SOKERIKLUBI II

mie oon niin sekopoltsi kuin olla voi.. paino oli ennen jouluu 105.5 ja nyt tammikuussa oli 104.2 eli jippijai ja silleen se on ala suuntane... :D

muuten mie meen ko paraski sahalaita ylös yhtenä ja alas toisena päivänä...raskaana en , luojalee kiitos, ole vaan muuten myllerryksessä...teini ottaa palkokasvia nnään jos ei pääse aina ko haluu korikseen(kiitos kenkkuilevan kulkuneuvon=vihree amerikan laiva)ja tyttö esittelee sääri karvojaan ja on ihan paniikissa tulevasta teini iästä ja silleen kun on kuulema luokan tytöt sanoneet että sillon on pakko pussata poikia... :D :headwall: ..mie kyllä selvennin asiaa mut en sitten tiiä miten tyttlin kans käy...

ja miun pikkuinenn veljenpoka on niin ihqu ihana..vaikka nyt varmistui suuri vaurio aivoissa ja vammautuminen jossain elämän vaiheessa on lähes 100% varmaa.. :'( Aapon vanhemmat on ihan ok ja saavat kaiken avun joten mie sitten itken ja suren koko suvun edestä...niinkuin ei ois omissa murheita...

mut iloakin ..zakaria 10 kk kävelee ihan itekseen ja huutelee millon mitäkin lemppari sanat on ruokaa, papa, ukko ja leila sekä mitä... :D :heart: on kuulunu myös lukee, kirja ja potta, tutti, mummo, haloo, kiitos, joo, hyvää ja veikka...ja tietysti äitittää kun tahtoo syliin..ja ylös puhkesi just nyt viikonloppuna 4 hammasta.... :kieh: ..meillä on nyt elävä rei'itin :LOL: ..

suklaaseen en ole kajonnut , kahvi pullakin on oman onnensa nojassa paitsi tänään kun söin yhden korvapuustin..sipsit ja limutkin on mennen talven lumia...jos tekee mieli syödä jotain 'liikaa' niin mie meen siivoomaan vaatekaappeja ja rallattamaan antti tuiskua tai marokon hiphoppia.... :D ...ja hyppelen tahdissa..

uuden oppimista kaikki tyynni..sekin että parempi laittaa paksumpi musse huivi kun lähtee kävellen liikenteeseen... :whistle:
 
Muistaakohan mua kukaan muu ku Linnea - vai muistaako hänkään enää? Anyway, elossa ollaan, paino suurinpiirtein samoissa mitä ennenkin. Koko ajan tarkkailtava, nyt joulunjälkeen taas isohko ryhtiliike mut tuntuu ettei vaan tipu. Edelleen jossain takaraivossa jyskysttää 63-65 kilon haave, johon matkaa olis vielä noin 5-7 kiloa... Ehkä jonain päivänä. Nyt on vaan tympinyt niin maan perusteellisesti kun tosiaan, vaikka elän kovassa askeesissa, herran kurissa ja nuhteessa, niin paino sen kun jumittaa jo kolmatta viikkoa samoissa lukemissa, tai no ehkä joku 200 g laskua... Tosin ehkä myös tää stanallinen flunssa vaikuttaa myös, eilen kävin päivystyksessä ja mul on A-virus. :kieh: Yskä on ku keuhkotautisella ja kuumetta oli nelisen päivää 38-39 - viimeks tällanen tauti on ollut valehtelematta ala-asteella. :headwall:

Onnea vauvasta Darelle, nopeesti lukasin muutaman viimeisen kirjoituksen. Linnealle iso hatunnosto että edelleen jaksat täällä porukkaa motivoida ja neuvoa, se on hienoa! :hug:

Jatkan täällä käyntiä yhtä aktiivisesti kuin tähänkin saakka ;) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Hui! Täällä on hiljasta! Mä jo mietinkin et mihin te olitte kadonnut täältä. Eh eh.. Olen siis laiska kirottaja mut viikottain luen edelleen teidän kuulumiset :)

mie minneen oo kadonnu, näin julmeton suuri ihmine löytyy vaik silmätkiinni ;) :p ..mut kun ei oikein yksikseen jaksais aina kirjotella,...mut ehkä mie tästä taas virkoon kun tuo veljenpojan tapaus on nyt rauhottunu miun mielestä pois..tai no ei pois mut silti tasottunu..sekavaa tekstiä.. meen nukkumaan... :wave: |O
 
Huuhuu! Huudan teille kaikille lujaa moi!

