Spinning tunnilla käyty

Kävin eilen ekalla spinning tunnilla, siis pari kertaa oon ollut startissa jossa opetetaan pyörinen käyttö. Eilinen tunti oli semmonen peruskestävyys treeni, tunnin kesto oli 30 min ja kyllä oli sippi olo sen jälkeen.
Saas nähä kuin monesti siellä on käytävä ennenkuin alkaa sujumaan jollain tavalla =)
 
Eikös ollut ihanaa ??
Mä oon ihan koukussa! Mutta nyt alkuraskauden huimauksen ja matalien verenpaineiden takia oon joutunu pitämään taukoa. Meinasin pökrätä pyörän päälle... Pakko ajatella järjellä ja kuunnella kroppaa vaikka vieroitusoireet onkin kovat ;) .
 
Hepsulainen
Eikös olekin mukava harrastus tämä spinning.. mä olen käynyt nyt n.puol vuotta polkemassa noin pari kertaa viikossa ja nyt oon muutaman kerran ollut maratonspinning tunnilla,kestää 1h30min.. siinä kyllä ekalla kerralla ei meinannu kunnolla jaksaa mut aika nopeesti sit kuitenkin menee toi puoltoistatuntia..tänään oon taas menossa tolle tunnille =)
 
Tänään aamulla klo 8.15 kävin taas spinnigissä sen puoltuntia ja siihen perään semmoinen FIT jumppa. Tarttee taas laittaa tuntivaraus seuraavaan spiningiin. Tarttee sanoa että kyllä menee pidempi aika ennenkuin lähtisin mihkään maratonispininkiin, käy tuo puoltuntinenkin niin voimille
 
Hepsulainen
käyn piukoissa paikoissa ja nyt sain tänne fit fys kuntosaliin lahjakortin niin käyn nyt sit sielläkin..niin nämä paikat ovat hämeenlinnassa! yleensä melkeinpä joka kaupungista löytyy sali missä voi käydä spinning-tunneille..mistäpäin sä sit olet?
 

Yhteistyössä