SOKERIKLUBI

Käveltiin nyt sitten aamulla VESISATEESSA 6km keskustaan ostamaan mulle sitä tummaa suklaata jonka kaakao% on yli 70. Wiiklundin kahviossa sitten imeskelin ekan palan kolmessa osassa ja ai kun oli ihanaa =) Säästän sen toisen palan illaksi.

Nyt on sitten menossa sokeriton helmikuu. Kerran viikossa hyve päivä ja ajattelin ens perjantaina ostaa laskiaispullan *odottaa kuola valuen*

Mites muut? Tuletteko mukaan sokerittomaan helmikuuhun? Yks herkkupäivä viikossa? Ei niin että jos nyt on ollut sunnuntaina niin sitten on maanantaina... (Nea vahtii mua, ja pisti lupaamaan, siunattu ihminen :hug: )

Kuullaan taas. Ai niin jogurtit tms on siis sallittuja mutta niistäkin tarttis kyllä kattoa se laihisversio...
 
Tuli käytyä tänään nlalääkärillä.. Supisteluista huolimatta paikat yhä kiinni ja ei tarvii odotella ihan heti :kieh: mur.. Painoa oli tullu huimat 1,4kg. Huh huh :eek:

Sain lisäks lähetteen polille sokrujen takia.. lisää myöhemmin, esikko häätää mut :wave:
 
hellou, ilmoittelen vaan jotta henki pihisee. silmät on kroonisluonteisesti ristissä ja ei kulje nyt oikein mikään.

toissapäivänä mursusin varmaan puketin karnevaalikeksejä, ne on Linnean kantapää. ja mussutettu on muutakin, en nyt muista mitä.

huomenna tulee mummi-ihminen, jolle tein synttärikaakun, joten lähiaikoina sitten sortuilen siihen. vaan maallista kaikki, sanoi kastemato matkamies Suonen maan, jaa jaa ja trallallaa.

koska juttujeni taso on tää tässä, teen parhaani ja toivotan kaikille kivaa iltaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 17:09 linnea75 kirjoitti:
hellou, ilmoittelen vaan jotta henki pihisee. silmät on kroonisluonteisesti ristissä ja ei kulje nyt oikein mikään.

toissapäivänä mursusin varmaan puketin karnevaalikeksejä, ne on Linnean kantapää. ja mussutettu on muutakin, en nyt muista mitä.

huomenna tulee mummi-ihminen, jolle tein synttärikaakun, joten lähiaikoina sitten sortuilen siihen. vaan maallista kaikki, sanoi kastemato matkamies Suonen maan, jaa jaa ja trallallaa.

koska juttujeni taso on tää tässä, teen parhaani ja toivotan kaikille kivaa iltaa!
Vai on karnevaalit Linnean kantapää :D

Mulla onkin pehmeempi alusta koska tällähetkellä mun kantapää on laskiaispulla! (Yleensä kebappi mutta nyt tää mun personaltreineri meinaa että perjantaina ei saa olla herkkupäivää koska on vajaa viikko :eek: Ja mää haluun perjantaina Laskiaispullan :'( )
 
Champion harmaana
Sain tänään sen uuden vaa´an ja se näyttää samaa ton vanhan kans! Ja tuntuu oleavn tarkka kun heittoo ei juurikaan tule vaikka astelis siihen kuinka monta kertaa peräkkäin :)

Tänään olin aamulla kuntosalilla ja voi vitsi sitä on päässyt huonoon kuntoon odotusaikana verraten siihen miten hyvässä kunnossa olin kun olin viimeks käynyt 8kk kuntosalilla :eek: Mut tästä se alkaa :) Oli ihanaa päästä kuntoileen ja isäkin soitti äsken et mennäänkö huomenna yhdessä lenkille koirien kaa ja lupasin niin tulee tehtyä kunnon lenkki! Äiti lupas vahtia vauvaa sen aikaa niin saan ottaa ton esikoisen mukaan :)

Tänään olen pitänyt tiukan linjan syömisissä ja tein sosekeittio, nami :p Täytyy pitää nyt pari tällaista "paastopäivää" et saa sen syöpöttelyn loppumaan! Sit taas jaksaa olla kevyemmällä linjalla!

Meillä taitaa olla LINNEAN kans vähän huono viikko...? Tappelin tänään ukon kans ihan tyhmästä asiasta aamulla ja se lähti ovet paukkuen töihin... Saa nähdä tuleeko kotiin :headwall: Jos se on leppynyt niin kerron et koira on ulkoilutettu ettei sen tarvi lähtee sen kans mut jos on inhottava mulle niin menköön viemään koiraa sitten! Siinähän p*skattaa sitä vaikka koko yön turhaan :LOL: Ei vaan, en mäkään nyt niin inhottava ole... Tyhmintä on se et me ei oikeasti IKINÄ tapella ja nyt ollaan otettu yhteen viikon sisällä kahdesti!!!! \|O Ja kaikki vaan siitä et se loukkaantuu kaikesta mitä huomautan sille - kuka meillä se nainen oikein on? :\|

Molemmat muksut nukkuu... Tyttö nukkui taas heräämättä yöllä 10 tuntia, aika hyvin kaks kuiselta. Ens yönä ei varmaan nuku kun on nukkunut koko illan. Meen nyt tuli kuumaan nautinto suihkuun ja sit meen nukkuun!

Voitasi muuten tehdä KIPINÄTTÄREN sokeriton helmikuuidean pohjalta sellasia tavoteviikkoja et esim. olis aina viikko niin ettei syötäis ollenkaan suklaata, yks viikko ilman keksejä, yks viikko ilman roskaruokaa yms. Ei mitään liian sitovaa kun mun mielestä mulle ainakin kokonainen sokeriton kuukausi on liian vaikeaa, mut sellainen yks viikko aina jotakin vois olla hauskaa...? mitä mieltä ootte? Voitais alottaa joku systeemi heti ensviikolla!
 
Toi viikko juttu on ihan mahtava! Loistava idea kertakaikkiaan =)
Mä pidän silti tän sokerittoman kuun , mutta olen kyllä tossa mukana. Söin muuten just kaks kauraleipää kalkkunalla vaikka olin jo aiemmin syönyt ruisleipää kalkkunalla ja mansikka kalinkan (juu ei oo kevyt jogurtti mutku oli puoleenhintaan) ja vimpan suklaanpalankin söin ja se loppulevy huutaa tuolla mua ja tästä tulee vaikeempaa kun luulin *huoh*.

Muuten voisko olla että champion, sun mies tuntee ittensä vähän ulkopuoliseksi. Kun on esikko ja vauva ja kuntosali ja sun elämässä on yhtäkkiä paljon muutakin kun vaan hän? Ihan vaan ehdotus :/
 
Champion harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 20:46 Kipinätär kirjoitti:
Muuten voisko olla että champion, sun mies tuntee ittensä vähän ulkopuoliseksi. Kun on esikko ja vauva ja kuntosali ja sun elämässä on yhtäkkiä paljon muutakin kun vaan hän? Ihan vaan ehdotus :/
NMyt kun otit asian esille ja ajattelen tarkemmin niin paljon mahdllista et asia on noin :ashamed: Eipä tässä paljon ole parisuhteelle jäänyt aikaa kun jos vauva tai esikko ei roiku sylissä niin sit menen mieluummin nukkuun tai istun tässä koneella niin saa ajatukset pois kotielämästä hetkeks ja nyt tosiaan kun aloin vielä ton salilla käynnin niin oon sit vielä pois kotookin... Täytyy varmaan yrittää olla kiltti sille kun se on herkässä mielentilassa synnytyksen jälkeen :whistle:

En ole sortunut vieläkään vaikka on jäätelöä kaapissa :) :p Ajattelin olla kiltti ja säästää sen palan sieltä tolle ukolle jos se nyt suvaitsis saapua kotiin... Enkä ole juonut suklaakastiketta jääkaapista vaikka sekin kävi mielessä (epätoivolla ei ole rajoja kun himo liittyy suklaaseen) :LOL:
 
Iiihanaa, myö piästään muuttaa kaksiosta kolmioon kahden viikon sisällä!! Tilaa tulee 15 ja PUOL neliöö eelleen ja kakaran kamat saa oman huoneen;) Kylläpä oli noppeeta toimitaa tätilöillä ko maanantaina jätettiin hakemus ja jo tännään kämpän antovat.Jihuu!!! Keikki aggret saap purettua siihen moppaukseen ja kaappiapinointiin rätin kans ja se kaikki kaman roudaaminen... Ai ai... Vaan siis miehä pomona vuan lähinnä oun noissa Rankoissa hommissa ja sormella osottelen minne ukot kantaap kamoja, mut silti - saammie siivota sentään:)
Ps:tänään lounaana tonnikalasalaattia ja pääruokana einespitsa kuorrutettuna tonnikalalla ja iltapalaks jäätelöö 100grammaa. (ihme ko en siihennii survonu tonnikalaa :kieh: )
Voikke hyvin, laihtukkee ni mie lihon;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 22:19 Champion harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 20:46 Kipinätär kirjoitti:
Muuten voisko olla että champion, sun mies tuntee ittensä vähän ulkopuoliseksi. Kun on esikko ja vauva ja kuntosali ja sun elämässä on yhtäkkiä paljon muutakin kun vaan hän? Ihan vaan ehdotus :/
NMyt kun otit asian esille ja ajattelen tarkemmin niin paljon mahdllista et asia on noin :ashamed: Eipä tässä paljon ole parisuhteelle jäänyt aikaa kun jos vauva tai esikko ei roiku sylissä niin sit menen mieluummin nukkuun tai istun tässä koneella niin saa ajatukset pois kotielämästä hetkeks ja nyt tosiaan kun aloin vielä ton salilla käynnin niin oon sit vielä pois kotookin... Täytyy varmaan yrittää olla kiltti sille kun se on herkässä mielentilassa synnytyksen jälkeen :whistle:

En ole sortunut vieläkään vaikka on jäätelöä kaapissa :) :p Ajattelin olla kiltti ja säästää sen palan sieltä tolle ukolle jos se nyt suvaitsis saapua kotiin... Enkä ole juonut suklaakastiketta jääkaapista vaikka sekin kävi mielessä (epätoivolla ei ole rajoja kun himo liittyy suklaaseen) :LOL:
Mä söin ne suklaat KAIKKI eilen illalla :ashamed: \|O \|O \|O
En sitten ollutkaan iso ja vahva vaan pelkästään iso :eek:

No ei masennuta, vaan hävetään ja tästä eteenpäin. Onneks sorruin illalla niin nyt ei oo koko päivä sitä hällä väliä kun kerran meni jo närppimistä.

Juu miehet on herkkiä synnytyksen jälkeen, se on aika raskasta puuhaa se synnyttäminen, mitä et varmaan tiennykään :whistle:
Ja ei olis muuten tullut mieleen mutta en itte huomaa tota miestäni tarpeeks, tarttis varmaan tehrä jottai sillekin asialle :\| Kyl on taas vakava aamu, no 160g suklaata ilman "lupaa" vetää kenet vaan vakavaksi :x

pirpizille onnea uuteen kotiin, älä rasita massua :wave:
 
linnea 75
mie voin tulla mukaan suklaattomaan vuoteen! :D se on niitä bonuksia, kun imettää maitoallergista lasta... siis tää koskee maitosuklaata *menee imeskelemään jotain kaakaojauhetta*

pitää lukea kohta tarkemmin teitin tunnustukset, nyt syömään kakkua, kun mummilla merkkipäivät :wave:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 06:53 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 22:19 Champion harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 20:46 Kipinätär kirjoitti:
Muuten voisko olla että champion, sun mies tuntee ittensä vähän ulkopuoliseksi. Kun on esikko ja vauva ja kuntosali ja sun elämässä on yhtäkkiä paljon muutakin kun vaan hän? Ihan vaan ehdotus :/
NMyt kun otit asian esille ja ajattelen tarkemmin niin paljon mahdllista et asia on noin :ashamed: Eipä tässä paljon ole parisuhteelle jäänyt aikaa kun jos vauva tai esikko ei roiku sylissä niin sit menen mieluummin nukkuun tai istun tässä koneella niin saa ajatukset pois kotielämästä hetkeks ja nyt tosiaan kun aloin vielä ton salilla käynnin niin oon sit vielä pois kotookin... Täytyy varmaan yrittää olla kiltti sille kun se on herkässä mielentilassa synnytyksen jälkeen :whistle:

En ole sortunut vieläkään vaikka on jäätelöä kaapissa :) :p Ajattelin olla kiltti ja säästää sen palan sieltä tolle ukolle jos se nyt suvaitsis saapua kotiin... Enkä ole juonut suklaakastiketta jääkaapista vaikka sekin kävi mielessä (epätoivolla ei ole rajoja kun himo liittyy suklaaseen) :LOL:
Mä söin ne suklaat KAIKKI eilen illalla :ashamed: \|O \|O \|O
En sitten ollutkaan iso ja vahva vaan pelkästään iso :eek:

No ei masennuta, vaan hävetään ja tästä eteenpäin. Onneks sorruin illalla niin nyt ei oo koko päivä sitä hällä väliä kun kerran meni jo närppimistä.

Juu miehet on herkkiä synnytyksen jälkeen, se on aika raskasta puuhaa se synnyttäminen, mitä et varmaan tiennykään :whistle:
Ja ei olis muuten tullut mieleen mutta en itte huomaa tota miestäni tarpeeks, tarttis varmaan tehrä jottai sillekin asialle :\| Kyl on taas vakava aamu, no 160g suklaata ilman "lupaa" vetää kenet vaan vakavaksi :x

pirpizille onnea uuteen kotiin, älä rasita massua :wave:

:LOL:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 06:53 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 22:19 Champion harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 20:46 Kipinätär kirjoitti:
Muuten voisko olla että champion, sun mies tuntee ittensä vähän ulkopuoliseksi. Kun on esikko ja vauva ja kuntosali ja sun elämässä on yhtäkkiä paljon muutakin kun vaan hän? Ihan vaan ehdotus :/
NMyt kun otit asian esille ja ajattelen tarkemmin niin paljon mahdllista et asia on noin :ashamed: Eipä tässä paljon ole parisuhteelle jäänyt aikaa kun jos vauva tai esikko ei roiku sylissä niin sit menen mieluummin nukkuun tai istun tässä koneella niin saa ajatukset pois kotielämästä hetkeks ja nyt tosiaan kun aloin vielä ton salilla käynnin niin oon sit vielä pois kotookin... Täytyy varmaan yrittää olla kiltti sille kun se on herkässä mielentilassa synnytyksen jälkeen :whistle:

En ole sortunut vieläkään vaikka on jäätelöä kaapissa :) :p Ajattelin olla kiltti ja säästää sen palan sieltä tolle ukolle jos se nyt suvaitsis saapua kotiin... Enkä ole juonut suklaakastiketta jääkaapista vaikka sekin kävi mielessä (epätoivolla ei ole rajoja kun himo liittyy suklaaseen) :LOL:
Mä söin ne suklaat KAIKKI eilen illalla :ashamed: \|O \|O \|O
En sitten ollutkaan iso ja vahva vaan pelkästään iso :eek:

No ei masennuta, vaan hävetään ja tästä eteenpäin. Onneks sorruin illalla niin nyt ei oo koko päivä sitä hällä väliä kun kerran meni jo närppimistä.

Juu miehet on herkkiä synnytyksen jälkeen, se on aika raskasta puuhaa se synnyttäminen, mitä et varmaan tiennykään :whistle:
Ja ei olis muuten tullut mieleen mutta en itte huomaa tota miestäni tarpeeks, tarttis varmaan tehrä jottai sillekin asialle :\| Kyl on taas vakava aamu, no 160g suklaata ilman "lupaa" vetää kenet vaan vakavaksi :x

pirpizille onnea uuteen kotiin, älä rasita massua :wave:

:LOL:
 
Ihana lukea että täällä on muillakin ongelmia! Mulla kyllä sujuu miehen kanssa, mutta tuo esikoinen... VOI JEESUS!!!! Se on ollu AIVAN MAHDOTON koko tän viikon. Siis niin täynnä jotain pyhää vihaa ja kiukkua, etten edes tajua?! (Ikää oli siis 1 v 4 kk) Poskihampaita pukkaa, kyllä se varmaan sattuu, mutta SILTI! Ihan älytöntä. Tänään päätin aamulla että EN MENETÄ SEN KANSSA HERMOJA vaikka se tekis mitä, ja aika hyvin on onnistunut... Eilen ja toissapäivänä täällä olikin ihan täys living hell. :eek: \|O \|O :whistle: \|O :x :$ :/ \|O \|O (Joko riitti?!)

Syömiset on silti menneet ok. Ihme kyllä! Yleensä tällasissa tilanteissa sitä tulee hipsittyä joka välissä syömään "jotain pientä".

Mä en aio osallistua teidän herkuttomaan helmikuuhun, sori vaan. :D Eikäkö kattokaas ku on siskon pojan synttäritkin kohta ja ja ja... ;) Eikä nuo herkut (siis sokeriset sellaiset) itse asiassa oo olleet niin kovia kiusauksia viime aikoina, oon saanut pidettyy itteni kurissa. Eli jos nyt helmikuun aikana muutaman keksin tai jätskin suuhuni nakkaan, niin menkööt.

Täyttä omaa napaa vaan tänään. Sori. Pakko aatella vaan itteensä välillä (kun nuo kiljuhanhet vihdoin nukkuu!!!). :D
 
hei mä kuulin jotain ihan kamalaa... arvatkaa kuinka pitkälle 90kg naisen pitää kävellä vauhdilla 5km/h jos haluaa polttaa YHDEN fatserin suklaalevyn.................................................................................................................................................................................................
45 KILOMETRIÄ!!! \|O \|O \|O \|O \|O
SIIS OIKEESTI 45 kilsaa
että siitä vaan, syömään juu eikä tartte yhtään olla huono omatunto, 8 kertaa vielä aamulenkki niin olen polttanut ne eiliset :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 13:40 Seltsu kirjoitti:
Ihana lukea että täällä on muillakin ongelmia! Mulla kyllä sujuu miehen kanssa, mutta tuo esikoinen... VOI JEESUS!!!! Se on ollu AIVAN MAHDOTON koko tän viikon. Siis niin täynnä jotain pyhää vihaa ja kiukkua, etten edes tajua?! (Ikää oli siis 1 v 4 kk) Poskihampaita pukkaa, kyllä se varmaan sattuu, mutta SILTI! Ihan älytöntä. Tänään päätin aamulla että EN MENETÄ SEN KANSSA HERMOJA vaikka se tekis mitä, ja aika hyvin on onnistunut... Eilen ja toissapäivänä täällä olikin ihan täys living hell. :eek: \|O \|O :whistle: \|O :x :$ :/ \|O \|O (Joko riitti?!)

Syömiset on silti menneet ok. Ihme kyllä! Yleensä tällasissa tilanteissa sitä tulee hipsittyä joka välissä syömään "jotain pientä".

Mä en aio osallistua teidän herkuttomaan helmikuuhun, sori vaan. :D Eikäkö kattokaas ku on siskon pojan synttäritkin kohta ja ja ja... ;) Eikä nuo herkut (siis sokeriset sellaiset) itse asiassa oo olleet niin kovia kiusauksia viime aikoina, oon saanut pidettyy itteni kurissa. Eli jos nyt helmikuun aikana muutaman keksin tai jätskin suuhuni nakkaan, niin menkööt.

