Seksittömyys surettaa, suhteella ei toivoa?

Hei!

Eli olen pian 29v mies ja olen seurustellut melkein 8v itseäni muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa. Minua tappaa sisältä ettei meillä ole seksiä ja tuntuu ettei minun tarpeilla ole minkäänlaista merkitystä. Aina on jälkeenpäin selvinnyt että nainen on pettänyt minua ties kuinka monen ihmisen ja jopa kavereiden kanssa ja pitänyt täysin naurunalaisena. Menikö se silloin päihteiden ja epävakaan mielenterveyden piikkiin, mutta pahalta se tuntuu. Kuulla kuinka kännipaske akka kehuu puhelimessa toisten mulkkuja. Omassakaan ei pitäisi olla vikaa ja mitä väliä vaikka olisikin, ei noin tee kuin täysin sydämmetön ihminen.

Ollaan muutettu kaupungista pois ja päihteet on jäänyt ja jopa työasiat alkaa etenemään. Kaikki ihan hyvin, mutta seksiä ei ole ollenkaan. Tänä vuonna 0 kertaa, viimeksi joululomalla ja silloinkin tehtiim selväksi ettei ole kuin säälistä kyse. Ollaan kuivana päällä naama norsun veellä kun sattuu kuulema, ei edes syvemälle. Esileikki, fantasiat, fetissi ym ei mikään kiinnosta. Omilla tarpeilla ei ole mitään arvoa ja mitään ei voi unelmoida kokeilevansa. Ei tiettävästi ole enää pettänyt, mutta on flirttaileva ihminen ja aina kun mun kaveri tulee kylään jonka mulkkua se on imenyt kun molemmat oli sekaisin ja haluaisi unohtaa koko jutun, akka tuntuu todella ylpeä siitä edelleen ja vihjailee kaksoismerkityksllä, kuten " pekka oli mun pään sisässä HaHa" ja tunkee pöydässä jalkojaan toisen haaroihin ja facebookissa kirjoittelee näitä hauskoja juttujaan että pistäkää sauna päälle niin tulen plus isäntä iskusilmä ym. Tälläistä juttuja että saa koko ajan raivostua ja miettiä onko akka noin tyhmä vai narsistisen pahansuopa. Jos kotona ei seksiä koskaan harrasteta, niin kannattaa flirttailla ja läpälläkään puhua tuommoisia.

Tämä hajottaa minut. Hän oli ensirakkauteni enkä koskaan elänyt nuorena että olisin esim baareista muka hakenut ja saanut naisseuraa ja kokemusta. Itseluottamusta. Olisinpa minä ollut sellainen nuorempana. Oppinut että minussa ei ole vikaa ja minun läheisyydestäni voidaan nauttia. Ehkä olisin voinut saada naisia, jotka soittelee minulle seksin ja läheisyyden kaipuusta, se olisi mahtavaa ja täysin normaalia. Mutta ei. Minä olen se joka on ruma ja joka ei jo oletettavasti ansaitse tai saa mitään. Tai no vaimoke siivoaa, laittaa tosi hyvää ruokaa ja on muutekinkin todella hyvin selättänyt päihteet ja etenkin bentso mielialalääkkeen. Niitä hän ennen otti alkoholin kanssa ja on nussinut jopa kyläjuoppoa useasti salaa meidän vanhassa kodissa.

Sekavaa masentuneen paskatekstiä, mutta periaatteess kaikki on hyvin, mutta seksiä pitää alkaa saamaan, vaikka muualta. Rakennan itseni uudestaan, enkä anna kenenkään muun määrittää itseäni, kuin minä itse millainen olen. Tänään taas sanottiin että pitää panna, mutta nukahtihan tuo ennätysvaihtia syönnin jälkeen. On puhuttu ja ymmärrän että toista ahdistaa ja on syitä miksei seksi kiinnosta, mutta jotain rajaa. Seksin pitäisi olla iloinen ja hauska asia ja voisi kokeilla kaikkea uutta ja välillä hyväillä toista sängyssä vaikka koko päivän.

No ei ihan niin. Pitää piilorunkata kuin teinipoika. Nyt työstän ajatusta miksi välittäisin ja himoitsisin ihmistä, joka kohtelee osittain epäkunnioittavasti, eikä piittaa pätkääkään toisen tarpeista. Hänellä on siivousneuroosi ja koko ajan saa olla pyyhkimässä ja imuroimassa lopetan kotityöt kotonaan, mua ei haittaa vaikka hukuttais paskaan. Helvetin hieno elämä, vielä nuoren miehen halut ja tarpeet ja ex pettäjä puolisosta ei ole mihinkään. Eihän tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin ero? Seksittömyys ei mene enää haluton kausi selityksellä, niin pitkään on nyt jatkunut.
 

Yhteistyössä