Seuranhakupalstat netissä

Mitä mieltä olette siitä, jos puolisonne on salaa käynyt rekisteröintiä vaativilla seksiseuranhaku sivuilla, ja sitä varten luonut oman sähköpostitilinkin, josta kumppani ei tiedä mitään. Seuranhakusivuilla tarjotaan ilmaista seksiä, mahdollisuutta pettää puolisoaan, salasuhdetta, ja sivustolta voit suoraan ottaa sähköpostiin helposti yhteyttä henkilöihin, jotka siellä samaa asiaa hakevat .

Löytäessäsi sivuston sattumalta ( koneen hakumuistista ensimmäisenä ) puolisosi koneelta, jota lainaat erittäin harvoin, ja kysyessäsi asiaa puolisolta, hän kieltää kaiken, saa kauhean raivokohtauksen, haukkuu puolison, arvelee kyseessä olevan virus, koneeseen tulleen kaikkea epämääräistä hänen tietämättään jnejne.. ja että sivuhistoriaan jää jotain " omituista" aina välillä, ok. Noinkin voi tapahtua, mutta..

Kun kysyt puolisolta vähän myöhemmin uudestaan, voitaisiinko kyseistä sivustoa katsoa yhdessä, kas, se onkin poistunut koneen historiasta.. Ja puolisosi selittää, että juu, niin aina välillä käy, että sivuhistoriasta poistuu yksittäisiä tietoja. Ja kun selitystä sivuhistorian katoamisesta ei uskota, saa taas hirveän raivarin, haukkuu puolison pystyyn, huutaa, ettei enää koskaan lainaa konettaan puolisolleen jne. Illalla keskustellessa myöntää, että on ehkä joskus sattumalta saattanut käydä seksinhakusivuilla, muttei muista miksi ja milloin. Otetaan vielä huomioon, että tämä sivustoilta narahtanut kumppani on pihdannut seksiä viimeiset neljä kuukautta, ja käyttäytynyt muutoinkin todella tylysti kumppaniaan kohtaan välillä. Toisinaan on ollut oikeinkin mukava.
Olisi mukava kuulla kommentteja, miten itse suhtautuisitte tällaiseen tilanteeseen? Jättäisittekö kumppanin hommailut omaan arvoonsa, vai mitä olisi järkevää tehdä?
 
mymosa
Ei todellakaan menisi sormien läpi mitkään virukset ja yllättäen katoamiset. Ois vakavan keskustelun paikka ja siitä sitten katottais missä mennään luottamuksen ym kanssa. Jos olisi aivan harmitonta niin kyllä siitä rähjäämättä kumppanille voisi kertoa.
 
Noin minäkin asian ajattelisin, että kun ensireaktio on raivoaminen kaiken kieltäminen ja toisen haukkuminen, asiassa on jotain muutakin taustalla. Jos mitään salattavaa ei olisi, asiasta voisi kyllä keskustella ihan rauhassa.

Millä sitä sitten voi enää luottaa ja uskoa, kun toinen selittää sivustolle rekkautumisesta, että on käynyt siellä vahingossa-> no se ei ole mahdollista, kun sitä varten on täytynyt luoda uusi sähköpostitilikin, ja hetken vaivan, kun sinne kirjautuu, niin ei tuo selitys mene läpi, seuraava selitys, silkka uteliaisuus, ja kun kysyt motiivia, ei osaa sanoa, ja taas uusi selitys, että on kuullut radiosta kys. sivustosta, ja siksi mennyt sinne vain ja ainoastaan sen yhden kerran. Mitä kummaa tästä voi ajatella. Oliko puoliso rehellinen, vai valehteleeko, kun selityksetkin muuttuvat.. ja kaiken tämän jälkeen, puolisosi olisi vihainen sinulle, kun tällaista asiaa kyselisit, vaikka näkee että olet pahoittanut mielesi, onko reilua.
 
Rekisteröidy toki itsekin, ja käy katsomassa mitä puolisosi hakee. :) Se, että on rekisteröitynyt jonnekin, ei toki tarkoita, että mitään pettämistä on tapahtunut tai tapahtuu. Voihan kysymys olla ihan silkasta uteliaisuudestakin, ja selittely paniikkireaktio, kun olet päässyt asiasta selville. Tai sitten ei. Mutta joka tapauksessa, sivuhistoriaan ei itsestään ilmesty tai poistu mitään, joten ainakin valehtelusta on kysymys.
 
Itse asiassa niin lopulta teinkin. Puoliso selitteli sivujen olevan vain pelkkää p*rnosivua, jota on käynyt selailemassa, mutta totuus olikin aivan toinen. Nyt sähköpostiini on tullut jo tukuttain vaikka mitä treffiseura ehdotuksia puhelinnumeroiden kera.. vaikea tilanne.. mihin uskoa, kun ei toinen kerro mitään, tai selitykset vaihtuvat. Sivuhistorian poistumisen tiesin itsekin satavarmaksi, ettei poistu itsekseen yks kaks yllättäen.
 
mymosa
Eipä se kyllä hyvältä vaikuta, jos pitää kirjautua ihan varta vasten vain "kunhan katselen" -mielessä, voihan sitä katella huvikseen ilman rekkautumistakin. Joten kyllä mulle miehen tekemiset todella haiskahtaisi.
Toivottavasti aloittaja saa miehen tekemiset selville ja asiat selviksi.
 
Kiitos Eros noista linkeistä. Tuolta löytyi se sivusto myös, minne mies oli kirjautunut, ei ollut Victoria Milan, vaan toinen flirtfair. Mun mielestäni sieltäkin haetaan ihan vaan panoseuraa, tai treffejä se mielessä. ( ainakin mitä viestejä mulle on sieltä tullut, niin eipä ole jäänyt paljoa arvailujen varaan.. ) Hemmetti kun on vaikea uskoa, että ihan vaan uteliaisuuttaan on siellä käynyt, toisaalta olisi helpointa vaan antaa olla.
 
Aika kauan jo aloituksesta aikaa mutta ap olisi mukava kuulla miten teillä asiat selkeytyi lopulta? Mikä tämänhetkinen tilanne?

Tekstisi nimittäin voisi olla täsmälleen kuin minun kirjoittama :cry: Eli olen tällä hetkellä samaisessa tilanteessa mieheni kanssa ja todella avuton olo, en tiedä mitä tehdä, mieheni väittää kaiken olevan vain viatonta katsomista mutta todellisuudessa en tiedä että onko hän viestitellyt niiden sivustojen kautta muiden naisten kanssa ja yrittänyt löytää minulle, kihlatulleen, korviketta :cry:

I'm so lost, enkä tiedä mitä uskoa/ajatella:(

Mitä mieltä olette siitä, jos puolisonne on salaa käynyt rekisteröintiä vaativilla seksiseuranhaku sivuilla, ja sitä varten luonut oman sähköpostitilinkin, josta kumppani ei tiedä mitään. Seuranhakusivuilla tarjotaan ilmaista seksiä, mahdollisuutta pettää puolisoaan, salasuhdetta, ja sivustolta voit suoraan ottaa sähköpostiin helposti yhteyttä henkilöihin, jotka siellä samaa asiaa hakevat .

Löytäessäsi sivuston sattumalta ( koneen hakumuistista ensimmäisenä ) puolisosi koneelta, jota lainaat erittäin harvoin, ja kysyessäsi asiaa puolisolta, hän kieltää kaiken, saa kauhean raivokohtauksen, haukkuu puolison, arvelee kyseessä olevan virus, koneeseen tulleen kaikkea epämääräistä hänen tietämättään jnejne.. ja että sivuhistoriaan jää jotain " omituista" aina välillä, ok. Noinkin voi tapahtua, mutta..

Kun kysyt puolisolta vähän myöhemmin uudestaan, voitaisiinko kyseistä sivustoa katsoa yhdessä, kas, se onkin poistunut koneen historiasta.. Ja puolisosi selittää, että juu, niin aina välillä käy, että sivuhistoriasta poistuu yksittäisiä tietoja. Ja kun selitystä sivuhistorian katoamisesta ei uskota, saa taas hirveän raivarin, haukkuu puolison pystyyn, huutaa, ettei enää koskaan lainaa konettaan puolisolleen jne. Illalla keskustellessa myöntää, että on ehkä joskus sattumalta saattanut käydä seksinhakusivuilla, muttei muista miksi ja milloin. Otetaan vielä huomioon, että tämä sivustoilta narahtanut kumppani on pihdannut seksiä viimeiset neljä kuukautta, ja käyttäytynyt muutoinkin todella tylysti kumppaniaan kohtaan välillä. Toisinaan on ollut oikeinkin mukava.
Olisi mukava kuulla kommentteja, miten itse suhtautuisitte tällaiseen tilanteeseen? Jättäisittekö kumppanin hommailut omaan arvoonsa, vai mitä olisi järkevää tehdä?
 

Yhteistyössä