seinäjoen pikkujoulu tilat löydetty?

  • Viestiketjun aloittaja Jadeline
  • Ensimmäinen viesti
Jadeline
miehellä on suhteita ja lupas kysyä tutultansa tarjouksen paljonko ottais vuokraa!sis.saunatilat ja käsittääkseni takkahuoneen! :)

ilmoittelen heti kun tiedän hinnan ja sitten laittakaa tähän ketjuun ilmoittautumisia niin lasken paljonko tekis nokkaa kohden =)


sitovat ilmoittautumiset otan sitten myöhemmin mutta siis innostuneet,pinoudutaan tähän
=)
 
No minä tietenkin lähden messiin!!! OLISIKO NÄISTÄ PÄIVISTÄ JOKU SELLAINEN JOKA KÄVISI MEILLE KAIKILLE? PE 26.11
LA 27.11
PE 3.12
LA 4.12
PE 10.12
LA 11.12

MIKÄLI KÄY USEAMPIKIN PÄIVÄ NÄISTÄ NIIN ILMOITATHAN, ETTÄ LÖYDETÄÄN PAREMMIN SE OIKEA PÄIVÄ!!! :xmas:
 
Jadeline
mulle ei käy tuo perjantai 25.11 koska meillä on sitten heti seuraavana päivänä toiset pikku joulut joihin on pakko mennä eli eli käy tuo 26.11 eikä 25.11 ja tuolloin lauantaina ne tilatkin on luultavasti varattuna.mut kaikki muut sopii =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 18:57 kesäkuu kirjoitti:
No minä tietenkin lähden messiin!!! OLISIKO NÄISTÄ PÄIVISTÄ JOKU SELLAINEN JOKA KÄVISI MEILLE KAIKILLE? PE 26.11
LA 27.11
PE 3.12
LA 4.12
PE 10.12
LA 11.12

MIKÄLI KÄY USEAMPIKIN PÄIVÄ NÄISTÄ NIIN ILMOITATHAN, ETTÄ LÖYDETÄÄN PAREMMIN SE OIKEA PÄIVÄ!!! :xmas:
Tuonne toiseen aloitukseen jo laitoinkin, eli mulle kävis näistä vain 10.12. ja 11.12.
 
opiskäippäharmaana
pinoon mut ja "sen kaverin" tähän ketjuun nyt myös innostuneina lähtijöinä."kaverilla" ei konetta nyt käytös niin ilmottelen sitäki. päivistä sopii alustavasti mikä vaan. by the way semma:eek:nnee uudesta työstä! =)
 
semma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:47 opiskäippäharmaana kirjoitti:
pinoon mut ja "sen kaverin" tähän ketjuun nyt myös innostuneina lähtijöinä."kaverilla" ei konetta nyt käytös niin ilmottelen sitäki. päivistä sopii alustavasti mikä vaan. by the way semma:eek:nnee uudesta työstä! =)
Thanks! Huvitti kun se pomo oli kysynyt mun tytöltä, et : Niin olikos se sit niinku sun sisko joka tänne tulee töihin :D :D Katos ku se sun näköönenki on siellä samas paikas töis(siel mis olit eilen ;))
 
Beshi
Jepsistä meikäläinenkin tulee kun vain ajankohta selviää mulle ei päivällä väliä joten meikä jää kuulolle. Mutta siis :wave: :wave: tulossa ollaan!! :wave: :wave: :wave:
 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:40 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:37 Beshi kirjoitti:
Jepsistä meikäläinenkin tulee kun vain ajankohta selviää mulle ei päivällä väliä joten meikä jää kuulolle. Mutta siis :wave: :wave: tulossa ollaan!! :wave: :wave: :wave:
Hyvä hyvä! :D *kiskaisee pöytäliinaa* :D
"Hyvä hyvä* tap tap tap *repeeeeeee* :D :D :D
 
Ina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:42 Beshi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:40 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:37 Beshi kirjoitti:
Jepsistä meikäläinenkin tulee kun vain ajankohta selviää mulle ei päivällä väliä joten meikä jää kuulolle. Mutta siis :wave: :wave: tulossa ollaan!! :wave: :wave: :wave:
Hyvä hyvä! :D *kiskaisee pöytäliinaa* :D
"Hyvä hyvä* tap tap tap *repeeeeeee* :D :D :D
Hih hiiiii tällä taas nauraa maha kippurassa :D :D :D
 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 08:39 Ina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:42 Beshi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:40 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:37 Beshi kirjoitti:
Jepsistä meikäläinenkin tulee kun vain ajankohta selviää mulle ei päivällä väliä joten meikä jää kuulolle. Mutta siis :wave: :wave: tulossa ollaan!! :wave: :wave: :wave:
Hyvä hyvä! :D *kiskaisee pöytäliinaa* :D
"Hyvä hyvä* tap tap tap *repeeeeeee* :D :D :D
Hih hiiiii tällä taas nauraa maha kippurassa :D :D :D
ATso =) =) :D Voi juukeli sentis :D :D :D :D :D :D tästä ei hyvää seuraa*kastuu housut ;) * :whistle:
 
Tämäkin yrittää saada likan ja marsun hoitoon...ja päästä mukaan...antaa iskälle samalla katos vapaaillan you know... :D

Elikkäs MUKANA! =) Mulle työmaan pikkujoulu 27.11. mut muut ajat käy tänne ;)

 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 10:51 Maikki kirjoitti:
Tämäkin yrittää saada likan ja marsun hoitoon...ja päästä mukaan...antaa iskälle samalla katos vapaaillan you know... :D

Elikkäs MUKANA! =) Mulle työmaan pikkujoulu 27.11. mut muut ajat käy tänne ;)
Likka mummolahan ja Marsu saunomahan pikkujoulun kunniaksi :whistle: :wave:
 
lemmu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 11:30 Beshi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 10:51 Maikki kirjoitti:
Tämäkin yrittää saada likan ja marsun hoitoon...ja päästä mukaan...antaa iskälle samalla katos vapaaillan you know... :D

Elikkäs MUKANA! =) Mulle työmaan pikkujoulu 27.11. mut muut ajat käy tänne ;)
Likka mummolahan ja Marsu saunomahan pikkujoulun kunniaksi :whistle: :wave:
taas kerran :whistle: :D :D
 
Ina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 12:26 lemmu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 11:30 Beshi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 10:51 Maikki kirjoitti:
Tämäkin yrittää saada likan ja marsun hoitoon...ja päästä mukaan...antaa iskälle samalla katos vapaaillan you know... :D

Elikkäs MUKANA! =) Mulle työmaan pikkujoulu 27.11. mut muut ajat käy tänne ;)
Likka mummolahan ja Marsu saunomahan pikkujoulun kunniaksi :whistle: :wave:
taas kerran :whistle: :D :D
On teillä puhdas marsu ;) Pitäiskö meidänkin viedä Maisa saunaan?? :whistle: Mutta pikkujouluissa ei pääse samaan aikaan Vilin kanssa ;) :D
 
opiskelijaäippä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:53 semma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:47 opiskäippäharmaana kirjoitti:
pinoon mut ja "sen kaverin" tähän ketjuun nyt myös innostuneina lähtijöinä."kaverilla" ei konetta nyt käytös niin ilmottelen sitäki. päivistä sopii alustavasti mikä vaan. by the way semma:eek:nnee uudesta työstä! =)
Thanks! Huvitti kun se pomo oli kysynyt mun tytöltä, et : Niin olikos se sit niinku sun sisko joka tänne tulee töihin :D :D Katos ku se sun näköönenki on siellä samas paikas töis(siel mis olit eilen ;))
missä mä olin?*ihmettelee* areenalla?karmassa?ytimessä?
 

Thanks! Huvitti kun se pomo oli kysynyt mun tytöltä, et : Niin olikos se sit niinku sun sisko joka tänne tulee töihin :D :D Katos ku se sun näköönenki on siellä samas paikas töis(siel mis olit eilen ;))

[/quote]

mäkään en tajunnut tätä...
 

Yhteistyössä