"se" toinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja Jätetty
  • Ensimmäinen viesti
Jätetty
Heips!

Kyselisin sellaista asiaa että moniko teistä on "se" toinen nainen? Eli tarkoitan että mies ollut aviossa ja suhde alkanut salaisesti? Onko se vielä jatkunut ja miten voitte luottaa mieheenne tänä päivänä? On pettänyt teidän kanssa miksi ei sitten teitä jonkun muun kanssa..

Oma mieheni piti peliä kaksi vuotta parikymppisen naikkosen kanssa ja miehellä itsellä ikää jo neljäkymmentä
 
aurinkoon
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 12:23 Jätetty kirjoitti:
Heips!

Kyselisin sellaista asiaa että moniko teistä on "se" toinen nainen? Eli tarkoitan että mies ollut aviossa ja suhde alkanut salaisesti? Onko se vielä jatkunut ja miten voitte luottaa mieheenne tänä päivänä? On pettänyt teidän kanssa miksi ei sitten teitä jonkun muun kanssa..

Oma mieheni piti peliä kaksi vuotta parikymppisen naikkosen kanssa ja miehellä itsellä ikää jo neljäkymmentä
Taitaa olla useimmille täällä käyville aika "arka" aihe?
 
äitiäiti
Kai mä olen ollut se "toinen nainen". Kun tapasin nykyisen mieheni oli hän asumuserossa ja "avioelämää" eivät olleet viettäneet enää viimeiseen 5 vuoteen. Kyllä sitä oli vähän sellainen olo, että menin johonkin väliin, mutta mieheni vakuutteli kaiken olleen loppu jo monta vuotta. Emme salanneet tapaamisia ja lapsetkin tapasin kuukauden meidän tapaamisen jälkeen. Lapset olivat jääneet isälleen. Tottakai heidän äitinsä sai tietää minusta, mutta ei syyttänyt avioliiton rikkomisesta, mutta kaikesta muusta, varsinkin jälkeenpäin. Vaikka hän itse oli monta vuotta avioliiton aikana pyörinyt muiden miesten kanssa. Olemme olleet jo 5 vuotta naimisissa ja saaneet kaksi ihanaa tyttöä. Kaikki nykyään ok.
 
olin toinen nainen 2 viikkoa, sitten muutimme yhteen. hän siis jätti vaimonsa. eikä mulla oo lyk tullu mieleen et tarttis pelätä et pettäis mua ihan vaan siitä syystä et petti ex-vaimoa. aika teini ajattelumalli sellanen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 13:14 Möllibulli kirjoitti:
olin toinen nainen 2 viikkoa, sitten muutimme yhteen. hän siis jätti vaimonsa. eikä mulla oo lyk tullu mieleen et tarttis pelätä et pettäis mua ihan vaan siitä syystä et petti ex-vaimoa. aika teini ajattelumalli sellanen.
Eikö tuo ole aika teiniä muuttaa 2 vkon päästä jo yhteen?
 
Angeli
Olen ollut se toinen nainen, aika kauankin. Mieheni otti avioeron,jota kyllä lapsien ja yhteisen talon takia aika kauan harkitsi, ja olemme siitä asti olleet tiiviisti yhdessä, vihdoin päivänvalossa. Helppoa se ei ole ollut. Olet oikeassa, ettei luottaminen ole tällaisen alun jälkeen itsestään selvyys. Käy kyllä välillä mielessä, että kuinka hyvin mieheni pystyisi minua huijaamaan, kun ex-vaimoltaan pystyi meidät salaamaan melko kauan. Tosin, olemme täysin erilaiset persoonat exän kanssa..
Ex-vaimo on myös osoittautunut aika ongelmaksi. Heittäytyi täysin avuttomaksi reppanaksi, jota pitäisi koko ajan hyysätä, itse hän ei kykene mihinkään. Joten puhelin on soinut sieltä päin melko tiuhaan. Tietää sillä ärsyttävänsä minua.
Mutta sillä keinoin että uskon meihin ja pidän suhteestamme huolta, olen oma itseni, aion luottaa siihen ettei miehelläni ole tarvetta pettämiseen. Jos sellaisia merkkejä alkaa näkyä, lopetan suhteen. En aio koskaan roikkua huonossa suhteessa, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi aikaa sellaiseen. Riippuvaisuus on yleensä se joka vie kunnioituksen ja kunnioituksen loppuminen hävittää rakkauden.
 
