Siirrynpä tänne

Minä heitän nyt 2,5 vuoden jälkeen hyvästit kotiäitiydelle. Sain unelmaduunin! Meidän isukista tulee koti-isä toistaiseksi. Lapsille (4,5v, 2v ja 1v) paras mahdollinen ratkaisu. Saas nähdä miten lähtee arki rullaamaan. Pitääpä muuttaa profiilia... :wave:
 
Minä olen menossa töihin, kun nuorimmainen on 2 päivää vaille 11 kk. Isä jää kotihoidontuella kotiin vauvan ja nelivuotiaan kanssa. Lisäksi meillä on ekaluokkalainen ja neljäsluokkalainen. Täytyy vissiin lopetella imetys sitten kun työt alkaa. Olen kyllä antanut jo vähän gefilusmaitoa nokkamukista.

Mies ei ole ikinä tehnyt ruokaa tai pessyt pyykkiä. Hän on kyllä muuten loistava isä. Suon hänelle tämän kotiinjäämisen ihanuuden, kun ei miehillä muuten ole mahdollisuutta pitää palkkatyöstä vapaata, kuten meillä naisilla.

Nautin kyllä hirveästi kotonaolosta. Ehkä se mieskin oppii soppaa keittämään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2004 klo 21:35 T O N T T U kirjoitti:
kuulostaa kivalta!mika tama unelmaduuni on, jos saa kysya...minakin haluaisin sellasen!!! =)
No unelmaduunin tästä tekee se, että työajat on joustavat, oman alan hommia, vakavarainen firma, ihanteellinen sijainti, hyvä palkka ja kaikinpuolin mukavat toimitilat. Melkein kuin pehmeä lasku työelämään kotiäitivuosien jälkeen... Ja lapsetkin tuntuu ihan hyvin pärjäävän isän kanssa. Joskin mies on kyllä tottunutkin touhuumaan lasten kanssa, kokkailee ja ulkoilee paljon. Että nyt kyllä tuntuu oikealta valinnalta =) . Tsemppiä kaikille töihinpalaaville ja töitä hakeville!
 

Yhteistyössä