Sopiiko kinkkukiusauksen joukkoon porkkana?

pulla
Mä laittaisin porkkanat pieninä suikaleina. Olen joskus laittanut kiusaukseen raasteena ja siitä tulee aika epämääräistä mössöä. Sinänsä siis kyllä sopii. Mä laitan usein kaupan pakastekasvissuikaleita tai maissia tai sitten suoraan sellaisen peruna-juuressuikalepussin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pulla:
Mä laittaisin porkkanat pieninä suikaleina. Olen joskus laittanut kiusaukseen raasteena ja siitä tulee aika epämääräistä mössöä. Sinänsä siis kyllä sopii. Mä laitan usein kaupan pakastekasvissuikaleita tai maissia tai sitten suoraan sellaisen peruna-juuressuikalepussin.
Tulee muuten ihan törkeen hyvää kiusausta kun laittaa tuollaisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VoiElämä:
kaikki sopii jos pistetään sopimaan :p

mutta tarjoisin erillään sen raasteen siltikin, vaikka raejuuston kanssa ja ananaspaloilla höystettynä.

mites muuten unikoulu????
Ananas ei passaa esikolle, joten sen saa unohtaa. Mutta jos mä sitten suikaloin sen joukkoon kuten joku ehdotti...tai pikemminkin viipaloin, niin pääsen helpommalla :LOL:

Unikoulu meni loistavasti...likka herää yöllä enää pari ekrtaa ja nukahtaa itsekseen eli ei tarvitse apua. Ja omassa huoneessa, lasten jatketavassa nukkuu eikä ole kertaakaan edes yrittänyt tulla sieltä pois.

Nyt vaan likka on kipeänä joten 2 yötä hän on nukkunut perhepedissä...kunhan tuo tuosta paranee niin tekee paluun omaan sänkyynsä.
 
smk
Sopii porkkana, mutta älä laita raasteena... mä laitan usein kuutioina ja on ihan tosi tosi hyvää. Lapset ei niin välitä porkkanasta niin saatan laittaa itelleni semmosen nurkan että on suurimmaksi osaksi porkkanaa, vähän perunaa ja normaalisti kinkkua, nam!
 

Yhteistyössä