Seksiä samassa huoneessa nukkuvan lapsen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
..
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen.. Kuinka vanha lapsi on ollut huoneessanne nukkumassa kun ootte seksiä harrastanut?

Meillä on vähän reilu puolivuotias ja ollaan kyllä lapsen nukkuessa seksiäkin harrastettu. Huomataan kyllä melko varmasti, jos herää.
 
"huh"
mietis vähän otsikkoas!

ja kun kumminkin ymmärsin mitä todella tarkoitat, niin ei tosiaan harrasteta seksiä miehen kanssa silloin kun lapsi nukkuu samassa huoneessa.
 
"joo"
Me harrastettiin kun kaksi lasta nukkui samassa huoneessa..vanhempi oli 2,5v! kyllähän sen kuulee ja näkee jos lapset alkavat heräämään...ja pitää osata keskeyttää touhut :)
 
"Virpo"
mitä jos lapsi herääkin? ei se ymmärrä mistä on kyse ja voi tuntua lapsesta pelottavalta ja vajaa kolme vuotias voi olla ettei sanoisikaan siitä, vaan ilmentyisikin myöhemmin. On kumma jos ei sen vertaa sit pysty halujaan hillitsemään,että menisi toiseen huoneeseen...
 
..
Oho, sori, otsikko oli ihan oikeasti vahingossa harhaanjohtava..:D Ymmärsitte varmaan kuitenkin? Oonko mä tosiaan ainoa, joka on harrastanut seksiä samassa huoneessa nukkuvan vauvan kanssa? En siis tarkota mitään nelivuotiasta..
 
[QUOTE="Virpo";23882720]mitä jos lapsi herääkin? ei se ymmärrä mistä on kyse ja voi tuntua lapsesta pelottavalta ja vajaa kolme vuotias voi olla ettei sanoisikaan siitä, vaan ilmentyisikin myöhemmin. On kumma jos ei sen vertaa sit pysty halujaan hillitsemään,että menisi toiseen huoneeseen...[/QUOTE]

Jos äiti ja isi on ihan hiljaa peiton alla, lähetyssaarnaajassa, niin ei se lapsi kyllä takuulla ymmärrä mitä siellä tapahtuu tai sit sillä lapsella täytyy olla jo pirusti ikää..

Ja joo, on harrastettu, mut vauva oli silloin alle puolivuotias ja yleensä pyrittiin kyllä siirtyy pois makkarista kun ei oikein toi fiilis pysyny mukana kun poika mölis unissaa..
 
..
[QUOTE="Virpo";23882720]mitä jos lapsi herääkin? ei se ymmärrä mistä on kyse ja voi tuntua lapsesta pelottavalta ja vajaa kolme vuotias voi olla ettei sanoisikaan siitä, vaan ilmentyisikin myöhemmin. On kumma jos ei sen vertaa sit pysty halujaan hillitsemään,että menisi toiseen huoneeseen...[/QUOTE]

Mistään halujen hillitsemisestä ei kyllä meidän tahdilla ole kysymys..:D Oon ihan ilonen siitä yhdestä tai kahdesta kerrasta kuukaudessa, mutta ei oo tähän mennessä käynyt mielessä, että pitäis mennä johonkin sohvalle hässimään. Meillä siis puolivuotias. Meettekö te kotonanne vessaan seksiä harrastamaan?
 
..
Okei. Eli vois harkita vauvan laittamista omaan huoneeseen.. Mut siinähän vasta huono äiti onkin kun laittaa lapsen yksin pimeään huoneeseen nukkumaan. On tämä elämä vaikeaa. Jos meinaan pitää vauvan vähän pidempään samassa huoneessa, ei saa harrastaa seksiä. Mitenkähän tämän palstan äidit edes saa niitä lapsia esikoisensa jälkeen?
 
"Virpo"
Meillä on kolmio ja tyttö 11kk nukkuu vielä meidän huoneessa. Mennään ihan eri huoneeseen,eikä oo kyllä mikään vessa.. Ehkä kun muksus on isompi ei enää halut oo kohillaan ku ipana tuhtaa samassa huoneessa..
 
Okei. Eli vois harkita vauvan laittamista omaan huoneeseen.. Mut siinähän vasta huono äiti onkin kun laittaa lapsen yksin pimeään huoneeseen nukkumaan. On tämä elämä vaikeaa. Jos meinaan pitää vauvan vähän pidempään samassa huoneessa, ei saa harrastaa seksiä. Mitenkähän tämän palstan äidit edes saa niitä lapsia esikoisensa jälkeen?
Tarviiko heti heittäytyä kettumaiseks?

Miks sänky on ainoa paikka missä voi hässiä?
Kyllä meillä ihan sujuvasti osataan käydä huoneita lävitse ja jossei muuta niin suihkussa.. :D Mielikuvituksestahan tuo on kiinni..Sitäpaitsi tuloo vähän säpinääkin seksielämään kun vaihtelee paikkoja!

Mut kyl mä siirsin pojan omaan huoneeseen 7kuisena, seksin harrastamisen kanssa sillä ei kyllä ollut mitään tekemistä.
 