Hauskaa nähdä, että kaikki on hengissä ja kunnossa. Miun ois varmaan aihetta alkaa täällä pyörimään enempikin, kun paino meinaa taas karata. Vaan ei varmaan kaaheesti ehri, vaan parempi kai se harvemmin kuin ei koskaan. Olisi vielä asiata, mutta tuuri on kuin kanalla tai pienten peikkojen äidillä. Siis yleinen "ääh" vielä kaikille pisteeksi öön; piälle.
 
syökee mämmiä, syökee munia elkee ajatelko paino huolia... :D

kyllä se joskus läski lähtöö ja roppa kiintyy..tärkeintä on että 'mammat' viihtyy :D

elikkä tämmöstä runosuonta pukkaa suklaan tuskissa.. parempi se on tämmösiä keksiä kuin syödä keksiä :LOL:

ei lopu ei..joten huudan hei ja ryntään taaperon perään joka herättää erään rakkaan ukon ..kahvin keittoon kipitän minä vietä pääsiäinen hauska sinä... :flower:
 
heipsan kekkaa =) B) .....vähänkö hehkutan lietson ja lepatan tätä onnee mie oon alle sata !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ....aamulla näytti 97.6kg

ja kun tässä elämässä on nyt isompi monttu taas meneillään :headwall: :$ :( :/ ..niin enpä palkjon kehtaa muuta syödä kuin rasvatonta piimää ja tuorekurkkua.... :LOL:

ja hyvin näkyy nälkä olla olematta.... :D

p.s otan mie aina aamulla myös multitabsin kahella kahvilla :saint:
 
Hellou.

Onnea Daralle painon saamisesta alle sadan. Siitä se lähtee. Seltsusta oli kiva kuulla, mutta lieneeko kipakka Kipsumme enää hengissä? Taikka muu vanha kaarti? Kumma, kun ei tuota uuttakaan raskausdiabetes-porukkaa tule mitenkään ovenkarmit ryskyen. *Haa, tähän väliin ois pitänyt laittaa se purkanjauhamis-hymiö, mutta en ole tekninen, joten jääköön. Jos laitan niin menee alas.*

Täällä aikamoinen "tööt". Ollaan kynnet verillä kannettu pihakiviä ja muuta hauskaa. Loma on onnea, ei tosin siis ihan mene löhötessä, vaan haitanneekos tuo.

Lenkille en ole lähtenyt, mutta syömingit on tarkkailun alla. Oli paino noussut kevään kahkossa neljä kilova. Luulen, että miulla jo pienikin biletys näkyy vyötäröllä (keväänavaus ja kaksi kesälomareissua).

Onneksi on sen verta sosiaalisesti köyhä luonne, että luulen saavani pitää nyt pienen henkosen bilettämisestä. Pienet lapsetkin pitää tietty huolta siitä. Anteeksi tämmöinen nössyys näin juhannuksen alla. Jos saadaan toi ulkoremppa pakettiin joskus lähimaissa, niin juon kyllä oluen. Niin.

Näin on omaa napaa taas kaiveltu (anteeksi mielikuva) jo jonnii verran, joten huonoilla sosiaalisilla resuisseilla päätän näihin sanoihin ja jään odottelemaan vastaavia ruudun sieltä puolen.
:wave:
 
siis kukapa uskois että meikäläisen vaaka näyttää vieläkin 97.6 kg :D

ei edes tiukkaa tee.. jos ottaisin tiukemmin syömisten seuraamisen niin varmaan ois jo pienemmät luvut kiloissa..

