Siis tosi törkee kaveri mulla. Soittaa aina pilarin, jotta soittaisin hänelle takaisin

  • Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti
Huoh
Ihan yhtä paljon se soittaminen mulle maksaa mitä hänelle. Kummallakaan ei ole mitään puhepakettia tms. En varmasti soita ikinä takaisin kun tekee tuolleen. Mikä saa ihmisen tekemään noin? Miksi mun pitäis maksaa siitä et hänellä on asiaa, en vaan ymmärrä. Mä olen vielä kahden lapsen yh ja opiskelija kuten hänkin, taatusti mulla on vähemmän rahaa mitä hänellä. Kiehun kun ajattelenkin tätä
 
e
Meillä päin hälärin soittamista sanotaan pommittamiseksi ;)
Mutta asiaan. Älä sit soita takaisin sille kaverille, eihän kukaan siihen pakota? Tai sit jos hän soittaa monta häläriä peräkkäin, niin pidä kännykkä kädessä valmiina niin että ehit vastata heti kun pirahtaa, ja sitten juttelet kaverin kiusaksi oikeen ummet ja lammet ;)
 
Ap
Meilläpäin se on pilari (pilapuhelu), päläri, häläri ja vaikka mitä. Mitä veikkaatte että kauanko jaksaa soitella noita jos en ikinä soita takaisin? Joskus olen soittanut kun olen huomannut soiton myöhemmin, mutta en koskaan silloin kun olen huomannut että tahallaan soittaa tuolleen
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Meillä päin hälärin soittamista sanotaan pommittamiseksi ;)
Mutta asiaan. Älä sit soita takaisin sille kaverille, eihän kukaan siihen pakota? Tai sit jos hän soittaa monta häläriä peräkkäin, niin pidä kännykkä kädessä valmiina niin että ehit vastata heti kun pirahtaa, ja sitten juttelet kaverin kiusaksi oikeen ummet ja lammet ;)
Joskus kerkisin vastata ja hän löi luurin kiinni samantien :eek: arvatkaa soitinko takaisin
 
e
Musta toi on oikeestaan ihan hyvä idea, että soita pilari takasin. Ehkä se kaveri tajuais mennä itteensä ja miettii vähän, onko fiksua, jos pommittelette toisianne puheluilla edestakaisin? (Tai ehkä ei siltikään tajua, mut ainahan voi yrittää...)
 
e
En soittais takas jos tollanen soittelu (se on muuten pilari! :D) ois jatkuvaa. Ärsyttävää.:| Jos tietäisin, että kaverilla on tosi tiukkaa ja noin tapahtuisi vain väliaikasesti niin soittaisin takas mut en muuten..
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Mulla on tollasille kavereille tapana laittaa takas viesti, johon kirjoitan "sä soitit?" Jos on oikeesti asiaa niin soittaa kyl takas. Mä en soittele takaisin.
En mäkään tuollaisille soittele takaisin. Mutta en kyllä vaivaudu laittamaan tuota viestiäkään. Kyllä se tietää soittaneensa. Ja todellakin saa soittaa uudelleen jos on asiaa.
 
Mulla kans pari kaverii jotka tuota harrastaa. En oo koskaan soittanut niille takasin sillä periaatteella, et puhelu maksaa mulle yhtä paljon mitä niille. Jos ei oo varaa kertoa omaan laskuun asiaansa, niin olkoon sitten kertomatta.
 
äuippä
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Meillä päin hälärin soittamista sanotaan pommittamiseksi ;)
Mutta asiaan. Älä sit soita takaisin sille kaverille, eihän kukaan siihen pakota? Tai sit jos hän soittaa monta häläriä peräkkäin, niin pidä kännykkä kädessä valmiina niin että ehit vastata heti kun pirahtaa, ja sitten juttelet kaverin kiusaksi oikeen ummet ja lammet ;)
Joskus kerkisin vastata ja hän löi luurin kiinni samantien :eek: arvatkaa soitinko takaisin
no jos sillä on prepaid, aika kallista soittamista se.+ sellanen elämäntilanne että ei oo yhtään ylimääräistä rahaa
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja äuippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Meillä päin hälärin soittamista sanotaan pommittamiseksi ;)
Mutta asiaan. Älä sit soita takaisin sille kaverille, eihän kukaan siihen pakota? Tai sit jos hän soittaa monta häläriä peräkkäin, niin pidä kännykkä kädessä valmiina niin että ehit vastata heti kun pirahtaa, ja sitten juttelet kaverin kiusaksi oikeen ummet ja lammet ;)
Joskus kerkisin vastata ja hän löi luurin kiinni samantien :eek: arvatkaa soitinko takaisin
no jos sillä on prepaid, aika kallista soittamista se.+ sellanen elämäntilanne että ei oo yhtään ylimääräistä rahaa
No siitäkin huolimatta ärsyttävää. Musta on ihan ok, esim. että lapset soittaa kilarin vanhemmalleen, joka sitten soittaa takaisin. Mutta jokainen aikuinen ihminen vastatkoon itse puheluistaan ja laskuistaan. Ettei omaa pihiyttään laita puheluitaan toisten piikkiin.
 

Yhteistyössä