Sehän on luonnon laki, että kissa tappaa linnun

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ymmärrä miksi ihmisen pitäisi yrittää puuttua luonnon tasapainoon. Emme ole elämän eikä kuoleman herroja. Ehkä jotkut kuitenkin näin itsestään kuvittelevat. :ROFLMAO:

Nimim. "kissoja talossa"
 
vierailija
Ja se että pyssymies/nainen tappaa villikissan (jos kissa hakee ravintonsa luonnosta ja poistuu omistajansa tontilta tietyn etäisyyden yli on se sallittua ampua villikissana )
hallinnassa olevat sisä/kotikissat on sitten eri tapaus ja ne on kivoja lemmikkejä
 
vierailija
Sekin on luonnonlaki, että koira tappaa kissan. Onko ap sinusta luonnotonta, että koiria pidetään kiinni, etteivät ne pääse toteuttamaan kissantappamisvaistoaan?
 
vierailija
Voisinpa lyödä vetoa, että pöllö ei kissaa tapa vaan päinvastoin. Tietty jos pudottaa korkealta, korkeammalta kuin 5-kerroksinen talo, mutta ennen kuin sinne asti ehtii, kissa on raadellut pöllön julmasti.

Olen nähnyt videon, missä petolintu tajuaa liian myöhään syöksyvänsäkin kissaa kohti ja kissa saa napattua linnun ilmasta.

Mun mielestä on söpöä, kun kissa tuo ylpeänä saaliinsa näytille. <3 Niihän se kuuluukin mennä.
 
vierailija
Voisinpa lyödä vetoa, että pöllö ei kissaa tapa vaan päinvastoin. Tietty jos pudottaa korkealta, korkeammalta kuin 5-kerroksinen talo, mutta ennen kuin sinne asti ehtii, kissa on raadellut pöllön julmasti.

Olen nähnyt videon, missä petolintu tajuaa liian myöhään syöksyvänsäkin kissaa kohti ja kissa saa napattua linnun ilmasta.

Mun mielestä on söpöä, kun kissa tuo ylpeänä saaliinsa näytille. <3 Niihän se kuuluukin mennä.
Olet täysin väärässä. Näin sen kuuluu mennä :) Pitäkää vaan ulkona niin petolinnut saa helppoa sapuskaa

 

Yhteistyössä