Sisustusunelmia

mulla olis keinutuoli mummulan varastossa, mutta se ei mahdu meille!! |O

tilapäisesti meillä on työpöytä makuuhuoneessa ja haluaisin sen kokonaan pois makkarista ja tilalle jonkun ihanan lipaston :) haluaisin myös kunnon sängyn rungon isoilla päädyillä :heart:

sekä uuden tv-tason olkkariin, pari mattoo ja uusia verhoja, mutta kaikenkaikkiaan olen sangen tyytyväinen kotiini :)
Kuulostaa hyvälle projektisuunnitelmalle -sekin että olet tyytyväinen.
Kodin sisustus on ikuisuustyö. Elämä koti muuttuu siinä missä asujatkin... vuosien myötä aina vain omemman ja omemman näköiseksi.
:)
 
Keittiörempasta haaveilen. Olen jo pyytänyt tarjouksiakin muutamasta paikasta.
Kallista tosin on, joten haaveeksi jää ainakin nyt tältä vuodelta. :|
Jos vaikka maalaisi kaapinovet nyt kesällä, saisi vähän uutta ilmettä :)
 
Keittiönoita
Kylppäriremontti ( 2 kpl) on edessä, tosin ei vielä tänä vuonna. Sisustus tulee lähtemään lavuaarista, joka pitää ensin jostain hankkia. Ehkä joudun lähtemään paikan päälle ja tuomaan lavuaarin kerrallaan lentokoneessa sylissäni :D Mutta lavuaari tulee siis olemaan jotain tällaista
mexican sinks - Google-haku

Sitten pitää etsiä kaakelit ja muu. Ehkä joudun käymään useamman vuoden työpaikalla suihkussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23892959:
Kylppäriremontti ( 2 kpl) on edessä, tosin ei vielä tänä vuonna. Sisustus tulee lähtemään lavuaarista, joka pitää ensin jostain hankkia. Ehkä joudun lähtemään paikan päälle ja tuomaan lavuaarin kerrallaan lentokoneessa sylissäni :D Mutta lavuaari tulee siis olemaan jotain tällaista
mexican sinks - Google-haku

Sitten pitää etsiä kaakelit ja muu. Ehkä joudun käymään useamman vuoden työpaikalla suihkussa :D
Kaunis lavuaari.
Voin kuvitella kauniin huoneenkin sen ympärille.
Itse en luultavasti valitsisi samaa. Oma maku kallistuu enemmän minimalismin ja talonpoikaisantiikin suuntaan, mutta tulen mielelläni suihkuun ja lepuuttamaan silmiäni ihanissa väreissä.
:)
 
Voi, sisustusunelmia mulla kyllä riittää. Haaveissa on kuistin maalaaminen valkoiseksi ja sen sisustaminen isolla lipastolla ja ehkä puusohvalla (jos mahtuu). Keittiön ja eteisen katto pitäisi maalata myös valkoiseksi. Maalausta ja ehostamista kaipaa myös kellarin rappukäytävä.

Tarkoituksena on myös kehitellä jokinlainen sängynpääty (ehkä vanhasta ovesta) tai keksiä jokin muu tehostejuttu sängyn takana olevaan seinään. Myös makkarin lipastot menevät jossain vaiheessa vaihtoon.

Muksujen huoneesta pitäisi raahata vanha vuodesohva pois ja kehitellä työpöydän tapainen tilalle. Eteisen naulakkokoloon olen myös suunnitellut muutosta. Olen jo liimapuulevyt ostanut hyllyiksi, mutta vaatetanko, -koukut ja korit/laatikot ovat vielä hakusessa.
 
sohvakaluston haluaisin vaihtaa mustaan nahkaan 2+3 ja sitten ruokaryhmä 8:lle värinä valkoinen koivu. Lasten huoneisiin tahtois matalat lipastot jonne vaatteet sekä leluhyllyt ja sitten vielä jonkinlainen vuodesohva kiitos ;) Nämä ehkä sitten kun pienet ihmiset kasvaneet jonkun verran...
 
No ensimmäinen haave olisi saada olkkariin uudet sohvat (tai suurin haave on saada uusi koti). Tai ei me niitä aiota ostaa ennenkuin saadaan talo myytyä ja uusi ostettua. Vois olla vaikka epäsopivat uuteen kotiin.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23892959:
Kylppäriremontti ( 2 kpl) on edessä, tosin ei vielä tänä vuonna. Sisustus tulee lähtemään lavuaarista, joka pitää ensin jostain hankkia. Ehkä joudun lähtemään paikan päälle ja tuomaan lavuaarin kerrallaan lentokoneessa sylissäni :D Mutta lavuaari tulee siis olemaan jotain tällaista
mexican sinks - Google-haku

Sitten pitää etsiä kaakelit ja muu. Ehkä joudun käymään useamman vuoden työpaikalla suihkussa :D
Aika vaikuttavia vaihtoehtoja. Täällä poika ei pääsis varmaan ikinä käsienpesusta pois, kun alkais villi mielikuvitus laukkaamaan tuollaisen altaan ääressä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;23892998:
Voi, sisustusunelmia mulla kyllä riittää. Haaveissa on kuistin maalaaminen valkoiseksi ja sen sisustaminen isolla lipastolla ja ehkä puusohvalla (jos mahtuu). Keittiön ja eteisen katto pitäisi maalata myös valkoiseksi. Maalausta ja ehostamista kaipaa myös kellarin rappukäytävä.

Tarkoituksena on myös kehitellä jokinlainen sängynpääty (ehkä vanhasta ovesta) tai keksiä jokin muu tehostejuttu sängyn takana olevaan seinään. Myös makkarin lipastot menevät jossain vaiheessa vaihtoon.

Muksujen huoneesta pitäisi raahata vanha vuodesohva pois ja kehitellä työpöydän tapainen tilalle. Eteisen naulakkokoloon olen myös suunnitellut muutosta. Olen jo liimapuulevyt ostanut hyllyiksi, mutta vaatetanko, -koukut ja korit/laatikot ovat vielä hakusessa.
Teillä monenlaisia projekteja kesken.
Kuulostaa täydelle ja onnelliselle.
:)
 
"Vieras"
Mä haeskelen astiakaappia tai vitriinikaappia meidän olohuoneeseen. Vanha, mieluiten se alkuperäinen vanha maalaus (mieluiten kukkamaalattu) vielä ok kunnossa ja lasit myös alkuperäiset. Ei ole vielä kävellyt vastaan se oikea. Nää mun sisustusunelmani ei ole niinkään rahasta kiinni, vaan siitä, että vastaan tulee juuri se minun huonekaluni. Sen tietää heti :)
 
[QUOTE="Vieras";23893034]Mä haeskelen astiakaappia tai vitriinikaappia meidän olohuoneeseen. Vanha, mieluiten se alkuperäinen vanha maalaus (mieluiten kukkamaalattu) vielä ok kunnossa ja lasit myös alkuperäiset. Ei ole vielä kävellyt vastaan se oikea. Nää mun sisustusunelmani ei ole niinkään rahasta kiinni, vaan siitä, että vastaan tulee juuri se minun huonekaluni. Sen tietää heti :)[/QUOTE]

Tuon tunteen tunnistan.
Kyse enemmän kohtaamisesta kuin ostamisesta.
:)
 

Yhteistyössä