selvästi huomaa...

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
kun näitä juttuja lukee, niin huomaa että monet nuoret äidit on paljon kypsempiä kuin vanhemmat....en siis voi käsittää miten aikuiset kypsät(?????) ihmiset alentuu täällä sättimään ja haukkumaan nuorempia, että he eivät tiedä elämästä mitään ja elelevät meidän verorahoilla tms. huh huh, ei tiiä että itkeäkkö vai nauraa.....ja nämä äidit vielä yleensä muistavat lisätä älyvapaan kommenttinsa perään jotain siitä kuinka viisaita ja kypsiä ovat... :LOL: :LOL: :LOL: :whistle:

Minun mielstä aitoa kypsyyttä on se, että osaa kunnioittaa niin nuoria kuin vanhojakin ja hyväksyä sen että jokaisen elämä on täällä yhtä arvokasta...(sossun rahoilla tai ilman)

ja siinä vaiheessa kun me istumme kiikkustuolissa niin nämä meidän rakkaat lapsemme makselevat meidän eläkkeitämme...johan hallituskin sen ymmärtää että mitä enemmän lapsia syntyy (niin nuorilta kuin vanhoilta vanhemmilta) sitä paremmin meidän tulevaisuus on turvattu...

 
no joo..selvästi huomaa että ainakin täs osios on tosi tyhmää porukkaa,iästä viis.lueppa ny vaik tääkin ketju oikein ajatuksen kera...huh huh..sori tintti,pidin sua aikasemmin ihan fiksuna tyyppinä,mutta en enää. :/ mokasit nyt kyllä aika pahasti.. :LOL: (ja mä oon kans nuori äiti(20-v),joten turha alkaa sättimään et joku kolmikymppinen tääl sättis nuoria äitejä)....katsos järkevyys ja äly ei oo iästä kiinni. ;)
 
musta on järjetöntä haukkua ylipäätään ketään sen perusteella missä vaiheessa elämää lapsensa tekee, vaikka puolustankin omaa päätöstäni aika kovasanaisesti välillä, ja ihan siitä syystä että oon kyllästynyt selittelemään että miks halusin lapsen niin nuorena. on järjetöntä, puolin ja toisin, yrittää todistella sitä oikeaa ikää tulla äidiksi, kun sitä ei ole! jokainen eläköön omaa elämäänsä ja sillä selvä. jos haluaa osoittaa kypsyyttä (niinku sanoit) voi jättää muiden elämän omaan arvoonsa ja elää sitä omaansa niiku parhaaksi näkee. enkä nyt sano että ainoastaan vanhemmissa äideissä on vikaa, lähteehän nuoremmat siihen samaan kiistelyyn mukaan. loppujen lopuksi, kun äidiksi tullaan, on jokainen iästä riippumatta siinä samalla lähtöviivalla eikä mun mielestä aikaisempi elämänkokemus siinä kasvatuksessa oikein auta. kellään ei kuitenkaan oo kokemuksia omasta lapsesta silloin ensimmäistä odotellessa. ei sen puoleen, onhan noi riidat ihan kivoja silloin ku pitää päästellä höyryjä ulos :D
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 11:57 kiia kirjoitti:
no joo..selvästi huomaa että ainakin täs osios on tosi tyhmää porukkaa,iästä viis.lueppa ny vaik tääkin ketju oikein ajatuksen kera...huh huh..sori tintti,pidin sua aikasemmin ihan fiksuna tyyppinä,mutta en enää. :/ mokasit nyt kyllä aika pahasti.. :LOL: (ja mä oon kans nuori äiti(20-v),joten turha alkaa sättimään et joku kolmikymppinen tääl sättis nuoria äitejä)....katsos järkevyys ja äly ei oo iästä kiinni. ;)
hmm... noh, täällähän saa jokainen esittää oman mielipiteensä aiheesta kuin aiheesta... Eikö totta?!?
Itse vain nauroin ääneen kun luin noita aikasempia viestejä kun en voinut kuvitellakkaan miten älyvapaita kommentteja siellä heitellään...mutta jokainen taaplaa tavallaan... :whistle:
Ja tuohon, että mokasit nyt aika pahasti...:minulle on aivan sama mokasinko itseni nyt sinun mielestä vai en, jokainenhan täällä saa kirjoittaa mitä haluaa...(Katsos kun pääset tähän ikään, ymmärrät että kaikkia ei tarvitse miellyttää... ;) ;) :D )
 
hannamamma85
nykyään nuortten on aikkuistuttava aikaisemmin kuin ennen(tai ainakin sitä odotetaan)!Nuortten on otettava aikaisemmin vastuu omasta elämästä, tosin kuin niiden jotka nyt ovat 30 v.(en yleistä)!!!
 

Yhteistyössä