no nyt meni joulu..kohta on synttärikakkua tiedossa...taidankin tehdä sellasta mokkapala juttua ja päälle juhlan kunniaks mokkasuklaa karkkeja..tai sitten en ..piltillä täytettyy kääretorttua kuitenkin..ja ison kasan rahkaa.. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
siis kukapa uskois että meikäläisen vaaka näyttää vieläkin 97.6 kg :D

ei edes tiukkaa tee.. jos ottaisin tiukemmin syömisten seuraamisen niin varmaan ois jo pienemmät luvut kiloissa..

no nyt meni joulu..kohta on synttärikakkua tiedossa...taidankin tehdä sellasta mokkapala juttua ja päälle juhlan kunniaks mokkasuklaa karkkeja..tai sitten en ..piltillä täytettyy kääretorttua kuitenkin..ja ison kasan rahkaa.. :p
Ei hei tommenon meno vetele! Onko myöhäistä mäkättää? :hug:

Oikeesti, ny niska-korvaotteella niskasta kiinni. Siis hyvä, vaaka, mutta nuo herkut lasten suihin tai vaan juhlissa. Muuten sitten ruista ranteeseen ja massuun. Kaalia pataan, mars mars!

On täällä itekin oltu vähän hunningolla, mutta kipusin taannoin puntariin, joka sanoi, jotta suunta on ylöspäin. Nyt yritän ryhtiliikettä jonniinlaista.

Hyviä vointeja kaikille!

 
LADA LADA LADALADA LALLALA.. :LOL: :LOL: tai ihan mikä vaan.. siis mikä mun kiloja vie :D ..nyt on 96...vitsi ku numerot ois toisinpäin..

ihan vaan siks että mun kamusein, kauhean mustis ihan idiootti *mulla pitää olla asiat smoin kun sulla ja sulla niinku mulla, eroo ja tuu kursille, saat hermolepoo*-"ystävä" sanoi syövänsä hatullisen p*skaa jos pääsen 70 kiloon..

ARVATKAA VAAN ONKO YHTÄÄN HYVÄ TSEMPPAUS.. :LOL: ..vitsi mie vedän vaikka väkisin kilot niin alas että toi täti joutuu mussuttaa muutaki ku mämmiä ja laskiaspullaa :LOL:
 
Mun oli pakko tulla mainostamaan et uusimmassa kg-lehdessä on musta jtu jos jotain kiinnostaa :D Mainitsin sokeriklubinkin siellä :wave: Kannessa en ole mutta sieltä löytyy juttu jossa on isän ja tyttären onnistumistarina niin siinä mä oon iskän kans :)

Ja heh ihan vaan nostan kun oli taas kjlubi kadonnut kauas..
 
ihan oikeesti CHAMPION :hug: :flower: .. huitsin hyvä saavutus..

et muuten arvaa paapatinko koko illan että jos kerran joku toinenki niin miks muka en mie..

no kuitenkin nyt miulla on sellanen *oma paino ei saisi nousta kuin hiukan*-kuuri..radiel tutkimuksen myötä..mutta sitten kunhan mie pääsen "ruotuun" takasin niin otan jämptimmin ihan kaiken... siis tavallaan mie olen sen "ruoduttamisen" jo aloittanut kun pakko seurata rd diettiä ja mitata sokereita...ja kahden viikon päästä tiedän sitten pitääkö alkaa piikittämään ihan insuuliniakin..

juu ja vauva kuumeeseen auttaa kuulema ruotsalaisen tutkimuksen mukaan märärt suudelmat :p :whistle: ;) .. siis siihen tartuttamiseen... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Mun oli pakko tulla mainostamaan et uusimmassa kg-lehdessä on musta jtu jos jotain kiinnostaa :D Mainitsin sokeriklubinkin siellä :wave: Kannessa en ole mutta sieltä löytyy juttu jossa on isän ja tyttären onnistumistarina niin siinä mä oon iskän kans :)

Ja heh ihan vaan nostan kun oli taas kjlubi kadonnut kauas..
KIWWAA! Mie menet nettisivuilta etsimään. Ja jos on uusi numero jo tullut kauppoihin, niin kirjastosta. Jännää!

Daralle kiitostä, löytyi jopa ekalta sivulta tää klubi, kun pelkäsin sen pudonneen jonnekin ajan harmauteen. Miulla on nytten loma, joten ehkä tänne pääsee taas paremmin.

Kaikille :hug:

Linnea

Ps. luin vasta, että Darelle tullee vauva! ONNEEEEEEEEEEEEEEE! :flower:
 
däng juu onnitteluista :D ... miun yks "kaveri" kuuli uutisen ja kommentti oli * ei helv..tti!! Ota pois ja laita paikkas umpisolmuun!!*.. ei se miun kmu enää oo ku nimellisesti.. katkera ja pahansuopa ihminen..luulee jopa että miun "laihis" on sitten ohi.. :whistle:

NYTHÄN SE ON VASTA OIKEEN ALKANU!! ;) ..

ihan kiva kun teini pojan kouluterkka on miun neuvolatäti nyt kesän ajan.. :D ...

mutta nyt iltapalan jälkeiset sokerit mittaamaan ja sitten unten maille.. on niin huono olo jotenkin.. isi lupas hoitaa isommat nukkumaan.. :heart:

kaikkee kivaa lomalaiselle ja muillekkin :wave:

Dare ja pikku nisu :heart:
 
B) siis voi häppi mikä oon..siis viikkoja 18+1 tänään ja paino on kilon vähemmin kuin alussa..

MIE OLEN OPPINUT LIIKKUMAAN!!!! :D

ja sokeritkin on niin alhaalla että äiti jo epäili että mie en syö..

:D siis syön rd ohjeilla ja viikoss ayks herkuttelupäiväkin ja se kg lehden juttu on kokoajan takaraivossa..* jos "herkkusieni" ;) niin minäkin...*

ja se alussa erikoisen pöljäst kommentoinut kaveri senku paisuu vaan.. :LOL: .. hyi kun olen vahingon iloinen :ashamed: .. toisaalta pikku Aapokin nauraa ääneen jos joku satuttaa itsensä.. :D tätiinsä tullut oli miun veljen kommentti..

ja nyt Dare ja nisu menee nautiskelemaan ihanan isoja nektariineja.. :wave:
 
huh hellettä.. kauheesti rassaa jalkoja.. ja kun rakas pyykkikone antaa odotuttaa itseään.. (hiivatin hobbari!!!! :headwall: ) pesin eilen ns. viisi konellista käsin.. oli lakanaa, kuopuksen pikku tyynyt, pyyhkeitä, ja kaiken kokosta vaatetta..sittenolinkin ihan ja kokonaan puhki.

en muute enää rehki samalla mitalla.. en vaikka ois pakko.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
B) siis voi häppi mikä oon..siis viikkoja 18+1 tänään ja paino on kilon vähemmin kuin alussa..

MIE OLEN OPPINUT LIIKKUMAAN!!!! :D

ja sokeritkin on niin alhaalla että äiti jo epäili että mie en syö..

:D siis syön rd ohjeilla ja viikoss ayks herkuttelupäiväkin ja se kg lehden juttu on kokoajan takaraivossa..* jos "herkkusieni" ;) niin minäkin...*

ja se alussa erikoisen pöljäst kommentoinut kaveri senku paisuu vaan.. :LOL: .. hyi kun olen vahingon iloinen :ashamed: .. toisaalta pikku Aapokin nauraa ääneen jos joku satuttaa itsensä.. :D tätiinsä tullut oli miun veljen kommentti..

ja nyt Dare ja nisu menee nautiskelemaan ihanan isoja nektariineja.. :wave:
Onnea Dare! :) Lue tuo kirjoittamasi viesti mikäli joskus jokin harmittaa tai ei jaksa tai jotain. Niin ihanaa fiilistelyä, että virtaa riittäisi varmasti pieneen kylään. Ihan superia! Samaan malliin jatka, niin käyn täällä naukkaamassa energiaa, kun motivaatiot on horisontissa.

Täällä mennään taas sorvin ääreen loppu viikosta, mutta onneksi on takana melko mukava loma ja kivvaa tiiossa.

t. Linnea, joka ei sitä Champpiksen lehteä kirjastosta löytänyt. :ashamed:

 

Yhteistyössä