Shoppailin tänään ... pakko hehkuttaa täälläkin!

Ostin tänään kesämökin. Ihan innoissani jo sitä mielessäni sisustan. Mietin kuin istun takkatulen ääressä illlalla nauttimassa punkkua ja lukemassa kirjaa.

Vähän kyllä kauhistuttaakin!
No kevättä odotellessa :)
 
Se on ihan pikkuinen mökki, mutta pihaa on musta ihan kivasti!
Mutta ei siitä kateellinen kannata olla. Aikamoinen homma saada piha kuntoon joten menee varmaan ens kesä siellä ja peruuntuukin meidän Euroopan turnee.
 
?
Onko veden äärellä, siis järven tai meren rannalla? Ihanaa. Mäkin haluan kesämökin, mutta merenrantapaikat maksaa hurjasti. Järvikin käy, mökkikuume on jo niin kova.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Se on ihan pikkuinen mökki, mutta pihaa on musta ihan kivasti!
Mutta ei siitä kateellinen kannata olla. Aikamoinen homma saada piha kuntoon joten menee varmaan ens kesä siellä ja peruuntuukin meidän Euroopan turnee.
Öö, eikö Euroopan turnee ois mielenkiintosempi?

Mä en ymmärrä tätä porukkaa tällä palstalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Onko veden äärellä, siis järven tai meren rannalla? Ihanaa. Mäkin haluan kesämökin, mutta merenrantapaikat maksaa hurjasti. Järvikin käy, mökkikuume on jo niin kova.
Joki ja hiekkakuoppa vieressä. 10 min matka kotoota. Saari meillä on porkkalassa mutta se on isovanhempien. Tuo on minun oma :)

Ja lähinnä just hankittu ulkona olemista ja tekemistä varten. Siis voidaan pelata sulkkista pihalla ja istutella kasveja, poimia omppuja yms. Muuten asutaan kerrostalossa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Kukaan ei yhdy mun iloon :|
Ne on kateellisa...aivan vihreenä....varmaan yhtä vihreenä kuin meikäkin...

Well, ois ihana joku pikku mökin rääpiskö jonniinlaisen rapakon vieressä, mutta on sen verran alullaan meidänkin talon maksaminen ettei kantsi ees haaveilla ellei lottovoitto iske...mitä epätodennäköinen haave siis....

Mutta jos sitä sitten eläkkeellä myydä pärskäyttäs talon, ostas jonkun helpon kaupunkiasunnon eläketurvaksi ja sitten mökin lammikoineen.... :D

 
Mää voin yhtyä sun iloon! :) Mulla on unelmana kans, kunhan saan vakipaikan, että ostan kesämökin ja juuri meren rannalta tai mielellään saaresta. Se on mun unelma ja sen meinaan toteuttaa. Siihen menee vielä vaan pari vuotta. Mutta siinäpä on tavoitetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Kukaan ei yhdy mun iloon :|
Ne on kateellisa...aivan vihreenä....varmaan yhtä vihreenä kuin meikäkin...

Well, ois ihana joku pikku mökin rääpiskö jonniinlaisen rapakon vieressä, mutta on sen verran alullaan meidänkin talon maksaminen ettei kantsi ees haaveilla ellei lottovoitto iske...mitä epätodennäköinen haave siis....

Mutta jos sitä sitten eläkkeellä myydä pärskäyttäs talon, ostas jonkun helpon kaupunkiasunnon eläketurvaksi ja sitten mökin lammikoineen.... :D
Mutta teillä onkin talo! Ja siinä pihaa ja tekemisten mahdollisuutta. Me asutaan kerrostalossa, siinä on kesällä vähän niin kuin "vankina". Jos mulla olisi talo, niin tuskin mökkiä tarvitsisin!
 
?
Kun mä ostan mökin, haluan ehdottomastui kunnon veden ääreltä. Meripaikka haussa, mutta järvenrantakin käy. Onhan meillä omien vanhempien mökki ja appivanhempien myös (järven rannassa tosin) mutta ei se ole yhtään sama kuin oma. en halua olla vieraana lomalla, vaan ihan oman perheen paikan.

Mitä maksoi? Täällä päin on hurjat hinnat. Talviasuttava, jonne ei vesi tule (oltiin eilen katsomassa) ja ulkovessa 150 tonnia. Ihanaa kalliorantaa 90 metriä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Mää voin yhtyä sun iloon! :) Mulla on unelmana kans, kunhan saan vakipaikan, että ostan kesämökin ja juuri meren rannalta tai mielellään saaresta. Se on mun unelma ja sen meinaan toteuttaa. Siihen menee vielä vaan pari vuotta. Mutta siinäpä on tavoitetta.
:flower: Unelmia pitää olla! Minullakin on vaikka millaisia, toiset niistäkin toteutuu, toiset ei. Uusia tulee vaan tilalle :)

Toivottavasti sä saat sun unelmasi toteutettua!

 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kun mä ostan mökin, haluan ehdottomastui kunnon veden ääreltä. Meripaikka haussa, mutta järvenrantakin käy. Onhan meillä omien vanhempien mökki ja appivanhempien myös (järven rannassa tosin) mutta ei se ole yhtään sama kuin oma. en halua olla vieraana lomalla, vaan ihan oman perheen paikan.

Mitä maksoi? Täällä päin on hurjat hinnat. Talviasuttava, jonne ei vesi tule (oltiin eilen katsomassa) ja ulkovessa 150 tonnia. Ihanaa kalliorantaa 90 metriä.
Meilä on vähän eri tilanne. Ei tuolla porkkalassa käy muut kuin minä ja muksu. Mutta musta on mahtavaa omistaa oma mökki ja läheltä. Hintaa en kerro.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Mää voin yhtyä sun iloon! :) Mulla on unelmana kans, kunhan saan vakipaikan, että ostan kesämökin ja juuri meren rannalta tai mielellään saaresta. Se on mun unelma ja sen meinaan toteuttaa. Siihen menee vielä vaan pari vuotta. Mutta siinäpä on tavoitetta.
:flower: Unelmia pitää olla! Minullakin on vaikka millaisia, toiset niistäkin toteutuu, toiset ei. Uusia tulee vaan tilalle :)

Toivottavasti sä saat sun unelmasi toteutettua!
Saan mä sen toteutuun. Sen mitä päätän sen myös toteutan :) Näitä mun periaatteita. Ajan kysymys vaan. Mun pitää vaan eka vielä opiskella vähän lisää, että saan haluamani työpaikan vakkariksi.
 

Yhteistyössä