Satakunta!

  • Viestiketjun aloittaja neidin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Lilja04
No minä täällä taasen huhuilen... :wave: :wave:
Ruvetaanko järkkäämään sitä tapaamista???
Jos... niin kuinka moni haluaa ottaan lapsen mukaan?
Vai tehtäiskö niin että ne ketkä haluu ottaa lapsensa mukaan ja ne jotka ei niin ilman... kai se on ihan kuinka vaan jos kerran eka ois tarkoitus syömään mennä.
Mä ny täällä kyselen vaikka en ole aloitusta tehnytkään...
Mitä neidin äiti meinaa????? =)
 
neidin äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 17:59 Lilja04 kirjoitti:
No minä täällä taasen huhuilen... :wave: :wave:
Ruvetaanko järkkäämään sitä tapaamista???
Jos... niin kuinka moni haluaa ottaan lapsen mukaan?
Vai tehtäiskö niin että ne ketkä haluu ottaa lapsensa mukaan ja ne jotka ei niin ilman... kai se on ihan kuinka vaan jos kerran eka ois tarkoitus syömään mennä.
Mä ny täällä kyselen vaikka en ole aloitusta tehnytkään...
Mitä neidin äiti meinaa????? =)
No joo mä tein alotuksen..Mulle on aivan sama lapsien tai ilman lapsia...Ruvetaan vaan järkkäämään..Onko se paikka nyt sit Pori????
 
anna-maija
nää on pakko olla raumalaisia jotka eivät voi lähtee poriin, porilaiset voi kyllä ajatella lähtevänsä raumallekin mutta raumalaiset niin ahdasmielisiä ettei voi tulla poriin mitenkään.
 
mutta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 23:03 anna-maija kirjoitti:
nää on pakko olla raumalaisia jotka eivät voi lähtee poriin, porilaiset voi kyllä ajatella lähtevänsä raumallekin mutta raumalaiset niin ahdasmielisiä ettei voi tulla poriin mitenkään.

joo mä tulisin kyllä poriin jos olis rahaa linja-autoon. mulla porukat asuu porissa ja oon kotoisin porista. enkä täältä tule porin tapaamisiin
 
Eufrosiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 23:03 anna-maija kirjoitti:
nää on pakko olla raumalaisia jotka eivät voi lähtee poriin, porilaiset voi kyllä ajatella lähtevänsä raumallekin mutta raumalaiset niin ahdasmielisiä ettei voi tulla poriin mitenkään.
En oo Raumalta mut ajattelinpahan vaan kun kaikki pikkujoulut on tänä vuonna Porissa niin vaihteeks ois kiva Raumalla..
 
Lilja04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 09:54 neidin äiti kirjoitti:
Dodi..satakunnas ei päästä yhteisesti kokoon tumaan ku porukat ei voi tul Poriin...Joten Menkää Raumal ja pitäkää hauskaa B)
Mitenkäs olis jos tehdään tapaaminen Poriin että Raumalle???

Ne jotka pääsee Poriin menee sinne ja ne jotka Raumalle niin siten menevät sinne...

Ei kai tästä nyt riitaa tarvitse tehdä. =)
Kumpaankin paikkaan tuntuis kuitenkin väkeä löytyvän.
 
neidin äiti
Mulle aivan sama..naurattaa vaan ku Porin ja Rauman välimatka o suht pieni...Mutta jos ihmisiä on kiinnostuneit tulemaan PORIIN!!! nii järjestetään tapaaminen...Täytyskös otsikkoon vaihtaa et 2+ tapaaminen Porissa? B)
 
Lilja04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 10:47 neidin äiti kirjoitti:
Mulle aivan sama..naurattaa vaan ku Porin ja Rauman välimatka o suht pieni...Mutta jos ihmisiä on kiinnostuneit tulemaan PORIIN!!! nii järjestetään tapaaminen...Täytyskös otsikkoon vaihtaa et 2+ tapaaminen Porissa? B)
No juu... =)

Jos laitetaan sitten uusi otsake. Laitatko sinä?
 

Yhteistyössä