Seuraa totaaliyh:lle pk-seudulta?

Olen 31v puolivuotiaan tytön äiti ja kaipailisin seuraa mukavista "täyspäisistä" ;) ihmisistä! Lapseni on minulle tärkein ja rakkain, mutta en kuitenkaan halua vertailla muiden lapsia keskenään tai arvostella jonkun tekemiä päätöksiä tms. vaan toivoisin rehellistä jutustelua kaikista asioista maan ja taivaan välillä :) Netin kautta, kahvitellen, ulkoillen, miten vain!
 
Moi!
Mä olen sua muutaman vuoden nuorempi ja 11kk vanhan tyttölapsen yh-mami. Juurikin näin, ei vertailua toisten tekemistä päätöksistä, miten vaunuilee, laittaako itse ruokaa vai miten tekee mitäkin. Jokainen äiti tuntee oman lapsensa parhaiten ja jokainen varmasti tekee parhaansa, ei kai muuta voi vaatiakaan - tai antaa.

Ja tärkeää mullakin, ettei lapsia vertailla keskenään, ainakaan negatiiviseen sävyyn. Lapseni kun sattuu olemaan kehitysvammainen, down-tyttö.

Netin kautta vaikka alkuun, haluaisin kipeästi myös ihka oikeita ihmiskontakteja, niitä kun on niin harvassa mulla nykyään :).

Helsingissä asutaan, tällä hetkellä vielä pohjois-hki, mutta muutto lähestyy kohti itää päin.

Laitatko s-postin? Kun omassa näkyy heti koko nimi jne..
 
Heippa! laitan tännekin, että perustin facebookkiin salaisen ryhmän yh-äideille :) Jos sinne haluaa, niin laittakaa mulle tänne viestinä nimi ja sitten vähän tietoo miltä näytätte, että osaan lisätä kaveriksi ja sitten ryhmään. olis kiva saada sinne montaa äitiä jakamaan iloja ja suruja ja samalla tutustua uusiin ihmisiin! :)
 

Yhteistyössä