SOKERIKLUBI

Pirpiz lurkkii
Runoilija iski jälleen....Linnea, hanki se kirikone ja piilopirtti ja ssäässstä meitä rasssukoita \|O
NOooo..Eipäs sentään, mulla vaan ei taaskaan oo mitn asiaa, ni pitää päätä aukoa;) Odottelen täs et muksu herää ja pääsen laittaa pitsaa.. VIERAILLE siis se pitsa ja loput mulle :p
Tonnikalaa...
PUOLIKILOAPAINOATULLUKAHDESSAVIIKOSSA \|O
hihi, hullu en ou :whistle:
23+2(kai)
 
linnea ähkyssään
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 13:47 Pirpiz lurkkii kirjoitti:
Runoilija iski jälleen....Linnea, hanki se kirikone ja piilopirtti ja ssäässstä meitä rasssukoita \|O
NOooo..Eipäs sentään, mulla vaan ei taaskaan oo mitn asiaa, ni pitää päätä aukoa;) Odottelen täs et muksu herää ja pääsen laittaa pitsaa.. VIERAILLE siis se pitsa ja loput mulle :p
Tonnikalaa...
PUOLIKILOAPAINOATULLUKAHDESSAVIIKOSSA \|O
hihi, hullu en ou :whistle:
23+2(kai)
mikä ihmeen kirikone?
 
Moooi :wave:
Henkissä.

En muista kuumeilijan nimeä (anteeksi), mutta kun plussaat kerro neuvolassa tilanteesi, pääset tod.näk. nopeammin sokerirasitustestiin. Muuten se painovartijoiden ohjelma on kai hyvä , kunhan noudatat lautasmallia, jätät vaaleat höhhöjauhot pois ja syöt täysjyvä leipää, tummaa riisiä jne. Muista kasvikset. Rasvattomia tuotteita ja ei sitä sokeria... Säännölliset RUOKA-AJAT joista pidetään kiinni. Pää ruokia ei saa korvata napostelulla... (Hyvä täällä saarnata kun ei itsekään pidä noista kunnolla kiinni :/ )

Linnealla on runosuoni... Mulla on ystävä joka menee töihin liikelahjoja valmistavaan yritykseen, mitä jos saatais halvalla t-paidat? Vaaleenpunaset jossa vaikka lilalla selässä nimi ja edessä sokeriklubi? Joo mä haikailen sitä tapaamista... Olis kiva muisto sitten tollanen t-paita... (missä sitäkään sitte käyttäis :ashamed: )

Mun personaltreineri on tiukkana ja kieltää namit viikonlopulta \|O
:wave: :wave: :wave: Kuullaan taas :wave: :wave: :wave:
 
Champion harmaana
MÄ OON MÄSSÄNNYT IHAN KAMALASTI!!!!!!!!!!!!!! \|O :ashamed: :snotty: :eek: :( :kieh:

Eilenkin ostettiin suklaata, sit mentiin mäkkäriin ja sit juotiin kaljaa ja syötiin sipsejä ja sit vielä haettiin makuunista karkkia isot säkit! Tänään olin kiltisti kunnes iski ilta :whistle: Mies yötöissä, esikko mummullansa yötä ja mä katselin onnen varjot ellun ton neitin kans ja söin suklaata ja vähän noita #&%£$!* sipsejä ja sitten melkein pussillisen maissinaksuja (tosin ne ei onneks ole niin pahoja kun sipsit) :whistle: Kamalaa... En uskalla käydä vaa´ alla maanantaina ja tää on ihan varmalti sen uuden vaa´an syytä! Sen läsnäolo tekee mulle mielitekoja... :/

:snotty: Ainahan on pakko olla joku syypää ja mä ite se en tietenkään ole :LOL:

Mutta olen käynyt kuntosalilla ja en varmaan pääse huomenna sängystä ylös! Aamulla TÄYTYY ryhdistäytyä ja alottaa syömisten tarkkailu! :headwall:
 
pikkuviikinki
moips taas pitkästä aikaa!!
en ole taaskaan ehtinyt aikoihin käydä antamassa tilanne raporttia, mutta: paino on pudonnut 66kg ja olo on todella mahtava =) , vielä olis se 11kg ainakin pudotettavana.

minä olen tässä harkinnut mahan muokkaamista ja rasvaimua ,samalla saisin pois nuo kamalat raskausarvet,
mulla maha nahka roikkuu inhottavasti , eikä sitä tule ikinä saamaan pois ilman leikkausta. :/
rahat pitäis vaan löytää jostain siihen.

minä olen ollut niin loppu kotona 3 pienen lapsen kanssa että ajattelin hakea tarhapaikkaa esikolle 4v ja keskimmäiselle 2v ens syksyksi ja jäädä kotiin kuopuksen kanssa, onko teistä halveksittava teko???
minä en vaan enää JAKSA!!!!!!! :'( :( .
 
linnea 75
kipsu :hug:

champ, miekiin sorruin eilen sipseihin ja karkkiin :ashamed: hitto! mie haluan jonneenii anonyymeihin nakertajiin, kun tuntuu, et ruoka on liian top tenissä tässä miun pienessä ja vaatimattomassa maailmankaikkeudessa.

pikkuviikinki, ei ole halveksittavaa! :hug: mie tein saman hommelin ja kiskasin sit taas kotiin takas, kun ei ollut enää siitä hoidasta sanottavammin hyötyä. ja hei, miul vaan kaksi tenavaa.

pirpitz, älysin sen kirikoneen eilen illalla kello 21. ei mennyt kauaa. ja piilopirttiin en lähe! :kieh: *huitoo nyrkeillä ilmaa* ;)
 
Moi kaikki :wave:

Hoitoon vaan muksut, jos tuntuu ittestä pahalta niin sitten puoleen päivään, siinä neljässä tunnissa kerkee kummasti vaikka mitä ja tulee rytmiä elämään... muksutkin nukkuu hyvin päikkärit kun on saanu terhassa touhuta... Äidin jaksaminen voi olla pienestäkin lepohetkestä kiinni. Parempi kuitenkin se virkeä äiti...

Paino vielä ok. Kurkku kipeä. Lasten liikunnan ihmemaassa oltiin ja pojat paino tunnin ihan täysillä IHANAA että tollanen paikka on!

Mäkin saan sitten kebua jos muutkin saa herkkuja... \|O

ketä pelottaa aamun punnitus, nosytaa käden ylös :wave:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 18:02 Kipinätär kirjoitti:
Moi kaikki :wave:

Hoitoon vaan muksut, jos tuntuu ittestä pahalta niin sitten puoleen päivään, siinä neljässä tunnissa kerkee kummasti vaikka mitä ja tulee rytmiä elämään... muksutkin nukkuu hyvin päikkärit kun on saanu terhassa touhuta... Äidin jaksaminen voi olla pienestäkin lepohetkestä kiinni. Parempi kuitenkin se virkeä äiti...

Paino vielä ok. Kurkku kipeä. Lasten liikunnan ihmemaassa oltiin ja pojat paino tunnin ihan täysillä IHANAA että tollanen paikka on!

Mäkin saan sitten kebua jos muutkin saa herkkuja... \|O

ketä pelottaa aamun punnitus, nosytaa käden ylös :wave:
:wave: no ei. yritän olla syömättä kymmentä porkkanaa ja viittä leipää ja kolme jogurttia, kun alkaa kummasti mahaa sattua... ai, ei, ei mulla mitään syömishäiriöö oo *tähän semmoinen vislaus-hymiö*.

mut luin painonvartijoista, et joku nainen oli laihduttuaan ekat pari vuotta nakertanu kaikkia kasviksia tms. kun on tottunut mättämään, niin kunhan sit jotain. sit se oli kuulemma loppunu. mie yritän todella nyt olla nakertamatta, kun ei noista mahakivuista mitään iloa ole, vaikka ruoka olisikin nollakalorii. se on se hemmetin sissäinen syöjätär-mummeli taas...

kipsu tiiät sie mitä? tää ei nyt koske vaan tota viestiä vaan yleensä;

sust on tulluu, urheiluhulluu... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 19:34 linnea 75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 18:02 Kipinätär kirjoitti:
Moi kaikki :wave:

Hoitoon vaan muksut, jos tuntuu ittestä pahalta niin sitten puoleen päivään, siinä neljässä tunnissa kerkee kummasti vaikka mitä ja tulee rytmiä elämään... muksutkin nukkuu hyvin päikkärit kun on saanu terhassa touhuta... Äidin jaksaminen voi olla pienestäkin lepohetkestä kiinni. Parempi kuitenkin se virkeä äiti...

Paino vielä ok. Kurkku kipeä. Lasten liikunnan ihmemaassa oltiin ja pojat paino tunnin ihan täysillä IHANAA että tollanen paikka on!

Mäkin saan sitten kebua jos muutkin saa herkkuja... \|O

ketä pelottaa aamun punnitus, nosytaa käden ylös :wave:
:wave: no ei. yritän olla syömättä kymmentä porkkanaa ja viittä leipää ja kolme jogurttia, kun alkaa kummasti mahaa sattua... ai, ei, ei mulla mitään syömishäiriöö oo *tähän semmoinen vislaus-hymiö*.

mut luin painonvartijoista, et joku nainen oli laihduttuaan ekat pari vuotta nakertanu kaikkia kasviksia tms. kun on tottunut mättämään, niin kunhan sit jotain. sit se oli kuulemma loppunu. mie yritän todella nyt olla nakertamatta, kun ei noista mahakivuista mitään iloa ole, vaikka ruoka olisikin nollakalorii. se on se hemmetin sissäinen syöjätär-mummeli taas...

kipsu tiiät sie mitä? tää ei nyt koske vaan tota viestiä vaan yleensä;

sust on tulluu, urheiluhulluu... :D
:eek: Apua! sille tarttee tehrä jottai :eek:
Siäl on kovasti paljo pakkast ja mää en pääse viire kilsa lenkil \|O
No sovittiin että mennään ainakin se kolme kilsaa...

Sit seuraa maanantai raportti: Vaaka (tässävaiheessa täytyy huomauttaa että kyseessä on siis mun vaaka joka näyttää sen kilon enemmän kun se neuvolan kalibroitu vaaka) näytti aamulla alle 95kg. (sehän näytti tossa suklaitten jälkeen 96) Ai et kun mä oon hoikka... näättekste? :LOL:

No tästä se alkaa

Eiks, klamydiallakin oo urheiluhullu biisi, nyt soi päässä toi eppujen, mikä sekään ei oo huono... Klamydialta tulee mieleen vaan jumalattoman iso lokki joka paskantaa ja lähden himaan... Joo ja nyt sitten se tiktakin häiritsen sinua, et ymmärrä minua... Kuka on heränny liian aikasin :D
 
Champion harmaana
:ashamed: :ashamed: :ashamed: \|O Olen elossa... Uusi vaaka EI OLE kiva :eek: Näyttää nyt kilon 900g enemmän kun vanha vaaka... Eli olis uuden mukaan noussut ja vanhan mukaan pysynyt samana...?!? Mut rupean nyt laskemaan uuden vaa´an mukaan eli paino siis tänään 91,9kg... Nyt tarttis lähtee mummille ja yrittää olla syömättä kaikkia niitä herkkuja mitä se tarjoo :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 17:22 Champion harmaana kirjoitti:
:ashamed: :ashamed: :ashamed: \|O Olen elossa... Uusi vaaka EI OLE kiva :eek: Näyttää nyt kilon 900g enemmän kun vanha vaaka... Eli olis uuden mukaan noussut ja vanhan mukaan pysynyt samana...?!? Mut rupean nyt laskemaan uuden vaa´an mukaan eli paino siis tänään 91,9kg... Nyt tarttis lähtee mummille ja yrittää olla syömättä kaikkia niitä herkkuja mitä se tarjoo :whistle:
:hug:
SE ON IHAN KAKKA VAAKA :eek:

:wave:
 
Måndagrapport!

Paino tippunut 2 viikossa 1,8 kiloa eli nyt painan 72,7 kg!! Jihaaaa!!! Vyötärönympärys pysynyt samana (olin kyllä just mittausta ennen syönyt ihan järjettömästi) ja reiden ympärys pienentynyt ööh puolella sentillä. :LOL: Mutta siis hienosti sujuu.

Kuopus-raukalla on yskä! Kävin sen kanssa tänään tohtorilla, ja määrättiin Ventolinea helpottamaan oloa. Kamalaa rykimistä! Kuumetta ei oo ollut. Väsyneempi on silti, maitoakaan ei mee ihan samaan tahtiin ku ennen mutta tarpeeks silti. Hyväntuulinen on edelleen. Toivotaan että helpottais pian.

Kipsullakin siellä oli toipilas. Paranemisia sinne suuntaan. Taitaa tuota p*skatautia olla liikkeellä oikein tosissaan, siskon lapset sitä myös kuuluivat potevan. Ooksä muuten Raumalta kotosi?

Champpikselle temppiä kökkövaa'an kanssa. Kyllä se siitä.

Ja muillekin heippa! Sori, olin taas laiska enkä jaksa kirjottaa enempää. :ashamed:
 
tervehdys...
paino pysyny samassa.. kai.. ainakin eilen oli vielä sen 71,6..
tänään oli neuvola, ei mitään erikoista. saatiin sit ihan neuvolan sota-ajan laitteella ne sydän-äänet kuulumaan :heart:
ja kun täti niitä etsiskeli kyselin et mites haittaako tää maha (esim ultrassahan sanotaan et huonommin löytää esim mittoja jos kovin ylipainonen..) täti siihen et ei tuo nyt mitään haittaa, mut jos on rasvaa siinä edessä ni se voi vaikuttaa.. eli mun rönsy-lölly-maha on nyt sit tästeden rasvaton =) tai voihan sitä aina toivoa =)

mitä mieltä muuten talk muruista? täysjyvämuroja.
kcal 300/100g
prot 12,3
hiilari 54,4
josta sokereita 1,5g
rasvaa 4

ja kuitua 20g/100g

kuullostaa ainaki paremmalta musta ku esim spesial k täysjyvä mitä ukko syö. siinä sokereita yli 17g..
onhan tossa sit enempi rasvaa mut..
eli viittiskö tolla välillä korvata esim puuron.. saanu sydänmerkinki ja vähäsuolanen ja lisäaineeton.. vois melkeen pojullekki maistattaa..
 
Argh \|O Valvotin tyttöä koko illan ja sainkin sen nukkumaan jo kymmeneltä ja nyt sit se päätti herätä valvottaan mua kuitenkin! Mun kohtalo on näemmä valvoa kaikki yöt :'( Olin jo hetken niin onnellinen kun luulin et olisin saanut nukkua yöni kerrankin kunnolla mut ei niin ei... Ja tietty vaikka sänkyyn menin jo vaille puolen yön niin en tietty saanut unta kun unirytmi on ihan sekasin!

Päivä meni upeasti pisteillä ja sit tuli tosiaan yöherätys ja nälkä iski... Söin noita "riittoraffeleita" (samoja oon vetänyt perjantaista asti ja niitä jäi vieläkin!), neljä kananugettia, yhden ruisleivän ja lasillisen mehua, eli tosi upeasti yli pisteiden :ashamed: Tylsää... Nukkuiskohan toi tyttö jos kalauttas sitä tissillä päähän niin lähtis taju? :LOL:

No hyviä öitä teille jotka nukutte tähän aikaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 02:11 Champion kirjoitti:
Argh \|O Valvotin tyttöä koko illan ja sainkin sen nukkumaan jo kymmeneltä ja nyt sit se päätti herätä valvottaan mua kuitenkin! Mun kohtalo on näemmä valvoa kaikki yöt :'( Olin jo hetken niin onnellinen kun luulin et olisin saanut nukkua yöni kerrankin kunnolla mut ei niin ei... Ja tietty vaikka sänkyyn menin jo vaille puolen yön niin en tietty saanut unta kun unirytmi on ihan sekasin!

Päivä meni upeasti pisteillä ja sit tuli tosiaan yöherätys ja nälkä iski... Söin noita "riittoraffeleita" (samoja oon vetänyt perjantaista asti ja niitä jäi vieläkin!), neljä kananugettia, yhden ruisleivän ja lasillisen mehua, eli tosi upeasti yli pisteiden :ashamed: Tylsää... Nukkuiskohan toi tyttö jos kalauttas sitä tissillä päähän niin lähtis taju? :LOL:

No hyviä öitä teille jotka nukutte tähän aikaan!
Ei oo totta! Mä olin hereillä kahdesta kolmeen viimeyönä kun näin painajaisia... Höh, olis pitäny tulla turisemaan sun kanssa...

Nu murot kuulosti ihan puuroon verrattavilta, en kyllä tiiä paljonko esim ruispuurossa on kuitua mutta kaloreita varmaan saman verran.

En oo raumalta. Vaikka murre viittaakin sinne. Se on kanssa uutissi Turust, ei virallissi mut torellissi, murretta... Joskus harvoin turkulainen painetaan kokonaan Turun murteella ja siinä on hirveesti noita g sanoja... sitä vanhempaa turun murretta vissiin...

Johonkin piti vielä kommentoida mutta en muista mihin... Paranemisia sairaille ja suklaaholisteille... (mä söin salaa 80 g suklaata :eek: Kuin sairasta sekin taas on???!!! \|O \|O \|O )
 
Moro

Mulla on niin tylsää, etten oo jaksanu ees tänne kirjotella. Ruisleipää ja ruisleipää.. \|O Vois niinku alkaa pikkuhiljaa syntymään! Oon kyllä jo menettäny toivoni siitä, että mun supparit saa mitään aikaseksi. Ei ne edelliselläkään kerralla ollu kovin tehokkaita :/

Huomenna neuvola ja sitten polilla käynti..

Katsotaan millainen yökukkuja tästä paketista tulee.. Edellinen olikin melkoinen ;)

Tsemppiä painonpudotukseen, koettakaa liikkua (ite en kehtaa :whistle: ).

Ja antakaa potku persuksille, että jaksaa itekki tsempata vielä vähän :wave:

38+3
 
Pirpiz harmiz
*potkasee Lissuhissua*
Maanantairaportin saatte uunituoreena torsati-iltapäivällä ko käyn lääkärineuvolassa haukuttavana. Siellä vaaka saattaa näyttää enemmän ko kotona mut alusta asti on ollu se ero, et IHAN yhtä vähä on tullu lissee painoo.
On tullu uudella kämpällä siivottuu sen verran reilusti ettei oo kerenny tonnikalat tarttumaan reisiin :kieh: Piti jo tänään vähä jarrutella ko oli massu jäykkänä melekeen minuutin putkeen. Mut siivottavaa on ja siistiä on tultava! \|O
Mut nyt meen värjää vielä jäljellä olevia haivenia, ko tuo tuolla navan takana viep miulta tukanki päästä, puhumattakaan aivosoluista!
Oma napa paras napa, mutku mie en ennää muista mitä mie äsken teiä juttuja luin!!! Laihtuneita oli joo ja sortuneitaki, onnee vaan molemmille
;)
23+4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 10:40 lissuhissu kirjoitti:
Moro

Mulla on niin tylsää, etten oo jaksanu ees tänne kirjotella. Ruisleipää ja ruisleipää.. \|O Vois niinku alkaa pikkuhiljaa syntymään! Oon kyllä jo menettäny toivoni siitä, että mun supparit saa mitään aikaseksi. Ei ne edelliselläkään kerralla ollu kovin tehokkaita :/

Huomenna neuvola ja sitten polilla käynti..

Katsotaan millainen yökukkuja tästä paketista tulee.. Edellinen olikin melkoinen ;)

Tsemppiä painonpudotukseen, koettakaa liikkua (ite en kehtaa :whistle: ).

Ja antakaa potku persuksille, että jaksaa itekki tsempata vielä vähän :wave:

38+3
POTK! toivottavasti toimii.

täällä kieli ja varpaat ristissä yritän naputtaa (hiljaa) toivoen, ettei jälkikasvu herää... siis huomatkaa kellonaika. koko kööri heräsi tänään sanalla sanoen; varhain ja ollaan oltu aivan silmät ristissä. ihme ja kumma miten mie vallan virkistymään, heti kun lapset sammumaan... mikähän jekku siinäkin on?

sorruttu, sorruttu et viel kertaalleen SORRUTTU! sipsii, karkkii, keksilöitä, makkaraloita ja pahimpana pohjalla pipariloita! miul niihin semmoinen rasva-sokeri-sopivassa-suhtessaa-addikti.

tarinan kasvattava osio:
selityksiä olisi monia, mutta kuten me kaikki tiedämme, viis niistä, ei nekään meistä! eli tärkeintä olisi varmaan uhota, että tästä eteenpäin uusin ja uljan eväin, mutta kuten tunnustamme senkin seikan, että turha uho se enonkin veneestä loppujen lopuksi pudotti (julkisesti väitetään, että kyseessä oli rakon tyhjennys, joopa joo). kuten emme tule koskaan ymmärtämään enon uhoa, emme myöskään voi järjellä selittää tätä titaanien taistoa mikä täällä on meneillään minun ja herkkukaapin välillä.

kysymys kuuluukin: siis hus hus vierasvarat, mutta mitä teemme lastenlihotus resursseille, joita kaapit tursuaa? joutuuko pienet piparittomalle linjalle? meneeko peli niin kovaksi? se selvinnee ensi kerralla... *tappajahain musiikki*

TAISTO JATKUKOON, TOTESI TAISTON KAVERI pieniis :wave:

ps. kansalaisadressi pakastetun porkkanasoseen puolesta on rauennut valmistajan (apetit, apetit) kerrottua, että sosetta tehdään ympärivuoden, mutta kehvelit kauppiaat tilaavat eniten jouluna. voi siis toivoa kauppiasta tilaamaan, jos on yhtä laiska ja näläkäne kun mie.
 
Pirpiz harmiz
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 19:07 linnea75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 10:40 lissuhissu kirjoitti:
Moro

Mulla on niin tylsää, etten oo jaksanu ees tänne kirjotella. Ruisleipää ja ruisleipää.. \|O Vois niinku alkaa pikkuhiljaa syntymään! Oon kyllä jo menettäny toivoni siitä, että mun supparit saa mitään aikaseksi. Ei ne edelliselläkään kerralla ollu kovin tehokkaita :/

Huomenna neuvola ja sitten polilla käynti..

Katsotaan millainen yökukkuja tästä paketista tulee.. Edellinen olikin melkoinen ;)

Tsemppiä painonpudotukseen, koettakaa liikkua (ite en kehtaa :whistle: ).

Ja antakaa potku persuksille, että jaksaa itekki tsempata vielä vähän :wave:

38+3
POTK! toivottavasti toimii.

täällä kieli ja varpaat ristissä yritän naputtaa (hiljaa) toivoen, ettei jälkikasvu herää... siis huomatkaa kellonaika. koko kööri heräsi tänään sanalla sanoen; varhain ja ollaan oltu aivan silmät ristissä. ihme ja kumma miten mie vallan virkistymään, heti kun lapset sammumaan... mikähän jekku siinäkin on?

sorruttu, sorruttu et viel kertaalleen SORRUTTU! sipsii, karkkii, keksilöitä, makkaraloita ja pahimpana pohjalla pipariloita! miul niihin semmoinen rasva-sokeri-sopivassa-suhtessaa-addikti.

tarinan kasvattava osio:
selityksiä olisi monia, mutta kuten me kaikki tiedämme, viis niistä, ei nekään meistä! eli tärkeintä olisi varmaan uhota, että tästä eteenpäin uusin ja uljan eväin, mutta kuten tunnustamme senkin seikan, että turha uho se enonkin veneestä loppujen lopuksi pudotti (julkisesti väitetään, että kyseessä oli rakon tyhjennys, joopa joo). kuten emme tule koskaan ymmärtämään enon uhoa, emme myöskään voi järjellä selittää tätä titaanien taistoa mikä täällä on meneillään minun ja herkkukaapin välillä.

kysymys kuuluukin: siis hus hus vierasvarat, mutta mitä teemme lastenlihotus resursseille, joita kaapit tursuaa? joutuuko pienet piparittomalle linjalle? meneeko peli niin kovaksi? se selvinnee ensi kerralla... *tappajahain musiikki*

TAISTO JATKUKOON, TOTESI TAISTON KAVERI pieniis :wave:

ps. kansalaisadressi pakastetun porkkanasoseen puolesta on rauennut valmistajan (apetit, apetit) kerrottua, että sosetta tehdään ympärivuoden, mutta kehvelit kauppiaat tilaavat eniten jouluna. voi siis toivoa kauppiasta tilaamaan, jos on yhtä laiska ja näläkäne kun mie.
PIENI puheripuli tätillä :whistle:
 
Mäkin haluun potkia LISSUHISSUA :D POTKAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Molemmat lapset nukkuu ja mä pelkään et taas herätään yöllä valvomaan... Piti tulla koneelle kun katsoin tota 4D-dokumettia ja rupes niin itkettään noi kuvat keskosvauvoista :'( Surullista...

