sanokaa joku tosi hyvä meikkivoide?

  • Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti
mää
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Millainen iho sulla on? se vaikuttaa aika paljon, kun hyväkin meikkivoide menee laikuille, hilseilee tai lähtee rullaamaan jos se ei sovi ihotyypille.
mun iho on aika kuiva,mut alkaa pian kiiltelee...ja couperosan takia tarvitsen peittoa..
 
Rii
Blasco ehdottomasti. Se on kaikista paras meikkivoide mitä mulla on ikinä ollut, peittää hyvin. Ja sitä voi pistää ohkasesti tai enemmän, niin parempi peitto. Maksaa noin 40 euroa, mutta mulle se riittää noin vuodeksi eli hyvin pitkäkestoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:
Maybellinen dream matte mousse!
Suosittelen lämpimästi!
Kuinka riittoisaa tollanen vaahto on? Aina käyttänyt Maybellinen meikkivoiteita ja tekis mieli tuota koittaa.

Pitkään on kestänyt tuo purkki eikä pohjaa vielä näy, eli ihan riitoisaa ja hinta-laatu suhde paikallan.

 
blasco on riittosaa ja maksaa noin 50?. mut se myös tukkii joskus ihohuokosia ja saattaa kuivalla iholla hilseillä. biothermilta on tullu kosteuttava samantyyppinen meikkivoide, jos vähänkin pintakuivuutta niin se saattas olla parempi. ja tuo dior on myös hyvä =)
 
mäh
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
http://www.cosme.fi/pc.php?c=26

Tää on mun mielestä kaikkein paras. Hinta vaan on n.45? Peittää tosi hyvin ja sopii ainakin mun pintakuivalle iholle.

Tätä parempi ( ainakin minulle ) on cinema secrets, aikalailla samanmoista, yhtä riittoisaa, peittää hyvin jne...
 
Mulle paras on Grimas. On peittävä ja muistaakseni noin 10?. En tarkkaan muista, koska on niin riittoisaa, ettei tarvii olla kokoajan ostamassa.
Mulla sellanen sekaiho/rasvainen. Ja mikä parasta lopputulos on luonnollinen, eikä sellainen, et 10kg pakkelii naamassa. Aivan loistava.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Mulle paras on Grimas. On peittävä ja muistaakseni noin 10?. En tarkkaan muista, koska on niin riittoisaa, ettei tarvii olla kokoajan ostamassa.
Mulla sellanen sekaiho/rasvainen. Ja mikä parasta lopputulos on luonnollinen, eikä sellainen, et 10kg pakkelii naamassa. Aivan loistava.
mistä saat tuota grimasia?olisko nettikauppaa?

 
Silakkalärville, joka kaipaa peittelyä. ;)
Mä olen käyttänyt tätä 10 vuotta, eikä ole mikään ollut parempaa. (Ja olen testannut kanebot, blascot, diorit, no7 ynnä muut.)
Maksaa prismassa n.10 ?. Vaalealle iholle sävy Beige Eclat, sitten jauhepuuteri ja sipaisu kevyttä aurinkopuuteria tai poskipunaa. Mahtavaa tavaraa! Ja jos kuiteskin tuntuu liian "paksulta", voi kaikkia meikkivoiteita "keventää" kosteusvoiteella!

http://www.maybelline.fi/products/face/l29l51l52l223l546.htm[url]
 

Yhteistyössä