Seksuaalisuus ja häpeä

Opiskelen seksuaaliterapeutiksi ja lopputyönäni tarkastelen seksuaalisuuteen liittyviä asioita, jotka aiheuttavat häpeän tuntemuksia naisille. Tutkimukseni pohjautuu naisten omiin kirjoituksiin ja kokemuksiin. Lopputyöni tuloksia voidaan hyödyntää seksuaaliterapeuttien käyttöön, jotta he voisivat parhaan kykynsä, tietonsa ja taitonsa mukaan auttaa asiakkaitaan. Tutkimukseni tuloksia hyödynnän myös omassa asiakastyössäni. Tämän vuoksi juuri sinun vastauksesi ovat erittäin tärkeitä saada tietoon.

Jos aihe kiinnostaa sinua, niin pohdi ja kirjoita minulle omaan seksuaalisuuteesi liittyviä häpeän tunteita ja kokemuksia. Mikä aiheuttaa häpeää ja mistä asioista olet tuntenut häpeää? Miten häpeä on vaikuttanut seksuaalisuuteesi? Mitä syitä ajattelet olevan oman häpeätunteen taustalla?

Voit kirjoittaa minulle tarinan, pohtia asiaa kysymysten kautta tai vaikka lyhyesti ranskalaisin viivoin. Jokainen vastaus ja kirjoitus on minulle tärkeä.

Voit kirjoittaa nimettömänä, tai halutessasi voit lisätä yhteystietosi ja halukkuutesi haastatteluun. Liitä kuitenkin mukaasi ikäsi sekä tiedon minkä lehden kautta huomasit tämän kirjoituspyynnön. Lähettämäsi tiedot tulevat vain minun käyttöön. Saamaani aineistoa käsittelen tutkimuseettisin periaattein.

Lähetä kirjoituksesi 15.12.2017 mennessä sähköpostilla osoitteeseen: jonna.majala@gmail.com
 

Yhteistyössä