.......
Tais kopsahtaa pahastikin. hoho. Ja hyvin niitä lapsia tulee lisää ilman et tarvii pelätä et mitä jos kumminkin se lapsi herää. Mut ihan ok,jos teille riittää se hiljaa peiton alla häslääminen,on varmaan tosi intohimoista <3
 
..
Tarviiko heti heittäytyä kettumaiseks?

Miks sänky on ainoa paikka missä voi hässiä?
Kyllä meillä ihan sujuvasti osataan käydä huoneita lävitse ja jossei muuta niin suihkussa.. :D Mielikuvituksestahan tuo on kiinni..Sitäpaitsi tuloo vähän säpinääkin seksielämään kun vaihtelee paikkoja!

Mut kyl mä siirsin pojan omaan huoneeseen 7kuisena, seksin harrastamisen kanssa sillä ei kyllä ollut mitään tekemistä.
No sori.:D Mä olin vaan ihan oikeasti hämmästynyt, että mä tosiaan olen yksi harvoista ilmeisesti jotka seksiä harrastaa samassa huoneessa, missä lapsi nukkuu. Meillä on paikat vähän vähissä, kun on remontti kesken, eikä pesuhuonekaan ole valmis. Sitä paitsi mä tykkään harrastaa seksiä mieluummin sängyssä ja ei tee päivisin mieli.:p

Ehkä viikko sitten kävi ekan kerran oikeasti mielessä, että pitäsköhän toi vauva siirtää eri huoneeseen mut en tosiaan tiennyt et se oli monen mielestä näin outoa. Ehkä meidän vauva on normaalia hyväunisempi.. Ei se sillee yhtäkkiä ala kesken unien kattelemaan ympärilleen. Saati et laittais valoja päälle tuossa iässä.
 
"mie"
meillä on teini ja vauva ja kolmiossa asutaan. Jos siis rakastellaan olohuoneessa, voi teini yllättää koska vaan. Mun mielestä siis parempi samassa huoneessa, jossa on vauva. Mutta vuoden, parin päästä voikin olla jo ongelmallisempaa. Ehkä kylppäri ainoo vaihtoehto...
 
"hah"
Meillä 3 lasta ja vauva nukkuu meidän huoneessa, ei me voitas ikinä harrastaa seksiä jollei omassa huoneessa, olkkari on semmonen iso tila eikä ovia samoin keittiö, ja isommat vois hiipiä sinne huomaamatta. Tai niin, se vessa olis tietty mut ei kiitos kuitenkaan :D
 
..
Tais kopsahtaa pahastikin. hoho. Ja hyvin niitä lapsia tulee lisää ilman et tarvii pelätä et mitä jos kumminkin se lapsi herää. Mut ihan ok,jos teille riittää se hiljaa peiton alla häslääminen,on varmaan tosi intohimoista <3
Ai te ootte niitä naapurissa kiljujia?:D Ei mitenkään kopsahtanut, kunhan hämmästyin vaan. Ehkä tosiaan meidän vauva nukkuu sit normaalia paremmin.
 
"nii"
Meillä kävi kerran näin ku oltiin anoppilassa kylässä ja miehen 6v nukkui samassa huoneessa. Harrastimme sit aamuseksiä siinä noin klo 7 aikaa ja poika oli sängyn päädyssä matkasängystä noussu ja ihmetteli,et Isä mitä sä teet? Nopsasti sit mies hyppäsi pois peiton alle ja selitti, et Iskä vaan punnersi :) ja helvetti et meitä nauratti koko juttu. Toisaalta otti päähänku jäi hirveet himot,mut onneksi poika tajus lähteä keittiöönniin saatiin sit vietyä juttu loppuun asti oikee kunnolla ja pitemmän kaavan kautta.
 
ewewe
Me harrastetaan kun lapsi nukkuu samassa huoneessa. On nyt 1v. Ei ole koskaan herännyt (kyllä sen huomaa).
Nyt kuitenkin mua on alkanut häiritseen kun lapsi tulee isommaks. Vaikkei tajuaiskaan mitään, niin tuntuu epäsoveliaalta.
Kai se pitää vaan jaksaa mennä olkkarin natisevalle sohvalle. Toisaalta haluisin harrastella sängyssä, toisaalta nukkua lähellä lasta. Nukkuminen vienee voiton ja seksi siirtyy toiseen paikkaan.
 
"vieras"
Ei ole omasta mielestäni mikään maailman vakavin juttu, jos aikuset harrastavat keskenään samassa huoneessa seksiä, missä vauva on, mikäli kyse on vauvasta. Joku 1-vuotias tai 2-vuotias ei ymmärrä moisesta touhusta yhtään mitään eikä varmasti koskaan jälkeenpäin muista kyseisestä touhusta yhtään mitään, joten tuskin saa mitään traumojakaan. Lapsihan alkaa muistamaan vasta joskus 3 vuoden tai 4 vuoden iässä. Tämä menee samaan kategoriaan sen kanssa, että joku 1-vuotias tai 2-vuotias ei ymmärrä K-15 eikä K-18 elokuvistakaan yhtään mitään ja tuskin traumoja saa, jos niitä sattuu siinä iässä näkemään.

Muisti – Wikipedia

"Ihmiset eivät yleensä voi muistaa ajasta alle kolmevuotiaana mitään."
 

Yhteistyössä