Silmäleikkaus ja raskaus

Onko teistä joku käynyt silmien laserleikkauksessa ja ollut kovassa vauvakuumeessa?
Suunnittelen leikkausta ja samalla toivon perheenlisäystä! Mutta se ei taida olla mahdollista. :)
Eli kumman valitsen Yhden lapsen lisää vai ulkonäköseikan?? :/
Ikä painaa; olen 40-v.
Toisaalta hormoonikierukka on vielä ehkäisynä mutta olen otattamassa sen pois... Toisaalta tiputusvuotojen ja pitkittyneiden kuukautisten takia ja toisaalta juuri vauvan toivon takia. :ashamed:
:)
Neuvokaa minua.pliiiis. :heart:
 
iinamari
olen käynyt silmien laserleikkauksessa, muistaakseni siinä oli vuoden
verran väliä, jolloin saa tulla raskaaksi sen jälkeen. en tiedä, onko nykyään sama kun tekniikka on vähän muuttunut leikkauksessa ja
itse tein lapset vasta vuosia myöhemmin.
omasta leikkauksestani on siis n. 8 vuotta
 
Minulla oli puoliso myös menossa silmäleikkaukseen, mutta sattuikin tulemaan "vahingossa" raskaaksi. Nyt synnytyksestä on 1v ja imetämme vielä, koska silmäleikkaukseen voi mennä? Olemme vertailleet hintoja www.silmaleikkaus.net sivustolla, josta on ollut paljon apua, mutta kaipaisin hieman lisää tietoa raskauden jälkeisestä silmäleikkauksen odotusajasta.
 
Kävin noin vuosi sitten tutkimuksissa silmien laserleikkausta varten ja yritimme silloin lasta. (Olimme yrittäneet jo pidempään ja totesin, etten voi kaikkea elämässäni lykätä vauvahaaveen takia.) Raskaus, joka alkaa leikkauksen jälkeen, ei haittaa mitään muuta kuin sen, että mahdollisesti tarvittava korjausleikkaus siirtyy myöhempään. Leikkauksen onnistuminen selviää siis lopullisesti vasta raskauden ja imetyksen jälkeen, kun kroppa ja silmät ovat taas ns. normaalitilassa. Itselleni leikkausta ei voitu tehdä liian ohuen sarveiskalvon takia.
 

Yhteistyössä