Seksi synnyttämättömän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja "Epätietoinen"
  • Ensimmäinen viesti
voi jessus
[QUOTE="vieras";25748150]Naiset nyt vain tunnetusti tarvitsevat miehen hyväksynnän ja jos eivät sitä saa on piru irti.

Oikeastaan nainen on kuin pieni lapsi. Pientä lasta kun hiukkasenkin kehuu on hän hyvällä tuulella ja tekee ihan mitä vain saadakseen lisää kehuja. Naisen kanssa on ihan sama juttu: pillua kehumalla haarukka pysyy auki täältä ikuisuuten ja päinvastoin.[/QUOTE]

Ihan sama se on miestenkin kanssa. Koko ajan pitäisi olla kehumassa ja ylistämässä. Muuten ollaan suu mutrussa ja kiukutellaan kuin 2-vuotiaat.
 
"Minda"
[QUOTE="vieras";25748046]Sanos ihan rehellisesti, kuinka moni mies uskaltaa sanoa naisellensa hänen pillunsa olevan synnytyksen jälkeen kuin messuhalli? Mitäs tykkäisit jos miehesi sanoisi totuuden joka ei miellytä sua?[/QUOTE]

Kyllä niitä kehuja on tullut ihan yhden illan jutuiltaki ja heillä tuskin on mua tarvetta kehua suhteen ylläpitämiseksi. :whistle:

Jokainen nainen voi testata paikkansa helposti. :)
 
"vieras"
[QUOTE="Minda";25748190]Kyllä niitä kehuja on tullut ihan yhden illan jutuiltaki ja heillä tuskin on mua tarvetta kehua suhteen ylläpitämiseksi. :whistle:

Jokainen nainen voi testata paikkansa helposti. :)[/QUOTE]

Huomasitkos, sä et vastannut kysymykseen.
 
"Minda"
[QUOTE="vieras";25748229]Huomasitkos, sä et vastannut kysymykseen.[/QUOTE]

Ei mulla ole tällä hetkellä parisuhdetta eli ei miestä joka kehuisi. Mutta miksi on sulle noin kova paikka, että myös synnyttäneellä naisella voi olla tiukka? :)

Jokainen nainen voi laittaa sormen emättimeensä ja puristaa lihaksia. Jos tuntee puristuksen sormessaan, niin kyllä silloin voi sanoa, että on tiukka. :)

Miehet muuten tykkää kun niitä lihaksia puristaa seksin aikana. ;) Ja jos niitä puristaa miehen laukeamisen jälkeen miehen ollessa edelleen naisen sisällä, niin mies nauttii siitä suuresti. Monesti niin paljon, että innostuu seksiin uudestaan. ;)
 
"Vieras"
[QUOTE="Minda";25747867]Höpöhöpö.

Joillakin synnyttämättömillä on tiukka ja joillakin taas löysä. Eräs mies kertoi nuoresta naisesta jolla oli todella löysä ja seksi oli kuulemma aika kamalaa. Eikä se nainen siis ollut synnyttänyt.

Mua on moni mies sanonut tiukaksi vaikka olen synnyttänyt. Mä olen ainakin tajunnut harjoitella lantionpohjanlihaksia eikä sitä harjoittelua lopeteta vaikka synnytyksestä olisi jo vuosia aikaa. :) Omalla kohdalla olen huomannut sen, että nautin seksistä enemmän kuin nuorena synnyttämättömänä naisena. Tunnen paremmin ja osaan käyttää niitä lihaksiani myös seksin aikana. ;) Ei mä ainakaan nuorempana tiennyt mistään sellaisesta, että lantionpohjanlihaksia voisi harjoittaa. Ei sillä, että olisin silloinkaan ollut löysää vaan tiukaksi kehuttiin silloinkin.

Jotkut ilmeisesti luulee, että naisen paikat ei palaudu synnytyksen jälkeen. :)[/QUOTE]

Itseäsikö?
 
"vieras"
Mitä mieheni on kommentoinut, niin paras on nyt kun synnytyksestä on jo vuosia. Heti synnytyksen jälkeen on mahamöllykkää, pimpero on löysä ja tissit tirisee maitoa/sen jälkeen tyhjyyttään. Mutta palautuminen tapahtuu pikkuhiljaa ja nyt on kuulemma parempi kuin ennen synnytystä. Tiukkuus on kuulemma nyt taas sama kuin ennen synnytystä, mutta nännit on kehittyneemmät ja en enää häpeile itseäni.
 
"Minda"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25748206:
Kai siihen seksin tuntumiseen ja kokonaispisteisiin lasketaan muukin kuin vain läven koko?
No kyllä! Jotkut isokulliset miehet luulee, että iso kulli riittää ja muuta ei seksiin tarvita kunhan jyystää menemään. Onkohan joidenkin tiukkapilluisten naisten kohdalla niin, että he vain makaavat paikallaan kun luulevat, että se tiukka värkki riittää.
 
"Minda"
Kyllä joillekin on vaikea paikka synnyttäneiden naisten tiukka pillu. :D Aika huvittava oletus, että jokainen synnyttämätön nainen on tiukka ja synnyttänyt nainen löysä.

Treenatkaa niitä rakkauslihaksianne hyvät naiset jos olette noin epävarmoja omasta pillustanne. :)
 
  • Tykkää
Reactions: bud
Synnyttänyt
Huvittaa nämä keskustelut kun synnyttäneet naiset yrittävät saada itselleen paremman mielen uskottelemalla että ovat parempia nykyään. Kyllähän se fakta on että suurimmalla osalla paikat menevät ainakin hieman pilalle synnytyksessä. Todella harvalla säilyy samanlaisena. Toki synnyttänyt nainen on ehkä itsevarmempi ja miettii vähemmän kroppaansa, mutta silti naurettavaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Synnyttänyt;25748487:
Huvittaa nämä keskustelut kun synnyttäneet naiset yrittävät saada itselleen paremman mielen uskottelemalla että ovat parempia nykyään. Kyllähän se fakta on että suurimmalla osalla paikat menevät ainakin hieman pilalle synnytyksessä. Todella harvalla säilyy samanlaisena. Toki synnyttänyt nainen on ehkä itsevarmempi ja miettii vähemmän kroppaansa, mutta silti naurettavaa..
No mä en ainakaan yritä uskotella yhtään mitään. Kyllähän mun alapää meni pilalle ekan synnytyksen jälkeen, koska repesin niin pahasti. Enkä mä ole niin tyhmä, että luulisin mun alapään kelpaavan jollekin miehelle.
 
Lapseton rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Synnyttänyt;25748487:
Huvittaa nämä keskustelut kun synnyttäneet naiset yrittävät saada itselleen paremman mielen uskottelemalla että ovat parempia nykyään. Kyllähän se fakta on että suurimmalla osalla paikat menevät ainakin hieman pilalle synnytyksessä. Todella harvalla säilyy samanlaisena. Toki synnyttänyt nainen on ehkä itsevarmempi ja miettii vähemmän kroppaansa, mutta silti naurettavaa..
Onneksi on rakastelussa kyse muustakin kuin "paikoista". :) Olkaa onnellisia te, jotka voitte tulla äideiksi. Kaikki eivät lapsia saa, halusivatpa ja yrittäisivätpä kuinka tahansa.
 
kukin lykkii tavallaan
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusperäistä tietoa;25747718:
Kyllä synnyttämättömän naisen pesä on paljon parempi kuin synnyttäneen. :p
Lapsellisen naisen emätin voi synnyttämisestä huolimatta olla ihan entisellään. Riippunee osittain ihan myös synnytystavasta tai lapsellistumistavasta....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Synnyttänyt;25748487:
Huvittaa nämä keskustelut kun synnyttäneet naiset yrittävät saada itselleen paremman mielen uskottelemalla että ovat parempia nykyään. Kyllähän se fakta on että suurimmalla osalla paikat menevät ainakin hieman pilalle synnytyksessä. Todella harvalla säilyy samanlaisena. Toki synnyttänyt nainen on ehkä itsevarmempi ja miettii vähemmän kroppaansa, mutta silti naurettavaa..
Niin ei ehkä ole mun pillu täysin samanlainen kuin ennen synnytystä, mutta kyllä se on todella kaukana messuhallista.

Kyllä mä nautin seksistä nykyään enemmän, on jotenkin tunto parempi. En tiedä sitten mikä tähän on syynä, mutta olen lukenut täältä monen kirjoituksia, että seksi tuntuu paremmalta kuin ennen synnytystä.

Piti oikein rekisteröityä, että voin seurata tätä viihdyttävää ketjua. :D Olen siis tuo joka kirjoitti aiemmin harmaana Mindana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25748523:
No mä en ainakaan yritä uskotella yhtään mitään. Kyllähän mun alapää meni pilalle ekan synnytyksen jälkeen, koska repesin niin pahasti. Enkä mä ole niin tyhmä, että luulisin mun alapään kelpaavan jollekin miehelle.
Aivan oikeastiko? :( Siis kuinka pahasti repesit?
 
On se jännä miten joidenkin tarvitsee latistaa muita mitä ihmeellisimmillä syillä. Jos joku on tyytyväinen seksielämäänsä niin ketä kiinnostaa jonkun random tyypin mielipiteet synnyttäneistä pilluista kollektiivisesti...

Minulla ainakin lähti yhdyntäkivut synnytyksen myötä, olen tyytyväinen.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Aivan oikeastiko? :( Siis kuinka pahasti repesit?
Siitä on niin pitkä aika, etten muista enään. Onneksi ei ihan suoleen asti sentään revennyt, siitä olen onnellinen. Mutta ainakin mun alapäätä sai ihan kivasti ommella synnytyksen jälkeen. Sitten vielä tikit aukes liian aikasin ja haava tulehtui. Ja joo, en sen jälkeen nauttinut seksistä ex:n kanssa ollenkaan, tuskin sekään nautti :( Ja tosiaan olen nyt pari vuotta yksin ollut, joten en tiedä missä kunnossa alapää on kun en ole päässyt, enkä pääse ikinä "testaamaan" :ashamed: Kovasti olen kyllä yrittänyt alapäätä harjoitella, mutta en usko että siitä tulis käyttökelpoista. Nyt olen päättänyt varata lääkärille aijan, jospa se osais sanoa voiko tota enään pelastaa.
 
kukin lykkii tavallaan
[QUOTE="vieras";25748653]Onko seksi erilaista sellaisen miehen kanssa joka ei ole isä kuin isäksi tulleen miehen kanssa?[/QUOTE]

On, isäksi tulleiden kanssa se on hätäisempää. Lapset saattaa yllättää kesken kaiken tai rouva soitella ja hätyytellä kotiin.....
 
[QUOTE="vieras";25748664]Nyt sulla on sen kokoinen värkki ettei isokaan slerssi tunnu miltään?[/QUOTE]
Tästä mahtaa olla kyse. Olisihan se paljon mukavampaa, että naisilla on niin tiukka että seksi sattuu. Kun silloin maksimoidaan miehen nautinto.
 
"Maisa"
En tiedä tiukkuudesta, mutta tarpeeksi tiukka se taitaa olla kun mies kuitenkin seksistä tykkää ja reilusti sitä haluaa :D Ainakin omissa sormissa puristus tuntuu niin eikö tuo liene tarpeeksi tiukka.
Muuten seksi synnytyksen jälkeen on ollut parempaa kuin ennen lasta. Mulla on tunto herkempi ja saan moninkertaisia orgasmeja yhdynnässä ja helposti vielä. Vaikka seksi määtä lapsen tultua on vähentynyt, on laatu parantunut. Mieheni rakastaa mun rintoja ja pidän niitten hyväilystä. Olen jopa saanut orgasmin pelkästään rintoja hyväilemällä ja nuolemalla.
 

Yhteistyössä