Sara Siepin itkuinen tilitys

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Somevaikuttaja ja Miss Suomi Sara Sieppi yllättää Instagram Storiesissa tunteikkaalla avautumisellaan. Hän kertoo itkuisesti, miten julmat somekommentit ja muut julkisuuden kääntöpuolet tuntuvat pahalta.

Kaikki ikävät kommentit ja ne paineet, mitä tässä on.... Tuntuu, että ihmiset luulevat tietävänsä ja tuntevansa sut, vaikka todellisuudessa ne ei tiedä susta mitään.

Välillä on vaan tosi paha olo, hän avautuu.

:ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::D:D:D:LOL::ROFLMAO::ROFLMAO::D:LOL::LOL::LOL::LOL:

:poop:
 
Paineet? Mitkä ihmeen paineet kun ei eukko ole koskaan edes tehnyt töitä! Tai jos per*seen ketkuttelu netissä lasketaan työksi... :LOL:
Kai ne on ne julkisuuden tuomat paineet, vaan Sarahan ei todennäköisesti pysty olemaan pois julkisuudesta...hän elää omituisessa insta-kuva/tosi-tv/biletys/lehtihaastattelu -kuplassa jota hän kutsuu työksi. Jotenkin onttoa elämää...

Sara taitaa olla vainoharhainen. Luulee että insta-törkeyksien huutelijat pilaavat hänen maineensa, vaikka suurimmaksi osaksi hänellä on ihan hyvä maine.
Mutta jos on paljon tämmöisiä itkuavautumisia, niin ne kyllä romuttavat hänen mainettaan.
Kyllä moni missi saa lokaa niskaansa mutta ei itke sitä somessa.

En tiedä kuinka kauan Sieppi jatkaa tuota onttoa elämäänsä. Onko hänellä nelikymppisenäkin samaa, eli oranssit tissit väliajoin tiskiin... Jokin konkreettisempi työ ja sen jääkiekkoilijan löytäminen pelastaisi tuon missin imagon. Suomeksi sanottuna "sisältö".
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Lisää vaan törkyä kehiin. Mä olin oikein iloinen jos kaiken maailman sarat, martinat ja maisat häipyisi pois tosta oudota valokuvakeskeisyydestään. Insta on perkeleen keksintö. Itse en siellä ole, mutta uutisia seuraavana ei voi välttyä näkemästä noita kuvia.
 
vierailija
Mitkä fakin PAINEET?

Itsellä on aivan musertava työstressi liian korkealle asetettujen tulostavoitteiden, mulkkujen työkavereiden ja todella vaativien asiakasprojektien takia. En saa öitä nukuttua kun pyörin hikisenä ja huolestuneena lakanoissani ja työpäivät venyvät iltoihin ja viikonloppuihin. Ja sitten joku somepyllistelijä kehtaa ulista valtamediassa, että hänellä on paineita ja paha olo? Mitä vittua?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja Echo
vierailija
Siis ensin itse postataan herutuskuvia tisseistä ja perseestä. Tätä höystetään brassailukuvilla uusista vaatteista, kengistä ja sen semmoisesta.

Ei kannata tehdä noin, jos kritiikkiä ei kestä. Omakehu on aina saanut jengin hermostumaan.
 
Mitkä fakin PAINEET?

Itsellä on aivan musertava työstressi liian korkealle asetettujen tulostavoitteiden, mulkkujen työkavereiden ja todella vaativien asiakasprojektien takia. En saa öitä nukuttua kun pyörin hikisenä ja huolestuneena lakanoissani ja työpäivät venyvät iltoihin ja viikonloppuihin. Ja sitten joku somepyllistelijä kehtaa ulista valtamediassa, että hänellä on paineita ja paha olo? Mitä vittua?
Saanko kysyä, mikä ala?
 
Mikään ei estä Saraa poistumasta julkisuudesta. Viiden vuoden kuluttua juuri kukaan ei enää muista kuka hän on ja mitä hän teki. Tätä Sara tuskin kuitenkaan tekee. On siis melko turha parkua julkisuuden varjopuolista, kun kuitenkin julkisuudessa haluaa pysyä hinnalla millä hyvänsä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Niin, ei kai tuo some mikään ihan helpoin tapa ole sitä elantoaan hankkia. Varmaan hirveät ulkonäköpaineet ja kamala stressi koko ajan siitä, että jotain mielenkiintoista siitä tylsästä elämästään saisi instaan revittyä.
Ja kaiken pitää aina näyttää ihan just täydelliseltä.
... ja silti jengi vaan haukkuu.

Eli joo, ymmärrän kyllä, että varmasti on paineita ja on vaikeaa, mutta tosiaan, ammatinvalintakysymys. Ei ihan heikolla itsetunnolla kannata somejulkkikseksi tähdätä. Mutta toisaalta, kai sitä jokaiselle voi hetken suoda sitä, että saa valittaa ammatistaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Vuoden 2011 Miss Suomi Sara Sieppi, 28, kertoi viikonloppuna joutuneensa salakuvauksen kohteeksi lentomatkan aikana. Sieppi oli palaamassa Dubaista Suomeen, kun hänen mukaansa raitapaitainen mies kuvasi häntä koneessa.

Somevaikuttaja kertoi ahdistuneensa tilanteesta niin, ettei pystynyt nukkumaan.
 
vierailija
Kotona taas. Tässä on pieni viesti sinulle, hyvä raitapaitainen kanssamatkustajani: Suomen kansaa tuskin kiinnostaa, että Sara Sieppi oli eilen lentokoneessa. Jos se 50 euron Kääk-palkkio on sinulle niin tärkeä, laita minulle tilinumerosi. Nää selfiet on siis ommattu sulle, kun taisin väistää just oikeilla hetkillä. (Ja kyllä, niitä oli useampia ja kyllä, en pystynyt nukkumaan koko kuuden tunnin lennon aikana, koska teit olostani erittäin epämukavan.) Mukavaa viikonloppua, Sieppi kirjoitti eilen Instagram-tililleen.
 
vierailija
Temperamenttinen, itsepäinen ja kärsimätön. Sellaiseksi bloggaaja Sara Sieppi, 28, luonnehtii itseään. Kokemukset ovat opettaneet hänelle sen, että raha-asiat on hoidettava eikä rakkaus saa olla epätervettä. – Enää en unohda omaa elämääni tai aseta ketään ykköseksi, hän sanoo.

Olen 27-vuotias, mutta miellän itseni jo kolmekymppiseksi. Tällä hetkellä minusta tuntuu, että olen elämässäni jonkinlaisessa tienhaarassa. En tiedä vielä, minkä tien valitsisin.

:LOL::D
 

Yhteistyössä