selluliittivoide joka tehoaa?

Viestiketju alueella 'Laihdutus' , aloittaja Malla, 02.02.2007.

1. Malla

Malla Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.08.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    nyt kaikki keinot käytetty ja viimesintä viedään eli reidet ja vatsa rypyt pitäs kesäksi saada kuntoon...olen päättänyt tuhlata rahat selluvoiteisiin,mutta markkinoilla niitä liikaa ja pää pyörällä.te jotka olette testannut tuotteita kertokaa mitä ei kannata ostaa-miksi?ja mikä on ehdoton ykkönen ja miksi?

2. Gerda

Gerda Jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.09.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    itse kysymykseen en osaa vastata.

itse aloitin eilen noilla garnien voiteilla (kun voitin sellaa paketin jossa oli mm. kolme tuotetta selluliitin ja nesteen poistoon). en usko niihin, mutta voihan niitä kokeilla, kun niitä kerran tyrkytetään ilmaiseks. jos jaksan vetää kk:n kuurin loppuun voin ilmoitella tuloksista (mutta epäilen suuresti sekä tuloksia, että omaa kärsivällisyyttä. itseasiassa epäilen että mikä tahansa voide auttaa, kun hieroo sitä ihoonsa kaksi kertaa päivässä).

tosin tuo garnien body tonic roll-on on tosi kätevä käyttää.<br><br>

3. Selenicereus

Selenicereus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.05.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minä sijoitin joskus aikanaan kohtuuhintaiseen Biothermin tököttiin, joka tuoksui tosi voimakkaasti sitruunalle tms. ja vähän kipristeli kun levitteli iholle. Se olikin sitten ainoo vaikutus mun reisien kohdalla :D No kai iho vähän pehmeni, mutta sentit ei lähtenyt mihinkään. Ei ees millit. Ton pehmenemisen oisin saanut edukkaammin vaikka pirkkavoiteella..

4. kokeilun alla

kokeilun alla Vieras

Mulla on käytössä L'orealin nämä selluliittivoiteet. Sekä päivä että yövoiteet. Aloitin käytön 3 vkoa sitten 5 kg painavampana. Kyllä tuntuu että vähän on siloittuneet nuo epätasaisuudet jaloista ja vatsasta.

Kumpi sitten on siloittanut, läskin lähtö vai voiteet? Sitä en osaa sanoa. Housuihin kuitenkin mahtuu jo reisistä vaikka vyötäröllä on edelleen ahdasta.

5. natasha

natasha Vieras

Voin itse kosmetologina kertoa, että ei ne selluliittivoiteet oikeastikkaan tehoa, ainut mikä siinä voi vähän vaikuttaa on se kun aine hierotaan pyörivin liikkein joka tehostaa aineenvaihduntaa, eli ei kannata rahojaan niihin tuhlata... =)

6. Selenicereus

Selenicereus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.05.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    Heeeiiii... toi on huonoa mainosta bisnekselle ;) Jos sulla on oma kauneushoitolayritys, niin pitäähän sun saada myytyä niitä tuotteita asiakkaille :D

7. klaava

klaava Jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.06.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minkäs takia kosmetologifirmat sitten myy niitä kalliita selluvoiteita, jos itsekin tietävät, ettei niistä mitään hyötyä ole? Eikös se ole vähän asiakkaan linssiin viilaamista...

8. JokuVaa

JokuVaa Jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    kunto plussan lehteä (2/2007) kun lueskelin niin siellä kerrottu että parhaat tulokset tullut

1. ravinto ja liikunta, jumppaa 2x/vko,pyöräilyä/juoksua 120 min/vko.gluteeniton ja sokeriton ruokavalio

2.biothermin selluliitigeeli

3. akupunktio

tiedä sitten!!!!!!!

9. Sankkuli

Sankkuli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tavallinen voide, vaikka nivea. Sitä hieromalla lähtee. Koska se juju on siinä hieromisessa, ei voiteessa.

10. Gerda

Gerda Jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.09.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    Yleistä asiaa sellulliitista: http://www.kutri.net/selluliitti.html

mm. tämä

AUTTAVATKO SELLULIITTIVOITEET YMS. VALMISTEET?

Yhdenkään selluliittivoiteen ei ole todettu pysyvästi auttavan selluliittiin, vaikka periaatteessa ne sisältäisivät aineosia, jotka voivat auttaa pilkkomaan rasvaa, koska vaikuttaakseen näiden voiteiden sisältämien ainesosien pitäisi pystyä tunkeutumaan ensin orvaskeden ja sitten verinahan läpi rasvakammioihin ja vaikuttaa siellä riittävän kauan. Käytännössä tämä ei ole mahdollista.

On kuitenkin olemassa retinalia sisältävää voidetta, joka vaikuttaa nimenomaan ihon pintakerrosta vahvistavasti ja sitä kautta selluliittia hieman tasoittavasti. Vielä ei ole täysin varmaa kuinka kauan kyseistä voidetta pitää käyttää tulosten saamiseksi, mutta kyse voi olla hyvinkin vuodesta tai kahdesta.
    Toistaiseksi ei ole keksitty pilleriä, joka todistettavasti vähentäisi selluliittia. Eräät valmisteet saattavat auttaa nesteenpoistossa ja jopa kiihdyttää hieman aineenvaihduntaa, jolloin miinuskalorisella dieetillä laihtuminen voi olla hieman helpompaa, mutta mikään valmiste ei ole niin tehokas, että voisit syödä yhtään enemmän kuin ennen ja silti laihtua tai päästä eroon selluliitista ilman että laihdut (= tuhoat dieetillä ja/tai liikunnalla rasvaa).<br><br>

11. Gerda

Gerda Jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.09.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    AUTTAAKO HIERONTA?
    Hieronta (niin kuiva- kuin koneellinen hieronta) sekä erilaiset ihon manipulointitekniikat, jotka poistavat nestettä selluliittisilta alueilta, eivät poista itse ongelmaa (koska ne eivät vähennä rasvaa), mutta voivat hetkellisesti vähentää muhkuraisuutta.

12. propeli

propeli Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Selluliittivoide - https://goo.gl/ndnVX8 Olen kokeillut selluliittivoiteita ennekin. jotkut ovat toimineet jotkut ei. Tämä kuuluu todella tuohon ensimmäiseen. Eron huomaa jo muutamassa viikossa.

Viimeksi muokattu: 19.04.2017
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen