Sperman määrä

Spermaa ei taida pystyä varastoimaan mitenkään. Ylimääräinen poistuu luonnollista reittiä. Pidättäytyminen lisää hieman sperman määrää, mutta toisaalta se myös muuttuu paksummaksi ja makukin taitaa kärsiä, kun ei ole ihan vasta valmistettua. Naiset varmaan voi kertoa omia kokemuksiaan sperman laatuvaihteluista ja makueroista?
 
Riippuu vähän siitä, tarkoitetaanko Sperman vai siittiöiden määrää?

Sperman määrä on maksimissaan neljä päivää edellisen orgasmin jälkeen (jostain tutkimuksesta luettu) ja siittiöiden määrän maksimointiin on montakin tapaa...

Jos jotain kiinnostaa niin voin koittaa vähän "neuvoja" kirjoitella...
 
Valtaosa spermasta on eturauhasnestettä ja voisin kuvitella että ainoa konsti vaikuttaa sperman määrään on huolehtia eturauhasen kunnosta. Tosin päivittäiseen tuotantoon tuskin juurikaan voi vaikuttaa.

Jos ejakuloi harvoin (esim vain kerran viikossa) niin silloin tulee luonnollisesti kerralla hieman enemmän.
 
Itselläni nesteen määrään vaikuttaa selkeästi kuinka pitkään olen ollut kiihottuneena. Ääriesimerkkinä vuosia sitten tilanne jossa erään naisen kanssa kiusottelimme toisiamme aivan koko yön, ilman että kumpikaan antoi toisen laueta. Tämän session jälkeen laukeaminen oli valtava ja tavaraa tuli paljon. Eikä se edes riittänyt vaan jopa kipuna tuntuva paine tuli purkaa vielä toistamiseen.

Muutenkin olen huomannut että pikaisissa sessioissa tavaran määrä on usein vähemmän kuin pidempään kestäneissä leikeissä.
 
  • Tykkää
Reactions: HraHuu
Itselläni nesteen määrään vaikuttaa selkeästi kuinka pitkään olen ollut kiihottuneena. Ääriesimerkkinä vuosia sitten tilanne jossa erään naisen kanssa kiusottelimme toisiamme aivan koko yön, ilman että kumpikaan antoi toisen laueta. Tämän session jälkeen laukeaminen oli valtava ja tavaraa tuli paljon. Eikä se edes riittänyt vaan jopa kipuna tuntuva paine tuli purkaa vielä toistamiseen.

Muutenkin olen huomannut että pikaisissa sessioissa tavaran määrä on usein vähemmän kuin pidempään kestäneissä leikeissä.
Joo kyllä se näin on, että "kiusaamalla" määrä lisääntyy huomattavasti. Esimerkiksi jos itse masturboin päivän aikana pari kertaa ihan orgasmin rajamaille niin kyllä illalla vaimon kanssa tulee sitten sellainen lasti, että huhhuh. Lisäksi orgasmi tuntuu villimmältä kun paine on niin valtava. Ja kuten varmasti kaikki tietävät, tuollainen orgasmin rajamailla käyminen ja orgasmin pidättäminen tekee kummaa seksipuuhille kun pystyy aivan erilailla hallitsemaan oman tulemisensa. Näin harjoittelemalla olen onnistunut jo muutaman kerran saamaan vaimon kanssa ns. kuivan orgasmin, eli sellaisen "kevyen" orgasmin ilman lastin lentämistä. Siitä pystyy sitten jatkamaan hommia ja tulla uudestaan niin, että myös ejakuloi.

Suosittelen tuohon lisäämään vielä penisrenkaan. Itselläni ainakin tuo penisrenkaan käyttö tekee tuohon kovaan paineeseen sellaisen tempun, että orgasmin tullessa kun ei pääse heti "vapaasti" purkautumaan niin paine vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa kunnes se hirmuinen lasti tuleekin sitten jo kuin paloletkusta :)
 
Itsellä eka lasti on n. ruokalusikallinen. Sitten nesteen määrä vähenee ja viiden kerran jälkeen saman vuorokauden aikana on pelkkä pisara vain. En halua mainostaa vaan totean että KP 2000 Total lisää hieman nesteeni määrää. Naiseni tuumaa että vähempikin minun himokkuus olisi riittävää... :kieh:
 
Kyllähän niitä juttuja kuulee miten joku hirmu roiskauttaa koska vaan kahvikupillisenkin spermaa. Se on sontapuhetta. Ruokalusikallinen on maksimi, ja se joka enempi saa aikasekseen, niin sirkukseen vaan.
Koittakaapa joskus keräillä nesteet lusikkaan. Tuleeko lusikallista?
Siemenneste – Wikipedia
 
Viimeksi muokattu:
Sperman määrää pystyy lisäämään ainakin joillain luontaistuotteilla. Miehen orgasmitkin tuntuu silloin paremmalta (niin mieheni kertoo). Olemme käyttäneet sellaista kuin Maxatin ja se on lisännyt määrää kiitettävästi. Itse naisena en tosin välitä niin paljoa onko sitä kauheasti vai ei :D Mutta mies tykkää ja sanoo, että tosiaan tuntuu vielä paljon paremmalta tuon käytön myötä.
 
Spermaa ei taida pystyä varastoimaan mitenkään. Ylimääräinen poistuu luonnollista reittiä. Pidättäytyminen lisää hieman sperman määrää, mutta toisaalta se myös muuttuu paksummaksi ja makukin taitaa kärsiä, kun ei ole ihan vasta valmistettua. Naiset varmaan voi kertoa omia kokemuksiaan sperman laatuvaihteluista ja makueroista?
Litran ananasmehua kun vetää päivän mittaan tai jonkin verran greippimehua niin on kuultua että maistuu ihan lonkerolta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Heimo Hämähäkki
Siemennesteen määrän lisääminen - https://semaxin.fi Minulla on ollut nuoresta lähtien ongelmia ejakulaatioiden ja siemennesteen määrän kanssa ja olin häpeissäni näistä ongelmista, kunnes löysin Semaxin. Todella yksinkertaisin keinoin olen saanut takaisin seksuaalisen potentiaalini ja ejakulaationi ovat paljon aikaisempaa runsaampia.
 
Viimeksi muokattu:
Peter North on alan kruunaamaton kuningas! Netistä voi katsoa hänen suorituksiaan! Näillä ammattilaisilla on joitakin neuvoja sperman määrän lisäämiseen, koska heille se on "elinehto". Netistä löytyy vastauksia näihinkin.
 

Yhteistyössä