Seksi kuuluu vain parisuhteeseen, sanoo mies

  • Viestiketjun aloittaja kunnian mies 41
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
[QUOTE="Felicia";26061435]Myös sinkut saavat harrastaa seksiä eikä se ole parisuhteessa elävien yksinoikeus. Sanoo nainen.[/QUOTE]
Samaa mieltä. Ja kyllähän yleensä autokin koeajetaan ennenkuin päätetään, otetaanko ko auto vai ei. Auton ajateltu käyttöikä ostohetkellä on kuitenkin - toivottavasti - lyhyempi kuin parisuhteen, joten miksi parisuhteessakaan pitäisi ottaa sika säkissä? Toki niin saa tehdä, jos haluaa.
 
No miusta saa kyllä sinkutkin harrastaa seksiä, en mie sinkkuna eläisi ilman seksiä.
Ei pelkästään parisuhteessa elävillä ole yksinoikeutta seksiin ja nautintoon.
 
Jos tuo ei tarkoita sitä, että hän paheksuisi muiden kenties tuosta periaatteesta eroavaa elämäntapaa, niin asia on täysin jees.

Mutta sitä en oikein jaksa, että jotkut hyvistelijät katsoo oikeudekseen alkaa moralisoimaan muita ja näiden mahdollisia panemisia.
 
Keittiönoita
Mun mielestä seksi on parasta ihastumisen alkuvaiheessa. Siis silloin, kun toisen kanssa voi viettää koko viikonlopun sängyssä. Ei se sitten enää ole, kun lauantaina lähdetään markettiin, tampataan matot, imuroidaan, pestään lattiat ja sunnuntaina lähdetään käymään anopilla kahvilla.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26061800:
Mun mielestä seksi on parasta ihastumisen alkuvaiheessa. Siis silloin, kun toisen kanssa voi viettää koko viikonlopun sängyssä. Ei se sitten enää ole, kun lauantaina lähdetään markettiin, tampataan matot, imuroidaan, pestään lattiat ja sunnuntaina lähdetään käymään anopilla kahvilla.
Totta, sitten kun miettii seksin aikana, että hitto sitä juustoa pitää muistaa ostaa ja sen melkein sanoo toiselle, silloin on intohimo jo mennyttä.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26061800:
Mun mielestä seksi on parasta ihastumisen alkuvaiheessa. Siis silloin, kun toisen kanssa voi viettää koko viikonlopun sängyssä. Ei se sitten enää ole, kun lauantaina lähdetään markettiin, tampataan matot, imuroidaan, pestään lattiat ja sunnuntaina lähdetään käymään anopilla kahvilla.
[video=youtube;rcbchRnTTr4]http://www.youtube.com/watch?v=rcbchRnTTr4[/video]
 

Yhteistyössä