Angelille
Ihmettelen vain, että onko tosiaan kukaan mies niin ihana, että kannattaa ensin odottaa, että eroaako se ja sitten miettiä, pysyykö se uskollisena?

Maailma on täynnä vapaita miehiä, miksi haluta juuri se, kenestä ei tule muuta kuin ongelmia?
 
Mun kyllä täytyy sanoa että ihmettelin ihmisiä. entinen mieheni petti minua puoli vuotta ystäväni kanssa. Sitten jätin hänet. Ja kaikki oli tuskaista helvettiä. En sano etttä olisimme eläneet onnelsessa liitossa päinvastoin mieheni oli välivaltainen ja joi.

Ihmettelin vaan aikusten tapaa ratkoa asoita eikö voisi enis hoitaa eron enneku etsii uutta. Vikaa on yhtäpaljon naisiasa kun näissä miehissä . Ensin vehkeillään selän takana sit haukutaan ex vaimot ku ne on hankalia. Minkä takia naiset suostuu aloittamana suhdetta varatun miehen kanssa. Ei ole selutys että niillä menee huonosti asiat pitäisi siltä ensi ratkasita tavalla tai toisella. Noisll kuviolla vain satuttaa kaikkia. Entiseni ja ystäväni liito kesti 3kk erommen jälkee. kun entinen mieheni sitten taaas löysi uuden ja sitä rataa

En ole katkera itse oleln onnelliseto aviossa ja odotan lasta ja välit ensieen miehene on asialliet hän hoitaa velvollisuutensa lastamme kostaan moitteettomasti ja kaikilla on hyvä olla . Mutta silti nuo pettämiset on mielestäni naurettavia.
 
Naimisissa eivät olleet, mutta mies asui kyllä yhdessä (oli asunut jo useamman vuoden) silloisen avovaimonsa kanssa.. kunnes minä tulin kuvioihin. Oli ollut taustalla jo muutenkin kaikenlaista, joten minä olin vain se jäävuoren huippu että mies sai isestään irti suhteesta lähteä. Ihan varsinaisesti me ei suhdetta aloitettu, ennen kun avovaimolle oli kerrottu tilanteesta, vaikka toive siitä olemassa kuitenkin oli. En usko että olisi mies minua pettänyt, ja jos on, en halua tietää. Mutta luotan kyllä, niin paljon kuin luottaa voi olematta sokea. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 13:39 roosa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 13:14 Möllibulli kirjoitti:
olin toinen nainen 2 viikkoa, sitten muutimme yhteen. hän siis jätti vaimonsa. eikä mulla oo lyk tullu mieleen et tarttis pelätä et pettäis mua ihan vaan siitä syystä et petti ex-vaimoa. aika teini ajattelumalli sellanen.
Eikö tuo ole aika teiniä muuttaa 2 vkon päästä jo yhteen?
Mies muuten muutti mun luokse myös, samana iltana tuli töistä suoraan kun oli avolleen kertonut minusta, ja sille tielleen jäi. Ei enää siis heidän yhteiseen kotiinsa palannut, paitsi tavaransa pakkaamaan. :D Ja oltiin tunnettu... noin kuukausi tässä vaiheessa.
 
Angeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2004 klo 07:58 Angelille kirjoitti:
Ihmettelen vain, että onko tosiaan kukaan mies niin ihana, että kannattaa ensin odottaa, että eroaako se ja sitten miettiä, pysyykö se uskollisena?

Maailma on täynnä vapaita miehiä, miksi haluta juuri se, kenestä ei tule muuta kuin ongelmia?
Päättelen kysymyksistäsi, että elät ja olet elänyt pitkään samassa suhteessa..
On toki niitä naisia, jotka heti löytävät uuden miehen edellisen suhteen päädyttyä ja joille sopivia, vapaitakin miehiä tuntuu maailma olevan pullollaan. Ikävä kyllä, en kuulu näihin. Elin useita vuosia yksin edellisen avoliittoni päädyttyä. Soittelijoita riitti ja treffiehdotuksia sateli. Joitakin kertoja yritinkin, mutta jotenkin mikään ei oikein tuntunut miltään. Krantuksi ystävät minua nimittivät..Viihdyin kyllä ihan hyvin vapaassa sinkkuelämässäni. Kunnes sitten tapasin mieheni, joka silloin siis oli varattu. Se kolahti heti ensi näkemältä. Puolin ja toisin. Se oli jotain mitä ei vaan pystynyt sammuttamaan eikä pysäyttämään.
Ei maailma ole täynnä vapaita miehiä, ei varsinkaan potentiaalisia yhteiseloon ja mitä enemmän ikää tulee sen vähempi. Ehkä tulet sen vielä joskus itsekin huomaamaan..
Pelkällä järjellä ajateltuna, asia onkin niin kuin ajattelet että tuskin ketään miestä kannattaa jäädä odottelemaan. Ja näin minäkin useaan otteeeseen ajattelin ja lopetin suhteemme. Mutta aina me tavalla tai toisella löysimme taas itsemme toistemme läheisyydestä.Ihminen ei toimi pelkän järjen johdattelemana. Ja tylsää se niin olisikin. Jos olisi, niin eihän niiden ex-vaimojen kannattaisi surra petetyksi tulemistaam, hyvähän se olisi että pääsevät pettävästä miehestään. Mutta silti he vaan itkevät kohtaloaan ja vaikeroivat näilläkin palstoilla..
Sait väärän käsityksen jos luulet minun koko ajan miettivän että koskahan mies löytää taas uuden. Näin ei ole, eikä minulla olisi siihen sen enempää syytä kuin kellään muullakaan. Kyllähän sinunkin miehesi voi uuden löytää, vaikkei sitä vielä tähän mennessä olisi tehnytkään. Ehkä sitten jopa suuremmalla todennäköisyydellä
;) Alkuasetelma tälläisessä suhteess on erilainen kuin silloin jos molemmat olisivat vapaita alusta asti. Muttei se tarkoita sitä, etteikö lopputulos voisi olla sama, tai jopa parempi.
 
Angeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2004 klo 10:44 niiskuneiti kirjoitti:
Ihmettelin vaan aikusten tapaa ratkoa asoita eikö voisi enis hoitaa eron enneku etsii uutta. Vikaa on yhtäpaljon naisiasa kun näissä miehissä . Ensin vehkeillään selän takana sit haukutaan ex vaimot ku ne on hankalia. Minkä takia naiset suostuu aloittamana suhdetta varatun miehen kanssa. Ei ole selutys että niillä menee huonosti asiat pitäisi siltä ensi ratkasita tavalla tai toisella. Noisll kuviolla vain satuttaa kaikkia. Entiseni ja ystäväni liito kesti 3kk erommen jälkee. kun entinen mieheni sitten taaas löysi uuden ja sitä rataa
Onko se aina niin että mies on varta vasten etsinyt uutta? Ei välttämättä. Se on vaan sattunut tulemaan elämään ja juuri sellaisella hetkellä. Ehkä miehet eivät ole edes tajunneet että asioita olisi ratkottavana ennekuin vasta kun uusi ihastus on jo tupsahtanut mukaan elämään. Alkavat vasta sitten punnita elämäänsä. Kysymykseni kuuluu, miksi itse kestit puoli vuotta suhteessasi, jossa oli viinaa, vieraita naisia ja väkivaltaa? Etkä ratkonut asioita?
Korostaisin edelleen, että tunne-elämä ei välttämättä kulje yhtään käsi kädessä järjen kanssa!! Se on niin helppo sanoa sivusta ja jälkikäteen, että pitäisi ja pitäisi..
Ja miksi ex-vaimot heittäityvät hankaliksi?? Aivan saman asian takia kuin se toinen nainen on alkanyt vehkeilemään varatun miehen kanssa. Tunteiden! Jos ex-vaimo ajattelisi asiaan yhtä selkeästi pelkällä järjellä kuin se ajattelee sitä että "miksi naiset aloittavat suhteen varatun miehen kanssa" niin silloinhan se sanoisivat hellurei pettävälle miehelleen ja olisivat onnellisia että pääsivät eroon. Sen sijaan he alkavat kostotoimenpiteet ja itkevät menetystään.
 
