Seksi ei suju!!!

Viestiketju alueella 'Parisuhde' , aloittaja huono, 20.05.2004.

1. huono

huono Vieras

En tiiä kuuluuko tää tälle palstalle, mutta mulla tulee jo itku kun en pysty seksiä harrastamaan. Joskus harvoin nautin siitä, mutta yleensä sattuu vaan. Miehen takia haluan sekstata, jotta hällä ois hyvä mieli, mutta epäonnistun, kun joudun kesken lopettamaan. Toivoisin ettei olisi olemassakaan seksiä, prkle. Kun haluisin nauttia, mutta en ymmärrä mikä on mussa vikana, kun hankaa ja sattuu, enkä osaa tehdä mitään jännää.

2. Mamma-81

Mamma-81 Vieras

Hetkonen!
    Siis seksi sattuu?
    Oletko käynyt lääkärissä?
    Käy ihmeessä ja selvitä syy siihen!
    Viestisi ei paljoa kertonut taustoistasi,
    mutta jotain tuntuisi olevan vialla :/
    Ja keskustelu asiasta miehesi kanssa
    olis varmaan hyvä.. ;)
    Toivottavasti löydät syyt ja
    saat "homman toimimaan" ;)
    Seksi on tehty nautittavaksi...! :D

3. NallePuh-81

NallePuh-81 Vieras

Juu lääkäriä mäkin suosittelen. Muistaakseni on olemassa joku sairaus joka tekee limakalvoista tosi herkät. Tokihan ongelma voi johtua myös kuivista limakalvoista. Sulla sitä voi vielä pahentaa jännitys aiempien kipujen vuoksi... Eli liukuvoidetta kannattaa ehdottomasti kokeilla!

4. Lissu

Lissu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    jep. lääkäriin kipinkapin. endometrioosi on ainakin yksi joka aiheuttaa kipua sexin aikana. mutta muitakin syitä varmasti on. ja se selviää vain kun menee lääkäriin. ;)

5. mameli

mameli Vieras

en tiedä mikä sun ongelman taustalla on, mutta itsekin olen läpikäynyt saman suuntaisia ongelmia. Suurinpana syynä seksihaluttomuuteeni on ollut stressi!Aina niin totaalisen väsynyt että kun mies tuli metrin läheisyydelle niin teki jo mieli potkasta ja huutaa et älä koske muhun. Kaikki seksissä ärsytti ja satutti. mutta ongelmat alko helpottaa kun muu elämäntilanne helpotti. Tosin vieläkin joudun väliin hokea itselleni että seksi on kivaa, seksi on kivaa... :D ongelmat kullakin, ja hoitokeinonsa kullakin... :)

6. mirale

mirale Vieras

liukuvoide voisi olla pika apu. mutta lääkäriä/gyneä minäkin suosittelen. ja ota rennosti sillä tuo ikuinen vihollisemme, stressi, vie monelta halut.

7. plaaa plaa

plaaa plaa Vieras

no #&%£$!*.. oo niinkun naiset ja laihduta... oot varmaan joku plösö... ei kai nyt miehet sellasest kiinnostu... HAH HAH HAH

8. NallePuh-81

NallePuh-81 Vieras

\
    Eipä tässä kyllä tainnut miehen haluttomuudesta olla kyse... Opetellaanpas lukemaan ennen kuin huudellaan tyhmyyksiä! :D

9. Pai

Pai Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    tosi fiksu ja asiallinen kommentti sulta, siitä TUSKIN oli ap. kysyjälle MITÄÄN apua!! :/ Voisit pitää kommenttis omana tietonasi jos ne tällaisia ovat :whistle: \|O
    Vastauksesta päätellen olet sama henkilö kuin se joka käyttää nimimerkkiä "mä vaan -81".

10. huono

huono Vieras

Kiitos vastauksista. Mikäs plaaa plaata vaivaa? Taidanpa pistäytyä lääkärissä, ehkä sinunkin olisi syytä varata aika vastaanotolta...

11. Plaaaa plaaaa

Plaaaa plaaaa Vieras

Ai miks??? Kyllä meillä noi makuuhuoneeasiat sujuu paremmin ku laki sallii;) Et en mä usko et lääkäristä ois mitään hyötyyy...............

12. Snoopi

Snoopi Vieras

Eipä noista Plaa plaan kommenteista kannata välittää, kun joku aina yrittää näköjään provosoida tahallaan.Toivottavasti saat lekurista apua ongelmaan. :)

13. Sirukka

Sirukka Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    saanen epäillä! Kuullostat hirveen lapselliselta, taitaa olla koko seksi sulle vieras asia kun täytyy täällä palstalla vakuutella! :p \|O :whistle:

14. Plaaa plaaa

Plaaa plaaa Vieras

Ai jaa??!! No mitenkä niitä lapsiaSINUN mielestä trhdään, jossei #&%£$!*???????????????

15. HEH

HEH Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    epäilen että sulla on lapsia ja jos on säälittää lapsiparat, ei millään pahalla! Onko sulla paha päivä, myssy liika tiukalla, löysää ihmeessä! ;)

16. LILLI

LILLI Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on kuule seksin suhteen sama ongelma kuin sullakin Huono. Just niinkuin oisin voinut minä kirjoittaa aiheen aloituksen. Mulla ei aina tunnu kipua, mutta en kyllä osaa enää seksistä nauttiakaan. Toisaalta kaipaisin seksiä, mutta toisaalta en. Oletko sinä vielä varannut aikaa lääkärillä tai mahdollisesti käynyt jo? Mun pitäis varmasti kans käydä, mutta kun hieman nolottaakin tälläistä asiaa mennä lääkärille valittaan...Kirjoittelehan kuulumisia!

17. NeitiNasu

NeitiNasu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.04.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    Miten ois aika kallonkutistajalle?? Vois auttaa asiaa.... :x

tarkemmin ajatellen en oo varma auttaisko sekään, sinnekin otetaan vaan ne joilla on oikeasti ongelmia, tyhmyyttä ei lasketa. :whistle:

18. Huono

Huono Vieras

En oo varannut aikaa lääkäriin, mutta seuraavan neuvolan yhteydessä taidan varata itsellekin ajan. Vai, hetkonen, varataanko se ihan terveysasemalta, vai naistenklinikalta? Kaipa se seksi joskus sujuu... :/

19. NeitiNasu

NeitiNasu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.04.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    En tiedä missä asut, mutta meidän kaupungista löytyy erilaisia ja eri hintaisia gynekologikeskuksia, mihin pääsee suht nopeasti ajanvaraksella. Ehkä sellainen olisi järkevä vaihtoehto, kun ovat erikoistuneet näihin naisten juttuihin? :)

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi