selluliitista eroon!?

Selluliittiini on tepsinyt kuivaharjaus ja rasvaus.
1) Ennen suihkua pesuharjalla (joo, aivan karkea on ensi alkuun!) tai pesukintaalla (kotoa löytyy puuvillainen virkattu ja pesukäsine) harjaan kuivaa ihoa pyörivin liikkein. Aloitan nilkoista ylöspäin, sitten keskikroppa ja takamus, ja sitten ranteista ylöspäin (koetan muistaa harjata sydämeen päin eli pienemmistä ruumiinosista aloittaa). Reippaat ja tomerat otteet, ihon tulisi terveesti punoittaa tämän jälkeen. Noin 10 min. on hyvä.
2) suihkuun
3) tämän jälkeen Frantsilan selluliittiöljyä. Se on aika kallis satsi, noin 50 EUR kaksi pulloa, joita laitetaan kuukautiskierron mukaan. Sekoitan tippoja tavalliseen vartalovoiteeseen. Sitä levitän voimakkain ottein, läskit hölskyy!

Tällä systeemillä on lähtenyt senttikaupalla selluliittia! =) Kaupan päälle saa virkeän olon, kun veret lähtee liikkeelle. Itse teen iltaisin, saan helposti unen päästä kiinni tämän jälkeen.

Sovellutusta: Voi käydä ensin suihkussa ja sitten vasta harjata (tykkään tehdä päinvastoin, että huuhtoutuu vanha iho suihkussa). Ja käyttää tietenkin jotain muuta rasvaa tai öljyä harjauksen jälkeen, jotain on laitettava, että iho rauhoittuu, ja ettei kuivu.

Nyt joudun pitämään taukoa, sillä aromaattisia öljyjä ei saa käyttää raskauden aikana. Jonkun kerran olen kyllä harjannut takalistoa (apua, mikä näky olin sovituskopissa :ashamed: ), mutta hieman arveluttaa laittaa nyt kuona-aineita liikkeelle, luulen, että tässä harjaamisessa tapahtuu sellainenkin hyvä kroppaa puhdistava asia.
 

Yhteistyössä