Silikooni tissit

  • Viestiketjun aloittaja 75A
  • Ensimmäinen viesti
Mut siis jos nyt ihan asiallisesti otetaan kantaa niin sehän on ihan jokaisen ihmisen oma päätös. Sitä pitää itsensä kohdalla miettiä ja puntaroida että onko niiden ottaminen niistä seuraaviin riskeihin verrattuna itselle kannattavaa. Lisäksi mun mielestä olisi tärkeätä pohtia niitä syitä miksi niitä silikoneja ollaan ottamassa eli siis että onko ongelmat syvemmällä kuin rintojen koossa ja rintojan kokoa suurentamalla vain kuvitellaan parannettavan itstuntoa vaikka loppujen lopuksi pitäisi hoitaa sitä itsetuntoa ja psyykejä eikä niinkään isontaa rintoja. Mutta jos kaikki natsaa, niin sitten ottaa silikonit jos katsoo sen olevan se paras vaihtoehto.
 
Salama McQueen
No mä olen sitä mieltä, että jos pienistä rinnoista oikeasti ihminen kärsii, voi se olla ihan perusteltu ratkaisu. Jos siis selkeästi tekisi elämän onnellisemmaksi. Mutta usein ne ongelmat piilee muualla, syvemmässä ja niihin ei silikonit ratkaisua tuo.

 
Alkuperäinen kirjoittaja 75A:
Mitäs mieltä olette silikooneista Mul on pienet rinnat ja haluisin sellaset isommat en tiiä oikeen mut mitä mieltä on sata ihmistä

tota..jos toi sun nimim. meinaa tissien kokoan niin voin vannoa että tulisit olemaan tyytyväinen noihin jos vaan saisit kokeilla isompia!mulla ennen raskautta pienet tissit ja nyt kun ostin liivit,niin 80b alkaa olee liian pieni ja mä haluun nää lollerot POIS!! |O

 
Minä joskus mietin että voisin jotain noille roikkuvielleni tehdä, kun ne ilman liivejä näyttää ihan surkeilta.. Oon joskus lukenu/kuullu että jos ne silikonit laittaa silleen tissin alle eikä siihen päälle niin ei ne mene kamalan tuntoiseksi. Mutta ois ne kumminki luonnottoman näköset niin en laitttaisi.

Minulla on yksi ystävä jolla ei ole tissejä ollenkaan. Annoin sille sellasen perhosen muotosen lihasstimulanttilaitteen että tekis sillä ees lihaksia siihen ku vaivaa niin kovasti. No siitähän loppu melkein heti patterit eikä ole hommannu uusia. Kai se nyt jotain rintalihasliikkeitä koittaa tehda ja on lihotukuurilla. Nähdään sitte onko äitini oikeassa kun sanoo että kyllä se on ihan kehon rasvamäärästä kiinni että minkä kokoset on. Kaverini on alipainoinen...
 
hmm
En henk.koht pidä isoista rinnoista varsinkaan silikoni-sellaisista, raskaus ja imetysaikana oikein inhosin suuria rintoja. En tdellakaan ottaisi loppuelämäksi isompia, kun en voinut sietää niitä sitä lyhyttäkään ajanjaksoa. Mutta jos nämä omat rinnat vielä enemmän tästä riipahtaa (koko 70A) mikä on hyvin todennäköistä kun lapsiluku ei vielä täynnä ole, niin siinätapauksessa voisin tulevaisuudessa harkita silikonirintoja, mutta omaa kokoani. Maksimissaan B kuppia. Ihan siinätapauksessa että jos rinnoista jää vain roikkuvat nahkat jäljelle, on ne rinnat kuitenkin tärkeä asia...uskoisin että tulen silikonirinnat jossainvaiheessa laittamaan, mutta pienet!
 
tää on sit vaan mun mielipide... Itse en ihailisi kyllä miestä jolla varustus on silikonista, olis miten hiano tahansa, ehkä sitä tehnyttä lääkäriä. Mut tää on mun arvomaailma, hyvin olen miehiä miellyttänyt pienirintasenakin, mut ehkäpä ajatukseni oliskin toiset jos olis ongelmia ollut käytännössä tän asian kans. Eli kukin tehköön omat päätöksensä, mua ei haittaa.
 
Beep
Oishan se hienoo että olis kivat tissit, mutta ihan luonnostaan! Mitään kumitissejä, ts. silikonipusseja en kehooni huolis edes ilmaiseksi. Se vaan on ajatuksenakin niin :$ ... :x ...
 

Yhteistyössä