"seksilihakset kuntoon"

Mistä saa tilattua reenikuulat. Tarkoitan nyt sellasia jotka voi jättää sisään esim. imuroinin ajaksi...ja jotka tavallaan "treenaa ihan itsestään"paikat kuntoon!
Jos joku on tilannut netistä sellaiset ja on hyviä tuloksia saanut niin annatko vinkkiä mulle! :flower:
(olen synnyttäny vajaa vuosi sitten ja nyt tahtosin saada oikeat kuulat, sillä ei taho muistaa/jaksaa itse niitä jokapäivä reenata. :snotty:
 
Moikkis!
En ole itse kokeillut reenipalloja. Hankin ne kyllä vuosi sitten mutta en ole uskanltanut käyttää niitä. ilman kuuliakin niitä voi reenata ihan vaan supistelemalla esim. siivotessa, kävelyllä. Jos kuiteskin haluat ostaa ne ja muuta kivaa niin tässä ois osoite mistä voit tilailla.
sincity.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2006 klo 21:12 Vieras kirjoitti:
Mistä saa tilattua reenikuulat. Tarkoitan nyt sellasia jotka voi jättää sisään esim. imuroinin ajaksi...ja jotka tavallaan "treenaa ihan itsestään"paikat kuntoon!
Jos joku on tilannut netistä sellaiset ja on hyviä tuloksia saanut niin annatko vinkkiä mulle! :flower:
(olen synnyttäny vajaa vuosi sitten ja nyt tahtosin saada oikeat kuulat, sillä ei taho muistaa/jaksaa itse niitä jokapäivä reenata. :snotty:
Hae seksitavaraliikkeestä. Siellä osaavat neuvoa punastelematta :flower:
 
Elämän suola-liikkeestä tilasin netin kautta kolmisen vuotta sitten, eiköhän sieltä vieläkin niitä saa.
Mulla kyllä meinas kerran tulla paniikki, kun toinen kuula katosi jonnekin sisuksiin. Tunsin sen kyllä käteen, mutta nahkaa oli välissä. En edelleenkään ymmärrä, missä kuula oli ja miten se sinne oli päässyt, mutta aikani kun hyppelin tasajalkaa rennonletkeästi niin sit se tipahti lattialle. Hyi olkoon, aika vähälle käytölle on jäänyt sen jälkeen, kun ei huvittais lähteä lääkärille moisen ongelman takia.
 
tuutikki79
http://www.pehmopeput.fi/product_info.php?cPath=5&products_id=179

Nää on hyvät, eikä niin kalliitkaan. Ja nuo ovat kiinni toisissaan ja päässä on vielä silikonipäällysteinen naru joka jää ulkopuolelle mistä ne vedetään pois. Eipä tarvi pelätä pallojen katoamista ym. ym.<br><br>
 
tiukkeliini
Kokemusta näistä geishakuulista on yli 5 vuotta. Aloitin käyttää ensimmäisen synnytyksen jälkeen, ja sitten se reenaus on vaan jatkunut edelleenkin. B)
Aloittelijalle on hyvät esim. Smartballs- nimiset, ja itsellänikin olivat melko kauan käytössä. Nyt pidän pienempiä irrallisia kuulia lihaskunnon ylläpito jumppaukseen. Käyttöaika/- ja paikat on erittäin laajat mielen mukaan. :kieh:
 

Yhteistyössä