siilinjärvi

Viestiketju alueella 'Tapaillaan' , aloittaja Hopeinen, 05.06.2006.

1. Hopeinen

Hopeinen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.05.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    eiköhän me kaikki tunnisteta toisemme, siellä tuskin nyt niin solkenaan on porukkaa. =)

2. taustalla

taustalla Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    Heips :)

Eksyin ihan vahingossa tälle palstalle ja huomasin että täällä tällaista tapaamista järkkäillään :) :)

Minkä ikäisiä lapsia teillä on? ...Mietiskelin josko lähtisin mukaan tapaamiseen. Varsinkin 3/03 syntynyt tyttäreni kaipaisi leikkiseuraa..

Minkä ikäisiä te itse olette? (vaikka sillä nyt ei kauheasti ole väliä) itse olen 28v...

3. Moikka tuolle edellisellä sivulla jo kerroinkin täytän 21 syksyllä ja tyttäreni on syntynyt 10/03.
    Nuo nimimerkit jotka näkyvät mustina, ovat rekisteröityneet ja heillä saattaa olla profiilissaan kuvaus itsestään. Tuon linkin profiiliin löydät viestin alalaidasta. Käy myös kurkistamassa sieltä ja luo itsellesikin oma jos haluat:) Toivottavasti pääset tapaamiseen mukaan.

4. taustalla

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    Juu, ekaa kertaa tällä palstalla joten... Heh. :) Pitääkin rekisteröityä kun hieman ensin tänne tutustuu. Kiitos vinkistä :)

Mutta olettekos te muut käyneet talven mittaan MLL:n perhekerhossa, tai srk:n perhekerhoissa?
    Itse olen näissä käynyt ja ajattelin että onko sielä tuttuja tällä palstalla?

T: tyttöjen 3/03 ja 3/05 äitee.

5. heippa vaan

heippa vaan Vieras

\
    Minkäs nimisiä lapsosia sinulla on (tarkoitan edellistä)? Jos vaikka tunnistaisimme toisemme? Me ollaan vauvelin kans muutamia kertoja käyty tuolla mll:n jutussa.

6. mamma-82

mamma-82 Vieras

Moi vaan!Minä oon kans Siilistä,En kerkiä teidän tapaamiseen kun on jo 11 kello_Oon vm 82 ja mulla on 8 kk tyttö.Jos vaan vielä mahtuu mukaan..

7. mamma-82

mamma-82 Vieras

Höpsis teillähän on ollutkin vissiin eilen se tapaaminen.. :headwall:

8. Pörrin äiti

Pörrin äiti Vieras

Heips!

Mitä enemmän sen parempi =) Hyvä saada toinenkin "vauva" mukaan. (Meidän Maija on 10 kk) Tavattaisko taas ensi viikolla, vaikka loppuviikosta, niin ehdittäisiin paremmin sovittaa aikatauluja? Ehdottakaa ajankohtaa!

9. VimpulaPompula

Rekisteröitynyt:
    19.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meille kävis ensi viikolla oikeastaan mikä päivä vain, mutta ehdottakaa joku hyvä päivä. Mutta iltapäivä kävisi paremmin et typy ehtisi nukkua päikkärit...Yleensä ollaan päikkäreillä 11-13 =)

10. Terve. Kiva oli nähdä maanantaina puistossa. Ja ehdottomasti otetaan uudestaan. Jospa ehditään sitten paremmin tutustua, sekä saadaan uusia kasvoja mukaan. Olisiko torstai iltapäivä joka sopisin useimmille?

11. Hopeinen

Hopeinen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.05.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    moikka kaikille taas, oli kiva kyllä se tapaaminen. suosittelen lämpimästi kaikille uusille että tervetuloa mukaan. olis kiva jos saatais ihan vaikka tavaksi kokoontua aina jossain joskus.

siis tarkotatteko tuota torstai 6 heinäkuuta? mulle ainakin sopii näillä näkymin. mihinkäs aikaan?

12. \
    Kyllä 6.7.

13. VimpulaPompula

Rekisteröitynyt:
    19.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meille myös kävisi se 6.7...Mutta se iltapäivä olisi parempi, mutta pääsemme toisaalta mihin aikaan =)

14. VimpulaPompula

Rekisteröitynyt:
    19.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    Tänne käy se aika oikein hyvin. :wave: ja onks se nyt se fontanellan leikkipuisto tapaamis paikka?

15. mie

mie Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.06.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    Voi harmi,just sinä päivänä klo 14 on tytön neuvola..joten en pääse mukaan.

16. VimpulaPompula

Rekisteröitynyt:
    19.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ehdotelkaa aikoja mikä kävisi niin pääsisi kaikki mukaan =)

17. Pörrin äiti

Pörrin äiti Vieras

18. taustalla

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    \
    Eikö se mene jo liian myöhäiseksi, meillä ainakin ruokaillaa suunnilleen neljän aikaa, eli ei ehdittäis kuin pyörähtää erittäin pikaisesti. Se klo 14 kuuloistais kivemmalta!

19. Pörrin äiti

Pörrin äiti Vieras

14 käy kyllä meille. Ajattelin neuvolassa kävijöitä. Mutta me tullaan kyllä kahdelta, jos siis niin päätetään?? =)

20. Hopeinen

Hopeinen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.05.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    mulle sopii ainakin kumpi aika vaan, siis 14 tai 15. miten vaan päätetään..
    tehdäänkö kompromissi ja sovitaan ajaksi 14.30? :D

21. mie

mie Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.06.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    Sopikaa te kaikki joku aika,mä en ikävä kyllä pääse tulemaan koska neuvolassa menee aikaa ja ajaessa puolisen tuntia.Yritän sit tulla seuraavaan tapaamiseen..

22. Pörrin äiti

Pörrin äiti Vieras

Jospa sitten sovitaan se klo 14. Toivottavasti mahd. moni pääsee, tai ainakin seuraavalla kerralla.. Näkemisiin :flower:

23. Hopeinen

Hopeinen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.05.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    eli torstaina 6.7 klo 14 on siis päätetty(kö?)

ja fontanellan leikkipuisto.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen