Seksiasioista täälläkin klyselen isiltä:)

  • Viestiketjun aloittaja Vieras kysyy
  • Ensimmäinen viesti
Vieras kysyy
Eli...pidättekö jonkinlaista ääntä rakastellessanne?Puhutteko?Oma mies kun ei edellä mainittuja harrasta,mutta oletan sen nauttivan :p Kun se ainakin sanoo kiihottuvansa hemmetisti minun ääntelyistäni.Tuntuu sitten niin oudolta,kun toinen ei pidä minkänlaista ääntä...kuulostaishan se minunkin korvaan aika mahtavalta,kun kuulee toisen nauttivan ;)
 
Meitsi
Meilläkin ukko on hiljainen kuin huopatossu tehdas! Sanoo nauttivansa hiljaa... Minustakin olisi tosi kiihottavaa kun mies ääntelisi :p Minä sitten vikisen molempien edestä :D
 
eihän sitä nyt ihan täydellisesti hiljaa pysty oleen :D
Vaikeaa se ainaki miulla ois olla päästämättä ääntäkään.
En nyt kuitenkaan oo mikään hirmun kovaääninen mut joo ääntä tän suusta ainaki lähtee.
 
täs äiskille
Kyllä miehetkin ääntelee mut,ite "isä" haluun että kultani nauttii yritän olla hiljaa että kuulen koska kultani tulee etten vaan tule ite liian aikasin. Sillä laitoin "isä" että ennen sitä oli et kuhan ite sai niin hyvä oli,mut kyl teissä vaki naisissa jotain potkuu on.
 
-peukku-
Joo annapas anteeksi, olin hiukan asiaton... joskus tosiaan tämä näppäimistö näpyttää ennen kuin aivot ajattelee ja sensuuri pelaa.... :ashamed: :ashamed:

Toki tiesin, ettet sitä tarkoittanut. Olin sitten taas omasta mielestäni kovinkin nokkela.. :ashamed:

:heart:
 
The Big
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2004 klo 23:43 -peukku- kirjoitti:
Joo annapas anteeksi, olin hiukan asiaton... joskus tosiaan tämä näppäimistö näpyttää ennen kuin aivot ajattelee ja sensuuri pelaa.... :ashamed: :ashamed:

Toki tiesin, ettet sitä tarkoittanut. Olin sitten taas omasta mielestäni kovinkin nokkela.. :ashamed:

:heart:
Asia on silleen että kun mies saa ja jos jatkan paukuttamista niin mua alkaa nolottaa kun huomaan että hän sai jo.Joskus kun hän lopettaa ja antaa mun hoitaa homman niin luulen että hän sai ja niin lopetan minäkin.Ja homma menee persiilleen.. Että hän saa ennen minua. :headwall: Ymmärsitköhän? :/
 
miiru
mun mielestä naurettavaa ja teennäistä jos mies alka pitämään kauheaa meteliä rakastellessa. :LOL: :LOL: mua kiihottaa enemmän sellaset murahdukset,huokaukset yms.tiedän että ne on aitoja ja tulee oikeasta nautinnosta.sellanen huutaminen yms mölyäminen on kyl ihan #&%£$!* ja niin teennäistä kuin vain olla ja voi!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
muhku
Metelöi sitte kolmen lapsen kanssa. het ollaan kysymässä et mitä te teette???? :LOL: Kun on hipi hiljaa nii voi vaikka keskellä päivää. ja kyl mää huomaan jos toisella tulee.. sen kyllä tuntee :snotty:
 

Yhteistyössä