Seuraa tositarkoituksella Pirkanmaalta

Nyt vähän erikoisempi postaus tänne. Itse olen 35v mies Tampereelta, ja hakusessa olisi tositarkoituksella kumppani, ja olisihan se perhekin jo tervetullut. Toisaalta, en pelästy jos sulla on jo lapsia, tai vaikka odottaisit lasta yksin.. Jep, hiukan erikoisempi paikka varmaan seuran hakuun.. mut eiks rohkea rokan syö vai mitens se sananlasku menikään.

Mukavaksikin mua kutsuttu, romanttisuutta ainakin löytyy ja muutoinkin sisäsiistiksi olen jo oppinut ja muutenkin se niinkutsuttu elämänhallinta toimii. Ulkoisesti olen ihan siisti, asiallisesti pukeutuva, en polta ja en myöskään keskaria sohvan nurkassa jatkuvasti kittaa. -Kaupunkilainen olen, mutta maallakin viihdyn, ja aina toisinaan haaveileekin asuvansa talossa jossain hiukan sivummalla.. Koti-illat, leffat, musa on mieleen, ja mieleläni reissailenkin aina jossain määrin.

Olis kivaa jos säkin kehtaisit peiliin katsoa, mitään erityisempiä vaatimuksia en osaa enkä edes halua listata, tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.. ja tutustuessahan sen aina näkee miten toisen kanssa juttuun tulee. Multakin saa kysyä tarkemmin asioita, jos kiinnostaa tutustua. Ikäkin usein on vain numeroita, voit olla nuorempi, tai sitten mua vanhempikin.

Mulle saa siis laittaa sähköpostia, collins@saunis.net

-Lupaan vastailla kaikille ainakin jotain, ja saa ihan kaverimielelläkin kirjoittaa, uusiin ihmisiin tutustuu mielellään. Ja saat kirjoitella muualtakin päin suomenmaata..

Kirjoittelemisiin, et ainakaan mitään siinä menetä..
 

Yhteistyössä