Sektion jälkeen, milloin tunto palautuu kokonaan alavatsaan? Mistähän tässä on kyse?

  • Viestiketjun aloittaja Ihme juttuja
  • Ensimmäinen viesti
Ihme juttuja
Sektiosta on yli vuosi. Nyt olen alkanut tiedostaa alavatsassa liikkeitä ja kuplintaa. En ole aiemmin tätä kokenut.

Voiko olla, että tunto olisi vasta nyt kunnolla palautunut ja siksi tunnen näitä "liikkeitä"? Tein jo raskaustestinkin, kun tuntui ihan samalta kun vauvan liikkeet.

Kokemuksianne sektiomasut kaipailisin. :)
 
Sangria
mulla sektiosta 2v ja vieläkin osittain tunnoton oon huomannu, että muutoksia tapahtuu hyvin pitkään leikkauksen jälkeen. välillä kutiaa ihan pirusti ja joskus nippailee, nykyään kyllä vähemmän
 
maamu
2 suunniteltua sektiota takana (viilto vaakaan), ja tosta toisesta aikaa reipas vuosi. Tunto edelleen kateissa, ja esim alavatsalihaksia on melko mielenkiintosta tehä ku ei tunnu missään tai sitte ei vaan saa yksinkertasesti tehtyä.
Mulle sanottiin ekan sektion jälkee et voi jäädä osittain tunnottomaksi lopuksi elämää, jtoen kaippa se sitte on ihan normaalia!!!??!!!
 
maamu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Kyllä mulla tunto on ihan normaali vatsan alueella. Kolme sektiota tehty, viimeisin 8kk sitten. Haavat on tehty pystyyn. tai siis haava, samastahan sitä aina mennään.
No ei mennä aina samasta.

Ja miten niin ei mennä samasta??? Näin kyllä mulle on sanottu!!!
 
..
Aina se tunto ei palaa siihen koskaan, sieltä kun kuitenkin menee hermopäätteitä samalla kun leikataan.
Itselläni tuore sektio takana ja koko alavatsa tunnoton,
sitä n. 1,5 vuotta sitten tehtiin tähystysleikkaus alavatsaan ja tunto oli ollut sen jäljiltä tunnottomissa kohdissa takasin vasta muutaman kuukauden.
Eli kauan menee.
 

Yhteistyössä