seksi tekee kipeää... jatkaako mies

  • Viestiketjun aloittaja uudestaan
  • Ensimmäinen viesti
Jatketaan juu, mutta varovaisemmin. Tai vaihdetaan asentoa, joskus se auttaa :) Ennen mulla ei ollut kipuja, mutta sektion jälkeen seksi tuntui ensin siltä kuin olisin uudestaan neitsyt, ja vieläkin tekee välillä tiukkaa vaikka tuosta toimenpiteestä on jo aikaa...miestä tuskin nämä tiukat paikat haittaa ;)
 
"aloittaja"
minun mieheni hermostuu ja runttaa voimalla. Sama juttu jos huomaa etten kostukaan kosketuksesta. Alkaa kosketella paljon kovempaa ja se tekee entisät kipeämpää ja se taas estää kostumisen ja nauttimisen. Joskus olen seksin jälkeen niin kipeä etten pysty kävelemään tai istumaan, en saa nukuttua enkä voi laittaa jalkoja yhteen saati pikkuhousuja jalkaan.
Ollaan tästä puhuttu ja mies luvannut olla hellempi mutta se unohtuu sekunissa.
 
"femin"
[QUOTE="aloittaja";29414492]minun mieheni hermostuu ja runttaa voimalla. Sama juttu jos huomaa etten kostukaan kosketuksesta. Alkaa kosketella paljon kovempaa ja se tekee entisät kipeämpää ja se taas estää kostumisen ja nauttimisen. Joskus olen seksin jälkeen niin kipeä etten pysty kävelemään tai istumaan, en saa nukuttua enkä voi laittaa jalkoja yhteen saati pikkuhousuja jalkaan.
Ollaan tästä puhuttu ja mies luvannut olla hellempi mutta se unohtuu sekunissa.[/QUOTE]

:O

Miksi sä siedät tollasta?!
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
"hei"
Älä anna jatkua noin! Ethän sä ikinä voi nauttia seksistä jos se on tuollaista! Haluatko sinä seksiä? Onko aina ollut näin? Oletko harrastanut hyvää, nautinnollista seksiä koskaan?
 
"aloittaja"
[QUOTE="hei";29414558]Älä anna jatkua noin! Ethän sä ikinä voi nauttia seksistä jos se on tuollaista! Haluatko sinä seksiä? Onko aina ollut näin? Oletko harrastanut hyvää, nautinnollista seksiä koskaan?[/QUOTE]

Kyllä olen joskus nauttinut mutta en aina. On ollut aina näin. Että jos en kostu niin mies jotenkin hermostuu ja on sitten kova kouranen mikä saa aikaan sen että pissalla käyminen kirvelee, käveleminen on joskus todella vaikeaa muutaman tunnin ajan aktin jälkeen. En kykene istumaan.
En aina halua seksiä.
 
"hei"
Onko tämä ainoa mies joka sulla on ollut? Onko muut osanneet olla hellempiä? Tuo ei nimittäin ole normaalia ollenkaan! Ei toista saa satuttaa, ei seksin aikana eikä muutenkaan, ellei toinen sitä erikseen halua. Niinkuin joku kirjoitti aiemmin, tuo on raiskaus. Jos sinä olet ilmaissut että et halua seksiä ja silti väkisin tunkee sisään, se on raiskaus! Ja jos taas haluat itse, huolehdi sinä se liukuvoide! Jos on rutikuiva kun mies tulee sisään, niin tottakai on paikat kipeet ja kirvelee sen jälkeen. Reilusti liukkaria vaan!
 
"aloittaja"
[QUOTE="hei";29414614]Onko tämä ainoa mies joka sulla on ollut? Onko muut osanneet olla hellempiä? Tuo ei nimittäin ole normaalia ollenkaan! Ei toista saa satuttaa, ei seksin aikana eikä muutenkaan, ellei toinen sitä erikseen halua. Niinkuin joku kirjoitti aiemmin, tuo on raiskaus. Jos sinä olet ilmaissut että et halua seksiä ja silti väkisin tunkee sisään, se on raiskaus! Ja jos taas haluat itse, huolehdi sinä se liukuvoide! Jos on rutikuiva kun mies tulee sisään, niin tottakai on paikat kipeet ja kirvelee sen jälkeen. Reilusti liukkaria vaan![/QUOTE]

On ainoa. Joskus nuorempana joku vähän kosketellut sormin mutta ei sisältä. Lähinnä housujen päältä mutta joku tainnut housujen sisästäkin kokeilla. ei kuitenkaan mitään seksiä tai riisuuduttu tai mitään sellaista.

