Seuraa Tampereelta

En pääse ensi ke tuleen,kun meillä on muskari siinä aamulla jonka jälkeen matkaamme unille kotiin-neidin tulee liian kuuma nukkua uniaan vaunuissa kauppoja kierrellessäni,kun siinä 1½tuntia väliä tapaamiseen :(
keskustassa kun ei voi tehdä niin kuin ideaparkissa eli riisua haalari pois.En meinaan koskarissa jaksaa kauaa kierrellä :p
 
E-07: Voisin kyllä tullakkin teidän mukaan! Nyt ei oo enään rahaa ostaa mitään ennen seuraavaa "tilipäivää" mutta kyllä aina kattelemassa ja kahvilla voi käydä! :) Maanantai ja tiistai on ensviikolla menoja mutta loppuviikosta tai sitten viikolla 12 vois mennä!

Mirsu: Tosiaan toi ideaparkki on kyllä tosi kiva paikka vauvan kanssa ja ilmankin,ei tarvi pukee kun menee kaupasta toiseen ja vauvan voi hyvin riisua sisävaatteille niin ei sitten sekään hermostu heti. :) Me ollaan kans sillain käyty et on ollu auto käytössä,mä en yksin päivisin oo menny kun usein ne sinne menevät bussit on vanhoja porras busseja ja vaunujen kans ei oo kiva mennä sellasessa.
 
Vieläkö mahtuisi mukaan?? =)
Olen kahden lapsen äiti Länsi-Treelta, esikoinen täyttää pian 4v ja kuopus on 6kk. Esikoinen on ti-to tarhassa, ja mulle ja kuopukselle sopisi niinä päivänä treffit hyvin. Jos esikko on mukana, ei mun seurustelusta tule oikein mitään :LOL:
Mulla on ikää 25v. Paras aika olisi aamupäivällä, sillä haen esikkoa hoidosta puoli kolmen aikaan. Älkää käsittäkö väärin, en tullut vaatimaan treffejä mun aikatauluihin sopiviksi, mutta niihin aikoihin ehtisin hyvin mukaan. Kivaa olisi nähdä muita vauvojen äitejä :heart:
Nyt tuolla kuopuksella tosin on ah niin ihana räkätauti, enkä varmaan ensi viikolla pääse vielä mihinkään. Mutta ehkä sitä seuraavalla viikolla, jos ehdin ja jos huolitte vielä uuden naaman (tai naamat) joukkoonne.
 
Kääks kylläpä tunnen oloni vanhaksi, kait se on hyväksyttävä ettei enään kaksikymppinen ole. Pitänee alkaa kolmenkympin kriisiä alustavasti potemaan =)

en-na Vohvelikahvila kuullostaa hyvältä vaihtelulta. Me tullaan kyllä ellei ihmeitä tule.

suzyco (ja muutkin) vilkaisehan täältä ketjusta http://kaksplus.fi/keskustelu/t971150#m10055078, tuntuu olevan aika paljon juuri sinun ikäisiä äitejä seuraa vailla.

Niin ja saa näihin meidän tapaamisiin tulla ihan kaiken ikäiset ja mielestäni on ikähaarukka ollut siitä 25v ylöspäin. Ihan kiva kun tulee uusia ihmisiä kuvioihin, iästä riippumatta ;)

Nähdään :wave:
 
Keskiviikkoa täälläkin odottelen (melkein 38-vuoden innollani).

Tulkaa ihmeessä kaikki uudetkin mukaan, ellei ikämme pelota teitä :LOL: :LOL: :LOL:

KESKIVIIKKO 12.3 klo 12 VOHVELIKAHVILA

http://www.vohvelikahvila.com/
 
Juu, vohvelikahvila on kiva paikka, mun mielestä jpoa mukavampi kuin noista nettisivun kuvista vois päätellä =) Eli kaikki mukaan, jotka vaan meidän vanhusten seuraan uskaltautuu
:LOL: :LOL: On noissa tapaamisissa nuorempiakin näkynyt ja Nupsuliina, sähän oot vielä ihan teini muhun verrattuna :D
Kukas muuten oli se ainakin mulle uusi tuttavuus, joka tuli tunnin myöhässä viime tapaamiseen, multa meni ohi, ihan vaan uteliaisuuttani kyselen.
 
Minähän se olin joka tuli tunnin myöhässä tapaamiseen :D Että hei vaan :wave: Me ei taideta Jennyn kanssa päästä keskiviikkona vohvelikahvilaan. Saan (toivottavasti) auton huollosta silloin ja juuri puolen päivän jälkeen! Mutta ehkä ensi kerralla sitten :)

Nora ja Jenny 2,5kk
 
zoa
Nupsuliina: Täällä on aivan samanlainen fiilis, ei tästä enää nuorruta :attn: Kolmenkympin kriisi on kai sekin jo jäänyt taa.. mitähän sitten seuraavaksi :kieh:
Me mielellämme tullaan kahvitapaamiseen, ehkäpä hieman myöhässä, kun jatketaan siitä sitten harrasteisiin. Nähdään keskiviikkona!
 
Heippa!

Täällä olis yks mamma joka kaipais joskus seuraa lenkille. En niin noista kaupunkinäkemisistä välitä, mut jos päivittäiselle vaunulenkille sais seuraa, niin olis tosi jees. =) Asutaan länsi-treella ja pojalla ikää 8 kk.
 
marza! missä Länsi-Treella asut? Minä Lielahdessa, poika 6kk. Esikoinen on melkein 4v ja ti-to tarhassa. Kaipaisin vaunutteluseuraa mielellään, en juuri saa itseäni yksikseni motivoitua ulos :ashamed:
Tuonne Vohvelikahvilaan en pääse, mutta jos sitten ensi viikolla pääsisin mukaan..

:attn: myyn kaverin kanssa Bonuskirppiksellä lasten vaatteita lauantaista alkaen. Mulla on myynnissä tytön vanhoja vaatteita (plus mun takkeja ja laukkuja) koosta 74cm ylöspäin. Saa käydä tutkimassa ja ostamassa =) :flower:
 

Yhteistyössä