Seksi raskauden aikana

Moi kaikki nuoret äidit! :heart:

Itse täytin juuri 18 ja olen nyt 4 kk raskaana.
Avomieheni kanssa on nyt hieman vaikeaa harrastaa seksiä. Siksi mua kiinnostaisi tietää, että miten teillä onnistuu/onnistui seksi raskauden aikana? ;) Ja entä sen jälkeen?

Hieman neuvoja siis kaivattaisiin, ja jos joku uskaltaa kertoa, niin olen kiitollinen. :saint:
 
seksi on elämäni
Hei olin raskaana tossa 14 vuotiaana ja mulla ja mun silloin 20 vuotiaalla miehellä oli tapana että minä makaan pöydällä koska sitten pääsin olemaan korkeammalla ja maha ei näin haitannut menoa. :) kerran yritimme sylikkäin mutta mieheni reisiluu murtui kun istuin hänen syliinsä, johtuen siitä kun raskaus toi minulle 48 kiloa lisää. :)

toivottavasti kikoistani on sinulle apua pirre. :hug:
 
raskaudesta sekaisin
mä oon 19, ja kohta vuoden ikäisen lapsen äiti. raskauden loppuvaiheesta seksin harrastaminen oli todella vaikeaa eikä se oikein sujunutkaan, ja raskauden jälkeen en pitänyt itseäni yhtään eroottisena eikä seksi oikein huvittanutkaan.
Millaisia kokemuksia muilla on seksistä raskauden jälkeen?
 
moi
Meillä ainakii jatkunu suunnilleen samaan tahtiin kun ennenkin, tosin poikakaveri vaan viikonloput kotona :/ (armeija)
Mutta eipä tässä, selällään voin olla, päälläkin kyllä, mutta välillä rupee mahan sivulle vihlomaan, niin pitää hiljentää tahtia vähäks aikaa, ja sitten takaa päin.
viikkoja nytte reilut 36
 
näin meillä
meillä toimii kaikki muut paitsi tuo perus "lähetyssaarnaaja" helpoimmat ja mukavimmat (ainakin minusta :D ) nuo jo kertaalleen mainitut pöydällä tai takaapäin :D
ja tietysti on myös muita vaihtoehtoja kuin yhdyntä :p
 
epäeroottinenko
musta tuntuu että poikaystäväni ei tahdo harrastaa kanssani seksiä raskauden aikana... pelkään että hän menee hakemaan nautintoa muualta. itse olisin kyllä valmis kunnonkin menoon......
ehkä täytyy keksiä vaikka jokin seksikäs roolileikki joka saisi molemmat syttymään ;)
 
äiti-87
esikoista kun odoteltiin niin tämä aihe oli usein mielessä.. meillä oli yksi keskenmeno sitä ennen ja tulin heti uudestaan raskaaksi.. se ehkä vaikutti siihen että olin koko raskauden ajan ihan ylivarovainen kaiken suhteen ja eteenkin seksin! pari hyvi varovaista yhdyntää taisi olla koko raskauden aikana.. kumpikaan ei oikein halunnut/uskaltanut.. muuten kyllä sekstailimme ja rohkeasti kun vaan juttelette miehenne kanssa että mistä muista mahdollisista "tavoista" kumpikin tykkäisi kuin yhdynnästä.. mielikuvitusta peliin!! no esikoisen syntymä sitten todisti mulle sen että ei se vauva sieltä niin vain pihalle tule vaikka joku sitä pähän välillä kävisi tökkimässäkin :) toisen raskauden aikana harrastimme seksiä (yhdyntöjä) paljon useemmin ja oli muutenkin varmempi olo koko ajan kuin ekassa raskaudessa.. raskauden jälkeen on seksielämä ollut ihan normaalia ja halut kunnossa molemmilla... tsemppiä teillekin!!! :D
 
Kaikki sellaset asennot tietysti toimii joissa maha ei ole tiellä. Löytyyhän noita ihan mukavasti. ;)

On tosi yksilöllistä millon kukakin on synnytyksen jälkeen valmis seksiin, sehän riippuu niin monista asioista.
Me aloitettiin heti kun epparin tikit oli lähteneet, muistaakseni alle 2 viikkoa meni synnytyksestä aikaa ja voin kyllä sanoa ettei raskaus tai synnytys kumpikaan oo meidän seksielämää vahingoittanut. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja seksi on elämäni:
Hei olin raskaana tossa 14 vuotiaana ja mulla ja mun silloin 20 vuotiaalla miehellä oli tapana että minä makaan pöydällä koska sitten pääsin olemaan korkeammalla ja maha ei näin haitannut menoa. :) kerran yritimme sylikkäin mutta mieheni reisiluu murtui kun istuin hänen syliinsä, johtuen siitä kun raskaus toi minulle 48 kiloa lisää. :)

toivottavasti kikoistani on sinulle apua pirre. :hug:
voi jeesus :LOL: anteeks...
toi loppu on kyl paras..48 kiloo :LOL:

nojoo,asiaan.´meillä on menny niin että maha painaa jo sen verran että kontillaan on huono olla kun maha hyllyy..
viikkoja on nyt 31 kasassa..
selällään nyt pystyy vielä makaamaan tuon "hetken" :)
 
no meillä ainakin on rakasteltu ihan samallalailla kuin ennenkin, välillä jopa vähän tiheämpäänkin.. ;) Mutta mulla onkin toi raskaus vasta niin aluillaan (rv 12+4) että ei maha oo viel hirveesti kasvanunna.. Toivottavasti ei ole esteenä myöhemminkään.. :heart:
 
Alussa ja keskiraskaudessa entiseen tapaan, lopussa huumorin säestämänä ja hyvin kankeasti harvemmin. Synnytyksen jälkeen kannattaa ihan rauhassa odotella että paikat palautuvat. 1.5 kk jälkeen alkoi vähän sujua ja sen jälkeen melkeistä normaalisti. Ainoana suurempana erona muutos omassa korvien välissä (tuntuu olo enemmän naiselta...)
 
Raskauden aikana "puuhailtiin" sanotaanko että ihan normaalisti (viikonloppusin, ukko armeijassa) selälläänkin pystyin olemaan hetken kerrallaan, takaapäin ja minä päällä kumminkin suurimmaks osaks, ja synnytyksen jälkeen maltetiin 10 päivää odotella B)
 
Heips! minua jäi häirihtemään kun avopuolisoni kanssa harrastimme seksiä ja mahassa muljahti jotenkin oudosti joka työnnöllä, pitäisikö huolestua vai onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa? Olen viikolla 9+4.
 
ehkä kannattaa pitää muutaman viikon tauko, mutta ei siinä oikeesti mitään ongelmaa pitäs olla, varsinkaan alkuraskaudes ellei oo jotai terveydellisiä ongelmia naisel esim kohdunkaula leikattu tjt.. en ny muista nii tarkkaaa..
 

Yhteistyössä