Sekundäärinen lapsettomuus. Vertaistukea?

Heips.
Minulla siis poika 5/15. Tämän jälkeen puoli vuotta ehkäisyä käytössä ja sen jälkeen ollaan odoteltu seuraavaa raskautta. Ja tulihan se, plussa 12/17, mutta kkm viikolla 16. Tästä toipuminen jatkuu osaltaan edelleen. Nyt syksyllä ilmeisesti tuulimuna/kemiallinen raskaus.

Itsellä alkaa pää hajoamaan niin totaalisesti tämän asian kanssa että kaipailisin juttuseuraa.. Ystäviä on mutta heidänkään kanssa en osaa asiasta oikein puhua. Ja yleisin reaktio on että "onhan sulla jo poika". Ja se sattuu. Tottakai rakastan lastani aivan järkyttävän paljon mutta ihan kun mulla ei olisi oikeutta surra ettei toista kuulu. Pettymyksiä pettymysten perään. Plaah.

Olisi kiva jutskailla jonkun kanssa joka tietää kuinka turhauttavan raastavaa tämä odottaminen ja pettyminen on.
 
Heipä hei :)
Meillä esikoinen kanssa 5/15
Sitä edelsi 6vuoden yritys kaikki hoidot tehtiin inseminaatiosta koeputkeen tuloksetta ja luomu ylläri oli esikoinen
Esikoisen jälkeen on saanut seuraava tulla heti muttei ole näkynyt että täällä on ilman keskenmenoja sielunsisko
 
Meillä luomu poika 2010. Kertaakaan ei ole ehkäsyä käytetty hänen jälkeen. Menkat alkoi vuos synnytyksestä ja toinnen vuos ns varmoilla päivillä koska tunsin ovulaation. Sit vuosia tyhjää. Kaks vuotta sitten, kun olin jo sisäistänyt ettei toista tule, mies halus tutkimuksiin. Siktä alkoi meidän polku lapsettomuushoidoissa ja nyt toukokuussa 3ICSI toi plussan. Miehen siittiöt ei liiku. Muuta selitystä ei oikein löytynyt. Se miksi sperma on tuhoutunut pienes ajas ei tiedetä.
 
Hei! Mulla lapset 2011 ja 2013 edellisestä suhteesta. Nyt tässä nykyisessä suhteessa lasta yritetty vuoden verran. Miehellä kuitenkin todettu atsoospermia eli ei ole siittiöitä, joten nyt odotetaan lahjasoluja mehiläiselle.

Vaikka mulla kaksi ihanaa lasta jo onkin niin se vauvan kaipuu ja hoivavietti on ihan järkyttävä ja sattuu. Ja miehelle tämä olisi ensimmäinen oma, joten hänenkin puolesta toivoisi, että onnistuisi.
 

Yhteistyössä