Seuran metsästystä..?

Outoa, joo. - Kolmekymppinen sinkkumies eksyi tänne mammapalstalle, ajatuksissa tutustua mukavaan naispuoliseen immeiseen, vaikkapa ihan tosimielellä, vaikka uusiin ihmisiin tutustuukin ihan mieluusti. - Joo, olis kiva löytää ihminen jonka kanssa vaikkapa perustais perheen ja elelisi arkea yhdessä.
Mun mielestä äiti-ihminen (oli sitten yh tai ei) on melkeinpä kiinnostavampi, kuin muut. - Multa ainakin siis heruu pisteitä "elämänkokemuksesta".. Kun itsekin on suhtkoht itsenäinen, ja en taloudenhoitajaakaan tarvitse. - Osaan mm. siivota ja tehdä ruokaa :) Sisustaminenkin on mukavaa, kun kyllähän näin miehenäkin viihtyy nätissä kodissa paremmin kuin täyskaaoksessa!
(ja nää nyt ei tarkoita, et olisin joku kodinhengetär.. vastapainona kotona kikkailulle touhuun mielelläni esim autojenkin kimpussa)

Minä;
- Ikää 30v, asustelen Pirkanmaalla. Tekee duunia eli en liene keppanaa 24/7 kittaava nahjuskaan. Pukeutuu asiallisesti, ei gootti-hippi-punkkari-rokkari, vaan suhtkoht tavallisesti farkut&kauluspaita tyyliin.
- Viihtyy kotonakin, osaa kokkailla, leipoa, siivoilla. Pitää myös mökkeilystä, joskus baareilee. Musiikki on tärkeetä, joskus tulee pällisteltyä leffojakin. Tykkää seikkailla kaupungilla, kahviloissa, puistoissa. Ulkomaillekin on kivaa joskus eksyä seikkailulle.
- Hitusen kait ujo, baareissa ei hirveämmin tule tutustuttua naispuolisiin, siksi jotain uutta pitäs kekata. :) - Ei tää useamman vuoden sinkkuilukaan niin hauskaa ole. Romantikko. (pimeitä syysiltoja odotellessa..) - Eikä myöskään oikein innosta yhdenillanhoidot.

Sinä;
- Ei nyt mitään ehdotonta "ikähaitaria", voit olla parikymppinen.. tai jokusen vuoden meitsiä vanhempi.
- Pirkanmaalta, toki saat muualtakin olla. Pelkkä kirjoittelukaverikin olis ihan jees!
- Olis tietty kiva, että sunkin mielessä olis ajatus perheestä, sulla saa olla siis lapsia, vaikka tietty olishan itsekin kiva omakin hankkia.

Eipä muuta. Saa viestitellä; mason@dlc.fi
..enkä mä pure! Kaverit/kirjoitteluseurakin tosiaan on tervetullutta!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä