Spinaalipuudutus kaikkein paras!!

Spinaali toimi hyvin toisen lapsen synnytyksessä mikä eteni hyvin. Mulla vaikutus oli ihan sama kuin mitä toi esikoisen synnytyksessä laitettu epiduraali, eli alavartalo oli tunnoton spagetti. Mutta mutta, mulle tuli tuo ilmatila laiton yhteydessä ja 2vrk synnytyksen jälkeen piti tehdä veripaikka sillä en päässyt enää sängystä ylös päänsäryn vuoksi |O Joku aiemmin mainitsi että johtuis ylipainosta että on ilmaa päässyt laiton yhteydessä, mutta itse en ole mitenkään isokokonen eikä selässä ylimäärästä rasvaa tiellä. Anestesialääkäri sanoi veripaikan teon yhteydessä että mikäli uudestaan joskus synnytän niin suosittelee epiduraalia erikoisneulalla. Enkä kyllä ottaisikaan enää spinaalia..
 
Ihan pakko vastata tähän, vaikkei spinaalista olekaan kokemusta. Ekassa synnytyksessä laitettiin epiduraali ja olin sen jälkeen ihan pihalla, en tajunnut tämän maailman menosta mitään. Lisäksi tuli kauhea tärinä joka kesti monta tuntia. Ei ollu kivaa.
Plus että synnytyksestä on nyt 5,5vuotta ja se kohta, johon pistettiin selässä kutisee ajoittain vieläkin. Eli en todella anna pistää mitään selkään enää. Jos käy niin huonosti että joutuisin sektioon tai muuhun leikkaukseen niin saavat mielummin nukuttaa kuin laittaa selkäydinpuudutuksia.
 

Yhteistyössä