Sinkkuus ja seksittömyys ärsyttää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinkkuuden syy on "suuren rakkauden" hakeminen. Se suuri rakkaus toki voi löytyä ja löytyy usein jos on tosi nuori. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä epätodennäköisempää se silti on. Se unelmien prinssi/prinsessa joka vie jalat alta ja saa vatsan täyteen perhosia olisi kiva, muttei kovin todennäköinen. Pitääkö sitten olla yksin? Ei. Pitää antaa mahdollisuuksia. Pitää tavata ihminen toisen, kolmannen ja neljännenkin kerran ilman että on tunne leijumisesta. Pitää "tahallaan" yrittää. Rakastumaan ei itseään saa, mutta pitää antaa sille tilaa. Ilman tuota tilaa sinkkuus jatkuu for ever.
 
vierailija
Niin tekee. Mä en pysty sekstailemaan kanssa tahansa. Kun teke mieli niin soitan miehelle josta pidän. Näemme toisiamme joskus muutenkin. Ei aina seksin merkeissä.

Kannattaa välillä sitten tutkituttaa itsensä tautien varalta. Mies saattaa suhailla välissä muitakin :)

Mutta toki sinä luotat miehen sanaan pelkästään, tai asia ei muuten sinua edes kiinosta. :D
 
vierailija
Sinkkuuden syy on "suuren rakkauden" hakeminen. Se suuri rakkaus toki voi löytyä ja löytyy usein jos on tosi nuori. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä epätodennäköisempää se silti on. Se unelmien prinssi/prinsessa joka vie jalat alta ja saa vatsan täyteen perhosia olisi kiva, muttei kovin todennäköinen. Pitääkö sitten olla yksin? Ei. Pitää antaa mahdollisuuksia. Pitää tavata ihminen toisen, kolmannen ja neljännenkin kerran ilman että on tunne leijumisesta. Pitää "tahallaan" yrittää. Rakastumaan ei itseään saa, mutta pitää antaa sille tilaa. Ilman tuota tilaa sinkkuus jatkuu for ever.
Olen tämän ketjun aloittaja. Minä olen kyllä ollut ihastunut ja rakastunut nyt sinkkuaikana. Ehkä sen vuoksi en oikein osaa aloittaa suhdetta, jos ei mitään tunnetta tai seksuaalista halua toista kohtaan ole.

Yksi lyhyt suhdehan minulla oli. Joten minun ongelmani ei ole se, että pelkäisin aloittaa suhdetta, pelkäisin antaa tunteille valtaa, tai että tavoittelisin itselleni mahdottomia kohteitakaan. Yleensä vaan tuntuu, että kiinnostukset menee ihan ristiin.

Millä lailla sitä sitten voisi yrittää sellaisen kanssa, joka ehkä on ihastunut minuun, mutta minä en häneen? Miten saisi itsensä innostumaan, jos oikeasti ei ole innostunut?
 
vierailija
Klamydia on kyllä todella yleinen. Mä en ole ollut mikään seksihurjastelija silti sen saanut pari kertaa. Sehän voi olla oireeton ja hoitamatta aiheuttaa lapsettomuutta. Eli kannattaa käyttöä kortsua ja käydä testeissä!
No en tiedä ketä panet jossain kontulan ostarilla, mutta klamydia ei ole kovin yleinen. Saa aika paljon panna, että kohdalle osuu. Siitä ilmeisesti on sinulla kokemusta. Mä olen harrastanut yhden illan suhteita alta kymmenen ja ei tosiaan ole tullut tauteja. Kai se todennäköisyys kasvaa jos jatkuvasti panee.
 
vierailija
Anteeksi, kirjoitin hätäisesti... :LOL:
En tule tänään palstalle, koska pitää saada yksi iso juttu valmiiksi. :eek:
Touhuan koko päivän (ja ehkä myö yön). :ROFLMAO:
Jutellaan viimeistään huomenna. :love: :p ;)
 
vierailija
Keittiöpsykologina päättelin, että kaipaat ns. harlekiini-"kirjojen" kaltaista romanttista pläjäystä joka päättyy mahtavaan seksiin.
Homma on ihan ok, varsinkin jos sen tekee roolileikkinä ja mies on samalla fiiliksellä mukana.

Suomalaisen miehen kanssa tuo ei tosin onnistu, valitettavasti. Suomalainen mies lutkuttaa perusseksiä, vinkuu perspanoa ja on muutenkin aika kuutamolla.

Suomessa piipahtavat ulkolaiset pukumiehet on yksi oivallinen kohde, heistä moni pitää roolipeleistä ja ilmotus Tinderissä oikealla tekstillä, mitä todella haluaa, voi poikia mukavia hetkiä :rolleyes:
 
vierailija
Keittiöpsykologina päättelin, että kaipaat ns. harlekiini-"kirjojen" kaltaista romanttista pläjäystä joka päättyy mahtavaan seksiin.
Homma on ihan ok, varsinkin jos sen tekee roolileikkinä ja mies on samalla fiiliksellä mukana.

Suomalaisen miehen kanssa tuo ei tosin onnistu, valitettavasti. Suomalainen mies lutkuttaa perusseksiä, vinkuu perspanoa ja on muutenkin aika kuutamolla.

Suomessa piipahtavat ulkolaiset pukumiehet on yksi oivallinen kohde, heistä moni pitää roolipeleistä ja ilmotus Tinderissä oikealla tekstillä, mitä todella haluaa, voi poikia mukavia hetkiä :rolleyes:
En ole koskaan lukenut Harlekiini-kirjoja. Lähinnä haluaisin, että olisi sellaista kutkuttavaa kemiaa jonkun kanssa. Ja seksissä tykkään eniten nuolemisesta. Minulle riittää se, että seksi on tyydyttävää ja saan orgasmin - jos se on harlekiinimaista, niin sitten kai niin. Mutta voiko seksistä nauttia, jos ei saa orgasmia? Vai tarkoititko nyt jotain muuta? (Ehkä käsitit väärin, mitä tarkoitin romantiikalla?)

Minulla on ihan hyviä kokemuksia aiemmista suhteista, oltiin samalla aaltopituudella ja seksi tuntui hyvältä. En oikein pukumiehistä kiinnostu, enkä ulkomaisistakaan, kun tykkäisin seurustella suomenkielellä...
 

Yhteistyössä