Täyttä omaa napaa vaan tänään. Sori. Pakko aatella vaan itteensä välillä (kun nuo kiljuhanhet vihdoin nukkuu!!!). :D
*näyttää kieltä*

;) :D

 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 14:22 Kipinätär kirjoitti:
hei mä kuulin jotain ihan kamalaa... arvatkaa kuinka pitkälle 90kg naisen pitää kävellä vauhdilla 5km/h jos haluaa polttaa YHDEN fatserin suklaalevyn.................................................................................................................................................................................................
45 KILOMETRIÄ!!! \|O \|O \|O \|O \|O
SIIS OIKEESTI 45 kilsaa
että siitä vaan, syömään juu eikä tartte yhtään olla huono omatunto, 8 kertaa vielä aamulenkki niin olen polttanut ne eiliset :x
niin.eiks jossain suklaati rasiassa ole 1200kcal? paljos siinä sinisessä? hei, kenenkään ei tarvii tän varjolla lähtee kauppaan sitä ostamaan.

tiättekö, että täällä tää näyttöruutu sekoilee ihan psykedeelisesti.
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 13:40 Seltsu kirjoitti:
Ihana lukea että täällä on muillakin ongelmia! Mulla kyllä sujuu miehen kanssa, mutta tuo esikoinen... VOI JEESUS!!!! Se on ollu AIVAN MAHDOTON koko tän viikon. Siis niin täynnä jotain pyhää vihaa ja kiukkua, etten edes tajua?! (Ikää oli siis 1 v 4 kk) Poskihampaita pukkaa, kyllä se varmaan sattuu, mutta SILTI! Ihan älytöntä. Tänään päätin aamulla että EN MENETÄ SEN KANSSA HERMOJA vaikka se tekis mitä, ja aika hyvin on onnistunut... Eilen ja toissapäivänä täällä olikin ihan täys living hell. :eek: \|O \|O :whistle: \|O :x :$ :/ \|O \|O (Joko riitti?!)
mustis, uhmis, mustis, uhmis.... :hug:

sanoin miehelle: "hae miulle puolikas lasi vattukeittoa". toi piripintatuopillisen (0,5l) :eek: nyt kärkkyy, et juon sen, jotta pääsisi koneelle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 21:07 linnea 75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 14:22 Kipinätär kirjoitti:
hei mä kuulin jotain ihan kamalaa... arvatkaa kuinka pitkälle 90kg naisen pitää kävellä vauhdilla 5km/h jos haluaa polttaa YHDEN fatserin suklaalevyn.................................................................................................................................................................................................
45 KILOMETRIÄ!!! \|O \|O \|O \|O \|O
SIIS OIKEESTI 45 kilsaa
että siitä vaan, syömään juu eikä tartte yhtään olla huono omatunto, 8 kertaa vielä aamulenkki niin olen polttanut ne eiliset :x
niin.eiks jossain suklaati rasiassa ole 1200kcal? paljos siinä sinisessä? hei, kenenkään ei tarvii tän varjolla lähtee kauppaan sitä ostamaan.

tiättekö, että täällä tää näyttöruutu sekoilee ihan psykedeelisesti.
Tässä oli kyse just äffän sinisestä... Painovartijoitten tieto toi 45km. Kuulin muuten yhdeltä tän vuoden onnistuja kandidaatilta ;) Mää tunnen julkun mää tunnen julkun *tanssii* ( On muuten kestovaippailija :D )

Jahas mahtaakohan se mun personaltreineri odotella mua jo lenkille. Ihanaa kun on joku kenen kanssa lenkkeillä. Muuten ei tulis kyllä lähdettyä. Nyttenkään ei pätkääkään kiinnostais mutta laitoin heti aamusta viestin että olen tulossa nii en voi perua :D

Huomenta kaikki :wave:
 
haavis
Moi!

Mulla olis kamalasti kysymistä teiltä "ammattilaisilta" siis diabeteksestä. Tässä nimittäin kovasti haaveillaan esikoisesta ja pillerit on tarkoitus lopettaa kun nyt otan viimeisen ensi maanantaina. Eli asiaan. Äidilläni on tyypin 2 diabetes ja siskollani tyypin 1. Itselläni arvot ovat kummalliset jo nyt ilman raskautta. Sokerinrasitus tehty kaksi kertaa. Ekalla kerralla kolmen tunnin ja tokalla kerralla viiden tunnin testi.