Mä en sortunut karkkiin!!!!!!!!!!!! :kieh: Teki niin mieli et itketti melkein mut en lähtenyt hakemaan enkä edes sanonut ääneen et tekee mieli karkkia! Tän on nyt loputtava! Jee mua :saint: Nyt kun saisin jätettyä noi kestoraffelit tonne kaappiin (ei kyl nyt edes tee niitä mieli) jos täytyy valvoa yöllä... Olen siis ollut pisteillä tänään ja vielä 1,5pistettä jäljellä! Olin aamulla kuntosalilla ja nyt jo alkaa olla paikat kipeenä...

Ei mulla taaskaan oo mitään asia... Nyt pitäis olla sellainen apinahymiö joka raapii päätään...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 12:28 Pirpiz harmiz kirjoitti:
*potkasee Lissuhissua*
Maanantairaportin saatte uunituoreena torsati-iltapäivällä ko käyn lääkärineuvolassa haukuttavana. Siellä vaaka saattaa näyttää enemmän ko kotona mut alusta asti on ollu se ero, et IHAN yhtä vähä on tullu lissee painoo.
On tullu uudella kämpällä siivottuu sen verran reilusti ettei oo kerenny tonnikalat tarttumaan reisiin :kieh: Piti jo tänään vähä jarrutella ko oli massu jäykkänä melekeen minuutin putkeen. Mut siivottavaa on ja siistiä on tultava! \|O
Mut nyt meen värjää vielä jäljellä olevia haivenia, ko tuo tuolla navan takana viep miulta tukanki päästä, puhumattakaan aivosoluista!
Oma napa paras napa, mutku mie en ennää muista mitä mie äsken teiä juttuja luin!!! Laihtuneita oli joo ja sortuneitaki, onnee vaan molemmille
;)
23+4
Tulehan sitten kylään ;) :whistle:
Ja kenellä se puheripuli mahtaa olla :D :hug:

Huomenta kaikille. Minäkin olen sitten sortunut *taas* Muroihin ... sokeria päällä... paljon.... *huoh*

Nyt taas ryhdistäydytään. Mietitään että missä kohtaa syöminen muuttuu juosten pissimiseksi. Eli siis mulla menee aamu hyvin ( eikä väheksytä ollenkaa aamun merkitystä , se ei ole niin lyhyt miltä kuulostaa :LOL: ) aamu päiväkin on ok, iltapäivälläkään en sorru, mutta illalla ja YÖLLÄ( \|O ) kun näkee pahaa unta, eikä saa nukuttua. Mies on tällä viikolla yöt töissä ja mä en saa nukuttua. Onneks on toi meidän koira, siis toi isoin noista joka vahtii tarkkaan ovia. (viimeyönäkin heräsin koiran ja kissan takia vaan 4 kertaa \|O \|O \|O )

Eli mun pitää vaan oppia nukahtamaan ilman sokeria ja nukkumaan yöt niin johan lähtee..

Tein muuten supersöpön vaipan Einolle :heart:
 
haavis
Moikka!

En kuulu tälle listalle (vielä?) mutta haittaneeko se ketään...
Kirjoittelinkin jo aikaisemmin, että lopetin pillerit, ja vauva saa tulla kun on tullakseen. Nyt on vain mieleen hiipinyt epäilys. Onko minusta äidiksi? Selviänkö, kun mies on ajohommissa viikot ja käy kotona vain viikonloppuisin. Tulenko edes raskaaksi, sillä sisko on kärsinyt lapsettomuudesta... Ja sekin rassaa vähän kun ei olla naimisissa... Oon ehkä hieman vanhanaikainen. Ollaan silti oltu yhdessä 5,5 vuotta ja asuttu yhdessä 4,5 vuotta. Tunnen kyllä äijäni läpikotaisin ja tiedän, että siitä tulee hyvä isä. (On myöskin vauva projektissa täysillä mukana.) Puhuttiin hieman, että lopettaisi ajo hommat kun vauva tulee, mutta käytännössä mahdotonta. Jomman kumman on käytävä töissä. Aivan turhaan tietenkin hermoilen, asiat yleensä järjestyy parhain päin...

Hmm... Hieman sekavaa horinaa, tää ehkä kuuluisi ennemminkin tuonne vauvakuume puolelle, mutta tänä ketju on paljon "kodikkaampi" :p :D
 

Yhteistyössä