Mies tietää että en aina halua. mutta loukkaantuu jos ei saa kun haluaa. Ja sitten kiukuttelee.mutta ei se raiskaus kuitenkaan ole.
 
"aloittaja"
Ap, tuo on väärin. Sinun ei ole pakko ajatella sitä raiskauksena jos et halua. Asian mieltäminen raiskaukseksi voi olla todella raskasta kun kyseessä on oma mies. Tiedosta kuitenkin, etteivät miehet yleensä tee noin. Normaali mies odottaa, että nainen tavalla tai toisella osoittaa olevansa valmis.
en ole kovin usein kauhean innokas. Mies on varmaan vähän turhautunut tilanteeseen ja siksi ärsyyntyy jos sanon etten halua. Ja kun huomaa etten koskettelusta huolimatta kostu niin hermostuu siitä ja otteet kovenee. Ei varmasti tahallaan tee.
 
"aloittaja"
Onko miehellä ollut muita kumppaneita?

Tunnet varmasti empatiaa ja rakkautta miestäsi kohtaan, ja haluaisit hänen olevan tyytyväinen. Vaikkei miehesi tarkoittaisi pahaa, hän kuitenkin käytännössä kuuluu siihen kovakouraisimpaan osaan miehistä. Sinulla on vapaus suhtautua asiaan miten haluat, mutta sinun ei missään tapauksessa ole pakko sietää tuollaista.
Ei ole hänelläkään ollut. Nyt kuitenkin yhteiseloa takana pian jo 11 vuotta. 3 yhteistä lasta. Mies on omistushaluinen ja melko mustasukkainen. Aika raju ja hermostuu välillä pienistä ja riehaantuu. mutta sitten taas todella kiltti ja ihana myös.
 
kukalie
[QUOTE="aloittaja";29414707]en ole kovin usein kauhean innokas. Mies on varmaan vähän turhautunut tilanteeseen ja siksi ärsyyntyy jos sanon etten halua. Ja kun huomaa etten koskettelusta huolimatta kostu niin hermostuu siitä ja otteet kovenee. Ei varmasti tahallaan tee.[/QUOTE]

Pystyttekö keskustelemaan asiasta kunnolla? On ihan normaalia, että nainen ei aina kostu ja itsellä lasten jälkeen liukkarit ollut ihan vakituiseen käytössä.
Miehesi ei missään nimessä saisi käyttäytyä noin piittaamattomasti sinua kohtaan.
Pakko kysyä.. : oletko saanut orgasmia hänen kanssaan? Tai muutenkaan?
Itsensä tunteminen yleensä helpottaa omien toiveiden esittämistä kumppanillekkin.
Näin sinun ei kuitenkaan kannata jatkaa. Kuulostaa aivan kuin pelkäisit miestäsi..
 
ap kysymys
mitä uskontoa edustat?
Miehellä ei ole oikeutta ottaa naista väkisin, jos nainen ei halua, tämä laki väkisinmakaamisesta avioliitossa on tullut voimaan 1994!!
Mitä miehesi sanoisi tai tekisi, jos et antaisi vaikkappa kuukauteen?
 
"hmh"
[QUOTE="aloittaja";29414492]minun mieheni hermostuu ja runttaa voimalla. Sama juttu jos huomaa etten kostukaan kosketuksesta. Alkaa kosketella paljon kovempaa ja se tekee entisät kipeämpää ja se taas estää kostumisen ja nauttimisen. Joskus olen seksin jälkeen niin kipeä etten pysty kävelemään tai istumaan, en saa nukuttua enkä voi laittaa jalkoja yhteen saati pikkuhousuja jalkaan.
Ollaan tästä puhuttu ja mies luvannut olla hellempi mutta se unohtuu sekunissa.[/QUOTE]

Ei kannata olla tuollaisen miehen kanssa vrt. raiskaus.
 
No ei todellakaan jatka. En ole ikinä törmännyt mieheen, joka jatkaisi seksiä jos minuun sattuu - siis oikeasti sattuu.

Kammottava ajatuskin, yhtä kammottava kuin ap:n kuvaus parisuhdeseksistään. Huh.
Miten joku suostuu tuollaiseen?
 

Yhteistyössä