Siis mikä hitto siinä on.....asiaa päiväkuivuudesta!

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä poika nyt 2 v ja 1 kk. On ollut kestovaipat käytössä alusta asti. Pottailua kokeiltu jo tosi varhain. Poikaa ei yhtään häiritse edes märkä harso tai litimärät harkkahousut (tosin yleensä kyllä taskuvaipat käytössä). Nyt on jo vähän hajua tuosta pottailusta tullut, mutta hidasta on edistys. Minusta stressaaminen vain vaikeuttaa asiaa ja valitettavasti tällaiset aloitukset aiheuttavat sellaista.
 
"joo"
Meilläkään poikaa ei oo koskaan häirinny märät vaipat tai kakat vaipoissa. Jos sen ois antanu olla vaikka viikon samoissa vaipoissa, niin ei varmaan ois menoja haitannu yhtään.. opetapa sitte tuommoista kuivaksi. No, kuinka ollakaan siinä vähän yli 2-vuotiaana alkoi kuitenkin pottailu ihan itekseen kiinostamaan ja oppi sitten aika pian pois vaipoista. Edelleen kyllä yövaippa käytössä vaikka poika jo 3 v 3 kk. Mutta siis, mä en ole kyllä itse tehny YHTÄÄN mitään pottailun edistämiseksi ja silti se oli päiväkuiva jo vähän yli 2-vuotiaana. Ei se ole aina äidistä kiinni, minkä ikäisenä vaipoista oppii pois. Lapsi sen itse päättää.
 

Yhteistyössä