Sterilisaatiosta

Onko ton jälkeen jotain nostelu yms kieltoja? vai saa elää ihan normaalia elämää? kumiahan eikös ole hyvä käyttää tietyn ajan verran.itsellä tiistaille varattu aika lähetettä varten. toivottavasti ei kauheen pitkät jonot ite operatsuuniin ole!
 
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ap:lle: Olisiko mahdollista, että miehesi hankkisi sterilisaation? Tietääkseni se on miehillä yksinkertaisempi toimenpide. Mä en yleisestikään tajua, että minkä tähden se on aina nainen, joka joutuu nämä ehkäisyasiat kärsimään? :headwall: |O
 
Sain jälkitarkastuksessa lähetteen ja operaatio tehtiin jo siitä vajaan kuukauden kuluttua.Meillä on neljä lasta ja enempää ei enää tarvita.
Toimenpide ei kyllä ollut inhottava, pari päivää vatsa ja napa olivat arat. Olkavarressa jyskytti se kaasu jota vatsaan oli pumpattu.
Mutta nyt jälkeenpäin kun aikaa on kulunut 2,5 kk alavatsa on kipeä, munasarjoihin sattuu jopa kävellessä. Menkat ovat jo joka kolmas viikko ja vuotoa on aivan sairaasti.
Olen saanut juuri lähetteen naistentautien polille tarkastukseen onko kaikki ok, vai mikä siellä koskee. Onpa tullut mieleen itellenikin että miksi naisten täytyy aina kärsiä ja tehdä omalle kropalleen operaatioita??? Miehet saavat vaan nauttia...ei kovin reilua....
 
Tuohon jo vastasinkin tuossa aiemmin niin jääköönpä tässä nyt vastaamatta. En miekään tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ap:lle: Olisiko mahdollista, että miehesi hankkisi sterilisaation? Tietääkseni se on miehillä yksinkertaisempi toimenpide. Mä en yleisestikään tajua, että minkä tähden se on aina nainen, joka joutuu nämä ehkäisyasiat kärsimään? :headwall: |O
 

Yhteistyössä