siilinjärvi

Heips :)

Eksyin ihan vahingossa tälle palstalle ja huomasin että täällä tällaista tapaamista järkkäillään :) :)

Minkä ikäisiä lapsia teillä on? ...Mietiskelin josko lähtisin mukaan tapaamiseen. Varsinkin 3/03 syntynyt tyttäreni kaipaisi leikkiseuraa..

Minkä ikäisiä te itse olette? (vaikka sillä nyt ei kauheasti ole väliä) itse olen 28v...
 
SanRina harmaana
Moikka tuolle edellisellä sivulla jo kerroinkin täytän 21 syksyllä ja tyttäreni on syntynyt 10/03.
Nuo nimimerkit jotka näkyvät mustina, ovat rekisteröityneet ja heillä saattaa olla profiilissaan kuvaus itsestään. Tuon linkin profiiliin löydät viestin alalaidasta. Käy myös kurkistamassa sieltä ja luo itsellesikin oma jos haluat:) Toivottavasti pääset tapaamiseen mukaan.
 
Juu, ekaa kertaa tällä palstalla joten... Heh. :) Pitääkin rekisteröityä kun hieman ensin tänne tutustuu. Kiitos vinkistä :)

Mutta olettekos te muut käyneet talven mittaan MLL:n perhekerhossa, tai srk:n perhekerhoissa?
Itse olen näissä käynyt ja ajattelin että onko sielä tuttuja tällä palstalla?

T: tyttöjen 3/03 ja 3/05 äitee.
 
heippa vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2006 klo 18:56 Vieras kirjoitti:
Juu, ekaa kertaa tällä palstalla joten... Heh. :) Pitääkin rekisteröityä kun hieman ensin tänne tutustuu. Kiitos vinkistä :)

Mutta olettekos te muut käyneet talven mittaan MLL:n perhekerhossa, tai srk:n perhekerhoissa?
Itse olen näissä käynyt ja ajattelin että onko sielä tuttuja tällä palstalla?

T: tyttöjen 3/03 ja 3/05 äitee.
Minkäs nimisiä lapsosia sinulla on (tarkoitan edellistä)? Jos vaikka tunnistaisimme toisemme? Me ollaan vauvelin kans muutamia kertoja käyty tuolla mll:n jutussa.
 
Pörrin äiti
Heips!

Mitä enemmän sen parempi =) Hyvä saada toinenkin "vauva" mukaan. (Meidän Maija on 10 kk) Tavattaisko taas ensi viikolla, vaikka loppuviikosta, niin ehdittäisiin paremmin sovittaa aikatauluja? Ehdottakaa ajankohtaa!
 
SanRina harmaana
Terve. Kiva oli nähdä maanantaina puistossa. Ja ehdottomasti otetaan uudestaan. Jospa ehditään sitten paremmin tutustua, sekä saadaan uusia kasvoja mukaan. Olisiko torstai iltapäivä joka sopisin useimmille?
 
moikka kaikille taas, oli kiva kyllä se tapaaminen. suosittelen lämpimästi kaikille uusille että tervetuloa mukaan. olis kiva jos saatais ihan vaikka tavaksi kokoontua aina jossain joskus.

siis tarkotatteko tuota torstai 6 heinäkuuta? mulle ainakin sopii näillä näkymin. mihinkäs aikaan?
 

Yhteistyössä