraan, yksityisviestillä, asianosaiselle. Ja ellei tätäkään kiinnosta mielipiteesi niin oo hiljaa.
 
vierailija
Ymmärrät tahallaan väärin?

Pointtini oli, ettei normaalia ihmistä (kuten mua) kiinnosta toisten (kuten sinun) olettamukset siitä, mitä tai miten joku toinen (tässä tapauksessa Ellu) jonkun asian kokee.

Osoita tukesi suoraan, yksityisviestillä, asianosaiselle. Ja ellei tätäkään kiinnosta mielipiteesi niin oo hiljaa.
Olen yrittänyt osoittaa hänelle tukeni mutta hankala osoittaa tukea sellaiselle joka ei sitä suostu ottamaan vastaan,eikö? o_Oo_Oo_Oo_O

Hänen parastaanhan minä tässä vaan ajattelen! :love::love::love::love:
 
Tulin tapaamaan ystävää matkan pääast, että voitiass järjestää jotain
Olin matkasta väsynyt eka päivänä ja hänella oli tekemistä toisena päivänä,
.
Pitäiskö mun unohtaa koko asia , mahdollisesta tulevasata ystävyydestä , vai unohtaa koko asia?
Olitteko te sopineet tapaamisen? Jos ette, niin harmi ja turha pahoittaa mieltä. Sovi tapaaminen ja jos ei sovi, niin se sitten siitä.
 
Tulin tapaamaan ystävää matkan pääast, että voitiass järjestää jotain
Olin matkasta väsynyt eka päivänä ja hänella oli tekemistä toisena päivänä,
.
Pitäiskö mun unohtaa koko asia , mahdollisesta tulevasata ystävyydestä , vai unohtaa koko asia?
Tuskin olet paikalla vain pari päivää joten ihan varmasti ehditte järjestämään näkemisenne.

Ei siis mitään muuta kuin ottamaan yhteyksiä ja lyömään lukkoon päivää, paikkaa ja kellonaikaa:)!
 
vierailija
Ymmärrät tahallaan väärin?

Pointtini oli, ettei normaalia ihmistä (kuten mua) kiinnosta toisten (kuten sinun) olettamukset siitä, mitä tai miten joku toinen (tässä tapauksessa Ellu) jonkun asian kokee.

Osoita tukesi suoraan, yksityisviestillä, asianosaiselle. Ja ellei tätäkään kiinnosta mielipiteesi niin oo hiljaa.
Miksi ottaa kantaa koko asiaan jos se ei edes kiinnosta?

Toinen vieras
 

Yhteistyössä