Siis MITEN noi Martsu ja Escobar oikein pesee ton vauvan pyllyä??

  • Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti
uuuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
näkeekö ton jakson jostain???????????????????????
joka ikinen torstai ilta näitä samoja kysymyksiä jotka jatkuu perjantaille. jos oikeesti kiinnostaa sarja niin mikset kattonu sitä? täällähän jopa "hehkutettiin" ennen alkua että nyt se alkaa, martinan ja eskon vauva syntyy jne jne.
et sit viittiny vastaa mun kysymykseen vaikka vaivauduit muuten kommentoimaan. sori vaan mutta mulla on elämä, mä en asu tällä palstalla niinku sä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja uuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
näkeekö ton jakson jostain???????????????????????
joka ikinen torstai ilta näitä samoja kysymyksiä jotka jatkuu perjantaille. jos oikeesti kiinnostaa sarja niin mikset kattonu sitä? täällähän jopa "hehkutettiin" ennen alkua että nyt se alkaa, martinan ja eskon vauva syntyy jne jne.
et sit viittiny vastaa mun kysymykseen vaikka vaivauduit muuten kommentoimaan. sori vaan mutta mulla on elämä, mä en asu tällä palstalla niinku sä.
en minäkään tällä palstalla asu mutta silti osaan katsoa televisiosta ne ohjelmat jotka mua kiinnostaa =)
 
Crown
älkääs nyt viitsikö! oliko jokaikisellä täällä muka ihan selvänä miten se vauva puetaan ja pestään sillon kun se maailmaan saapui. Teidän vauvanne varmaan syntyi käyttöohjeiden kera, harmi ettei Martina ja Esko olleet yhtä onnekkaita.
Kyllä se hoitotaito sieltä tulee, eikä se vauva yhdestä väärästä pyllynpesusta rikki mene. Cut them some slack ladies :)
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Niin, haahaahaa. Ne ovat varmaan ainoat esikoisen vanhemmat, jotka eivät osaa heti ensimmäisestä päivästä lähtien hoitaa vauvaa täydellisesti. Aika noloa.
täytyy nyt ehkä sitten kehasta itteeni ja miestäni, että kyllä me sillon 15vuotiaina jopa osattiin ekasta päivästä lähtien pestä vauvan pylly oikeinpäin :D toi oli kieltämättä huvittavaa :D

mutta tykkään tyypeistä ja ohjelmasta, haluisin että jatkuis pitempään =)
Mutta ehkäisyä ei osattu tai no tietysti suunnittelitte kaiken etukäteenkin hienosti.
 
mieli
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja mieli:
Ei v**** te ootte idiootteja.
miten mulle tulee mieleen, et ihminen joka kirjottaa nettipalstalle näin, ei ois itekään mikään Einstein :snotty:
tosin samapa tuo mulle.
Minusta taas idioottia, säälittävää, oikein etsimällä etsiä jokainen vika. He ovat tuoreita vanhempia, ympärillä oli kamerat ja sukulaiset, ei vauva siihen kuole jos on vähän väärinpäin. Varmaan monet urpot oikein lehtiön kanssa ohjelmaa katsoo,että voisi tänne palstalle tulla sitten vertailemaan aikaansaannoksiaan.
 
huhheijaa
olen samaa mieltä, katoin ekaksi että mitäs ne oikein tekee (meitä ainakin kiellettiin nilkoista nostaminenkin!), sitten saavuin todellisuuteen ja ensimmäiseen vaipanvaihtoon.. En olisi oikiasti ehkä osannut oikeaa otetta,ellen olisi kutsunut hoitajaa paikalle opastamaan ;) Muttamutta, varmasti se pylly tuli puhtaaksi tuollakin otteella, en mä ainakaan tee kaikkea kirjojen ja kuvien mukaan ;) PAKKO MYÖNTÄÄ! että mä pidän tosta pariskunnasta!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Niin, haahaahaa. Ne ovat varmaan ainoat esikoisen vanhemmat, jotka eivät osaa heti ensimmäisestä päivästä lähtien hoitaa vauvaa täydellisesti. Aika noloa.
täytyy nyt ehkä sitten kehasta itteeni ja miestäni, että kyllä me sillon 15vuotiaina jopa osattiin ekasta päivästä lähtien pestä vauvan pylly oikeinpäin :D toi oli kieltämättä huvittavaa :D

mutta tykkään tyypeistä ja ohjelmasta, haluisin että jatkuis pitempään =)
Mutta ehkäisyä ei osattu tai no tietysti suunnittelitte kaiken etukäteenkin hienosti.
näin teimme =) ja luomuna synnytin, oisit varmaan seuraavaksi siitä jotain yrittänyt keksiä =)
kuten sanoin, tykkään Martinasta ja Eskosta, eikä ole tarkotus arvostella niitä, pisti vaan vähän hymyilyttämään kun koskaan en ole tollasta pyllynpesua nähnyt :D ja täällä oltiin heti sillä kannalla ettei kukaan osaa mitään vauvanhoitoon liittyvää ekana päivänä :D
 
hei
Mä en nähny, miten ne pesi, mut meidän tirpan kakat on pitäny välillä kyllä pestä vaikka mistä suunnasta. :D Sitä kun on ollu mahassa ja aina kainaloihin asti...

Oisko ollu kakkaa enemmän etupuolella ja vaikea saada "takaperin" pestyä?
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Niin, haahaahaa. Ne ovat varmaan ainoat esikoisen vanhemmat, jotka eivät osaa heti ensimmäisestä päivästä lähtien hoitaa vauvaa täydellisesti. Aika noloa.
täytyy nyt ehkä sitten kehasta itteeni ja miestäni, että kyllä me sillon 15vuotiaina jopa osattiin ekasta päivästä lähtien pestä vauvan pylly oikeinpäin :D toi oli kieltämättä huvittavaa :D

mutta tykkään tyypeistä ja ohjelmasta, haluisin että jatkuis pitempään =)
Mutta ehkäisyä ei osattu tai no tietysti suunnittelitte kaiken etukäteenkin hienosti.
näin teimme =) ja luomuna synnytin, oisit varmaan seuraavaksi siitä jotain yrittänyt keksiä =)
kuten sanoin, tykkään Martinasta ja Eskosta, eikä ole tarkotus arvostella niitä, pisti vaan vähän hymyilyttämään kun koskaan en ole tollasta pyllynpesua nähnyt :D ja täällä oltiin heti sillä kannalla ettei kukaan osaa mitään vauvanhoitoon liittyvää ekana päivänä :D
Kiva, että teillä sujui elämä suunnitelmien mukaan.
Ok.
Juu, ei sinun synnytys kyllä mielessä käynyt.
 
Naikkarilla -07
No mulle ei näytetty Naikkarilla esikoisen kanssa vaikka pyysin. Vauvalla oli aamupäivällä kakat housussa ja sanoin sen. Sanoivat, että näyttävät iltapäivällä. Sehän auttaakin juu... Olisko pitänyt antaa sen olla kakoissaan monta tuntia?
 
niina
musta oli jotenkin ihanaa se niiden yhteistyö. Ja toisaalta hyvä idea pestä noin se etupuolen kakka, itse ainakin oli vaikeuksia aluksi tytön kanssa kun tuntui että sitä kakkaa menee joka väliin..
 
hih
Se oli niin suloista!!! Ensimmäisen vauvani kohdalla olin niin epävarma ja pelokas, että oli ihana nähdä muutkin ;) Ja yhdessä touhusivat. Minä sain yksin harjoitella, mies ei uskaltanut edes koskea....
 
ö
musta ovat ihana pari! Sanokaa mitä sanotte. Ja Martina on aivan järjettömän kaunis nainen ja hyväkroppainen! Ja esikoisen kans meilläkin ihmeteltiin ekaa pissaakin,että miten tätä on tullut näin paljon..ja kuinka vaippa laitetaan ym ym ja mulla oli paljon lastenhoitokokemusta ennen omaa!! Mut se Eka Oma Lapsi on niiiin eri!
 

Yhteistyössä