scooterit ja lämpöpussi(meneekö niihin?)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 18:52 kleo kirjoitti:
Heippa! Laitoin googleen hakusanaksi sen lämpöpussi ja tuli sellainen kauppa missä se olis muistaakseni 37,90. voisitko kurkkasta onko sama pussi? jos on, niin meinaan kyl hankkia sellaisen!!
http://www.amauti.fi/cat/product_details.php?p=106
ei muutes oo ihan tuollanen se pussi...itselläkin on tuo sama kuin "katjalla" ja seinäjoelta ostettu =) Mutta tosiaan,ei ihan tuollainen...
 
juu tuolla villiankan osotteessa on se pussi joka meillä on. siis tuo osoite joka on tuos edellises lokeros tämän vastauksen yläpuolella. se on just se mut onpa se halpa tuossa... mä oon kyl ihan varma et oon maksanu 59e meidän omasta... vain onkohan niissä jotain mallieroja vielä? kuvassa näytti kyl just samalta, tosin eri värinen ku meillä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 13:34 katja kirjoitti:
juu tuolla villiankan osotteessa on se pussi joka meillä on. siis tuo osoite joka on tuos edellises lokeros tämän vastauksen yläpuolella. se on just se mut onpa se halpa tuossa... mä oon kyl ihan varma et oon maksanu 59e meidän omasta... vain onkohan niissä jotain mallieroja vielä? kuvassa näytti kyl just samalta, tosin eri värinen ku meillä.
meidän pussi kans makso 59e,mutta no,huvikummussa varmaan maksaa enempi.meillä on harmaa.
 

Onko kukaan nähnyt kaupoissa tuon Eisbärchenin uutta lampaantalja makuupussia?
Näin itse viime viikolla lastentarvikeessa ja ihastuin ihan kamalasti. Melko hintava vaan tuo pussi joten mietinkin olisiko joku ehtinyt jo käyttökokemuksia kerätä?
Pussisissa oli yläosa melko pitkää lampaantaljaa ja alaosa lyhyttä, päälliosan sai vetoketjulla myös kokonaan irti joten pystyy käyttämään myös pelkkänä lampaan taljana
 
No kattokaas onko tuolla babyidea.fi (lapsille ja lämpöpussit) sivulla oleva Eisbärchen jääkarhun lämpöpussi sama josta täällä puhutaan?!

Itse tilasin sen mustan (oliko hinta nyt jotain 42e ja risat) ja postikulut 5e eli yhteensä n. 47e.

Kannattaa tosiaan katsoa sieltä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2006 klo 12:20 äiti kirjoitti:
No kattokaas onko tuolla babyidea.fi (lapsille ja lämpöpussit) sivulla oleva Eisbärchen jääkarhun lämpöpussi sama josta täällä puhutaan?!

Itse tilasin sen mustan (oliko hinta nyt jotain 42e ja risat) ja postikulut 5e eli yhteensä n. 47e.

Kannattaa tosiaan katsoa sieltä!
Babyidean postarit on paketeille kylläkin 7,50 eikä 5 euroa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 07:26 taita72 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2006 klo 12:20 äiti kirjoitti:
No kattokaas onko tuolla babyidea.fi (lapsille ja lämpöpussit) sivulla oleva Eisbärchen jääkarhun lämpöpussi sama josta täällä puhutaan?!

Itse tilasin sen mustan (oliko hinta nyt jotain 42e ja risat) ja postikulut 5e eli yhteensä n. 47e.

Kannattaa tosiaan katsoa sieltä!
Babyidean postarit on paketeille kylläkin 7,50 eikä 5 euroa.
Ei ollut kuin 5e...

Tosin se ei tullut Babyidean kautta vaan jonkun jälleenmyyjän.. Oliskohan sitte sen takia halvempi?!
 

Yhteistyössä