Siis miten h***n pitkään voi vatsatauti kestää?!

  • Viestiketjun aloittaja tympääntynyt
  • Ensimmäinen viesti
tympääntynyt
Mies makaa neljättä päivää sohvalla. Ei juuri syö, teetä ja Gefilusta juo. Ei kuumetta. Mitään ei pysty eikä jaksa... paitsi tv:tä ja urheilutuloksia vahtimaan ja lehtiä lukemaan. Kaikki kotityöt mun niskassa :kieh:
 
"vieras."
No huh, en usko silmiäni. Ei saa mies sairastaakaan rauhassa? Jos itse olet ollut vatsataudissa niin tiedät oikein hyvin ettei siitä neljässä päivässä jos viikossakaan toivu täysin entiselleen.
 
viieras
tosiaan vatsataudissa olevan ei tarvi tehdä mitään muuta ku juoda ja levätä. On se sen verran rankkaa. Itse kans sairastin neljä päivää, jonka jälkeen kävin apteekista hakeen precosaa. Siihen loppu sitte se vatsatauti vaan rankka oli. Luulin kans ettei lopu ikinä ja ilman precosaa ois varmaan kestänyki pidempään.
 
No-o
Eilen oksensin ja tänään paikoin vielä keltaista vettä...silti siivosin, kävin kaupassa ja hoidin lapsen harrastuksiensa, ai niin ulkoilukin koiran. Eilinen meni kyllä makoillessa....ei kai töissäkään voi kahta viikkoa olla poissa?.
 
ap.
[QUOTE="vieras.";29495799]No huh, en usko silmiäni. Ei saa mies sairastaakaan rauhassa? Jos itse olet ollut vatsataudissa niin tiedät oikein hyvin ettei siitä neljässä päivässä jos viikossakaan toivu täysin entiselleen.[/QUOTE]

Nyt täytyy koputtaa puuta, mutta aina olen vuorokaudessa toipunut. Viimeksi podin päivän ja seuraavana olin jo ok, onneksi oli vapaapäivä jo silloin. Töihin en olisi vielä mennyt. Taitaa tuo ukkokin olla jo toipumaan päin :heart:

Oikeesti mua alkoi sylettää sen makaaminen (tyhmää, tiedään!! :ashamed: ) mutta sitten mietin myös voisiko olla jotain vakavampaakin, koska meissä muissa ei vielä ole mitään... (kopkop) Lähipiiristä menehtyi syksyllä eräs vatsasyöpään, joten huoltakin oli.
 

Yhteistyössä