1 kerta:
Paasto: 4.3 Hyvä
Toka ja kolmas mittaus nousussa, mutta viimeinen mittaus oli jo 11,1! (olen ymmärtänyt että toisen mittauksen pitäisi olla korkein ja viimeisen olla jo laskussa... No ei mulla!

2 kerta:
Taas paasto erinomainen, arvot nousi tasaisesti, oli ylimmillään reilun 10 ja viimeinen mittaus jo 3,1... Heikohko olo...

Kummallakaan kerralla ei minkäänlaisia ohjeita, ei seurantaa, ei mitään! Lääkäri sanoi vain, että kysy siskolta neuvoja syömiseen, hän tietää!

Tunnistan sokerin laskun ja nousun olosta. Yksi päivä töissä ennen ruokkista oli jo niin matalalla sokerit, että pukkasi kylmän hien pintaa, kädet ja jalat tärisi... Hain taukohuoneesta sokerinpalan suuhun... Herään myös joskus öisin huonoon oloon ja pakko käydä syömässä jotain...

Miten todennäköistä on, että selviän mahdollisesta raskaudesta ilman rd:tä? Kai ne mua seuraa, edes silloin?!?

Niin ja olen 164 ja 74kg ja paikkareissa tällä hetkellä. Laihdutus varsinaisesti loppuu jos/kun plussa tulee, mutta terveellisestihän voi silti syödä!
 
linnea ähkyssään
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 14:30 haavis kirjoitti:
Moi!

Mulla olis kamalasti kysymistä teiltä "ammattilaisilta" siis diabeteksestä. Tässä nimittäin kovasti haaveillaan esikoisesta ja pillerit on tarkoitus lopettaa kun nyt otan viimeisen ensi maanantaina. Eli asiaan. Äidilläni on tyypin 2 diabetes ja siskollani tyypin 1. Itselläni arvot ovat kummalliset jo nyt ilman raskautta. Sokerinrasitus tehty kaksi kertaa. Ekalla kerralla kolmen tunnin ja tokalla kerralla viiden tunnin testi.

1 kerta:
Paasto: 4.3 Hyvä
Toka ja kolmas mittaus nousussa, mutta viimeinen mittaus oli jo 11,1! (olen ymmärtänyt että toisen mittauksen pitäisi olla korkein ja viimeisen olla jo laskussa... No ei mulla!

2 kerta:
Taas paasto erinomainen, arvot nousi tasaisesti, oli ylimmillään reilun 10 ja viimeinen mittaus jo 3,1... Heikohko olo...

Kummallakaan kerralla ei minkäänlaisia ohjeita, ei seurantaa, ei mitään! Lääkäri sanoi vain, että kysy siskolta neuvoja syömiseen, hän tietää!

Tunnistan sokerin laskun ja nousun olosta. Yksi päivä töissä ennen ruokkista oli jo niin matalalla sokerit, että pukkasi kylmän hien pintaa, kädet ja jalat tärisi... Hain taukohuoneesta sokerinpalan suuhun... Herään myös joskus öisin huonoon oloon ja pakko käydä syömässä jotain...

Miten todennäköistä on, että selviän mahdollisesta raskaudesta ilman rd:tä? Kai ne mua seuraa, edes silloin?!?

Niin ja olen 164 ja 74kg ja paikkareissa tällä hetkellä. Laihdutus varsinaisesti loppuu jos/kun plussa tulee, mutta terveellisestihän voi silti syödä!
joo ja myö tsemppaamme sinua! VAADI neuvolasta ohjeita!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 13:00 linnea75 kirjoitti:
mittees täällä nyt näin hiljaista lykkäs? huhhuu?
haaviskell viel, et ohjeita jaamme, kun Sinut seuraamme saamme. siis neuvolasta seurantaa vaatikaamme, jos testissä kärähtämäämme :whistle:

ja kuulkee, luin vanhasta lehdestä, jotta ahkeralla askeltamisella tai muulla äheltämisellä laskee rd:n riski 65 prossoo!
 

Yhteistyössä