Shanghai, Beijing vai Thaimaan Phuket?

  • Viestiketjun aloittaja Kaalimaan Kakara
  • Ensimmäinen viesti
Kaalimaan Kakara
Ihan olin ajatellut, että valitaan rentouttavaksi lomakohteeksi tuo Thaimaan Phuket, mutta tänään tuli uusi matkaopas ja kiinnostuksen kohteita löytyi lisää. :whistle: Ehdottomasti haluan joskus Kiinaan ja sekä Shanghaihin ja Beijingiin, (+ moneen muuhun paikkaan...) Nyt en oikein tiedä, minne lähteä. Miehen kanssa ollaan kahdestaan menossa ja tarkoitus olisi rentoutua ja nautiskella elämästä B) Luulen, että mies rentoutuisi tuolla Phuketissa parhaiten, mutta minulle Kiinan matka olisi kyllä kulttuurinsa puolesta hyvin antoisa :p Nyt saa vinkata, minne kannattaa lähteä =)
 
tea
mun mies kävi just shanghaissa ja Beijinissä. Sano, että tietty ne kiinan muurit ym. oli kiva nähdä, mutta muuten ei ollu sellanen rento loma (molemmat suurkaupunkije, jossa kokoajan hirvee meteli/häly, vaikee liikkua minnekään, koska ihmiset ei puhu siellä oikeestaan muuta kun kiinaa...)itse suosittelisin Thaimaassa tota Krabia, Phuketista siis vähän etelään päin. Aika alkuperäsenä säilynyt lomakohde ja upee luonto B)
 

Yhteistyössä