olen ollut
Mieheni oli naimisissa ja pienen pojan isä, kun tapasimme. Hän ei etsinyt suhdetta, enkä minäkään. Kohtasimme ja se oli sitä kuulua rakkautta, tai ainakin voimakasta ihastumista, ensisilmäyksellä. Vähitellen aloimme tapailla, mutta vasta noin kuukauden päästä ensitapaamisesta sain tietää vaimosta. Yritimme unohtaa toisemme useaan otteeseen, mutta ei onnistunut - sielunkumppani oli löytynyt Mieheni päätti erota silloisesta vaimostaan ja eropäätöksestä noin vuoden päästä muutimme yhteen. Nyt meillä on tytär ja olemme naimisissa, yhdessä kaiken kaikkiaan n. 3,5 vuotta. Luottamus on kasvanut pikkuhiljaa, kiitos mieheni avoimuuden esim. kännykän ja menojen suhteen. Rakastamme toisiamme yli kaiken ja meillä on niin hyvä olla yhdessä, että kummallakaan ei ole tarvetta lähteä muiden matkaan. Rakkautemme on vain kasvanut koko ajan ja helvetillisen alun vuoksi osaamme arvostaa sitä. Tulevaisuudestahan ei kukaan tiedä, mutta niin se on kaikissa suhteissa. Ja mitä ex-vaimoon tulee, niin ollaan erittäin hyvissä väleissä kaikki kolme, eikä lapsikaan ole tilanteesta kärsinyt, kun saa olla molempien vanhempiensa kanssa yhtä paljon. Lapsen juhlatkin vietetään porukalla!
 
Me tapasimme ja rakastuimme, kun olimme molemmat viel' tahoillamme naimisissa. Yritimme olla erossa ja jatkaa liitoissamme, k'vimme molemmat terapiassa puolisoinemme ym. Ei auttanut j'rkisyyt, eik' pelastaneet liittoja parisuhteen ammattilaisetkaan. Rakkaus on mahtava voima. Puoli vuotta jaksoimme taistella syd'memme ''nt' vastaan, sitten my;nsimme sen> Vain kerran t''ll' elet''n ja rakastamaan t'nne on tultu!

Ajattelin, ett' Jumala minua rankaiskoon, kun olin tehnyt synti' , mutta olin ja olen niin onnellinen ja samoin on uusi mieheni. :)

Emme ole ylpeit' k'yt;ksest'mme, mutta olemme my;s sit' mielt', ett' ex'mme ansaitsevat ihmissuhteen, jossa toinen rakastaa h'nt'. Jos olisimme j''neet liittoihimme, se olisi ollut velvollisuudentunteesta, ei rakkaudesta. Haluaisitko sin', jolta min' ehk' miehen vein, ett' miehesi olisi kanssasi ollut ilman rakkautta ja haikaillut i'ti toista_ Jos vastaat kyll', et itsek''n h'nt' rakastanut. Kun rakastaa toista aidosti, haluua h'nen olevan onnellinen. :snotty:

Tottakai on k'ynyt mieless', ett' tuo mies voisi joskus minuakin pett''. mutta samassa veneess'h'n me ollaan. Min'kin petin entist'ni. Emme kuitenkaan mieti sellaisia nyt ja kuinka voisimmekaan__

El'mme maailman onnellisinta aikaa. Rakkaus kukoistaa viel' vuosien yhdess'olon j'lkeenkin ja odotamme vauvaa perheeseemme tekem''n meid't ydinperheeksi h'nen ja minun lasten kanssa. :heart:

Toivottavasti t'm' viesti ei aiheuttanut kelleen mielipahaa. Toivon teille kaikille rakkautta ylt'kyllin! :flower:
 

Yhteistyössä