Seksibloggari kokeili peppuseksiä ja yllättyi: Jos vaimot suostuisivat,se vaikuttaisi parisuhteeseen

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 16.06.2019.

1. vierailija

vierailija Vieras

Jos vaimot antaisivat miehilleen anaalia, niin kyllä se vaikuttaisi parisuhteeseen positiivisesti, hän tykittää!

2. r0s

r0s Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    3 554
    Se voi olla kyllä se miespuolinenkin joka ei sitä anna.

3. vierailija

vierailija Vieras

Jos meillä mies kinuaisi perseseksiä, vaikutus olisi negatiivinen ja mies lentäs pihalle heti. Homojen hommaa! :sick:

4. vierailija

vierailija Vieras

Samaa mieltä!

5. vierailija

vierailija Vieras

Tuo bloggari oli siis nainen? Itse tykkään mutta ei kaikille ole.

6. m1es

m1es Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2014
    Saadut tykkäykset:
    1 241
  7. vierailija

vierailija Vieras

Voisiko joku kertoa, miksi pitäisi käyttää tuota reikää? Mikä siinä on. Kun se toinen on hommaan tarkoitettu.

8. MarissaM

MarissaM Vieras

Eipä ole aviomies koskaan vongannut peppuseksiä eikä edes yrittänyt sormella koittaa. Kun ei miestä kiinnosta. Pillu kyllä kiinnostaa oikeinkin paljon. :D

Ihme harhaa taas, että kaikki tykkää kaikesta. Jos nainen ei halua anaaliseksiä, niin ei siihen tarvitse miehen mieliksi suostua. Tai ylipäätään kummankaan ei tarvitse suostua johonkin epämiellyttävään vain toista miellyttääkseen. Seksistä pitää molempien nauttia ja siinä on nautinto kaukana jos joutuu tekemään jotakin vastoin tahtoaan. Eikä ole kaikki korvien välissä kotona jos ei haittaa sitä toista, että puoliso tekee jotakin vastoin omaan tahtoaan.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  9. Echo

Echo Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    2 536
    Mun pyrstöä jos tuo mies kairaisi, niin joo, olisihan sillä vaikutusta.
    Saisi nukkua seuraavan kuukauden sohvalla ja muistella siellä, mihin reikään sitä pitikään mennä.

10. vierailija

vierailija Vieras

Tätä olen myös miettinyt. Kun minulla näin naisena on reikä, joka on kullille tarkoitettu niin miksi sitä kullia pitäisi tökkiä viereen?
    En halua kullia peppuun eikä mieheni ole edes sitä kysynyt. Seksiä meillä kuitenkin on monta kertaa viikossa, vaikka ollaan oltu yhdessä pitkään.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri